Uitgerekend juli 2016

30-10-2015 07:25 2049 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames die in juli zijn uitgerekend,

Hier kan je gezellig kletsen over je zwangerschap en alles wat daarbij komt kijken.

Gefeliciteerd met je zwangerschap

Tabel is vol!

Naam LeeftijdKindUitgerekende datumBijzonderhedenhiltje8629-401e 28juni meisje Bevallen!!! Rikz 28-29-1e 3 juli jongen Bevallen!!! 1elsa28-311e 7 jul Meisje Bevallen!!! Rosalinda8332-331e 7juli ? Juf9124-361e 10juli meisje Bevallen !!! happy-wenn28-302e, 1e 1jaar 11 juli meisje Bevallen!!! Kim-mie335-283de, 15 en 12 jaar 11juli meisje Bevallen!!!misseD25-301e 12 juli jongen Bevallen!!! Snoevie10129-291e 12juli jongen Bevallen!!! ikbenik4929-331e 25 juli jongen Jubiki28-291e 18 augustus jongen Azia__?-?1e Jongen Calm31-281e 21 september MK in dec 15, bloedingen, 01/03 controle VK, 08/03 12 weken echo ziekenhuis.

Rozijntje01 en kersje86 en Sel-de-Mer, pris1984 en Dragonfruit als jullie weer meeschrijven zet ik jullie terug in de tabel

boterkoekje22 Orgineel Kaarsje91 Sunshine-2 Little.Gurly Mels123 theepoes paco1987 siska74
Suc6 morgen
He bah.. Sterkte meis

Het maakt niet uit hoe pril het is.. Je hecht er toch meteen aan..
Heel heel veel sterkte!! Vind het heel erg voor je!!!
Ahh nee, wat shit zeg.

Je word je weer flink bewust van hoe pril het leven is wat in je groeit en helaas hoor je vaker dat het mis gaat. Neem er de tijd voor om flink te balen en hopelijk morgen al de inwendige echo. Hele dikke en duim voor je dat het toch nog goed zit want ook dat hoor je soms
Oh boterkoekje, wat een rotberixht. :(.

Die onzekerheid, wat ik hier lees herken ik ook heel erg goed. Zal het er nog zitten, voel ik nog wel wat, etc etc.

Ik ga straks de evrloskundige bellen.

De datum in de tabel, klopt bij mij niet. Heb nog geen afspraak staat namelijk. Wel zou ik 7 december naar de gyn gaan voor verdere behandelingen, maar dat is niet meer nodig. Ik zal het nog laten weten.

@thee: ik drink voornamelijk groene, rooibos en kruidenthee. blijf ik ook gewoon doen. Moet volvens mij geen kwaad kunnen,

Woensdagavond komt mvm langs, ben benieuwd. . Morgen precies 5 weken zwanger...
Boterkoekje... Jee, hè.. Oh wat rot voor je!! Helaas weet ook ik hoe het is als het mis gaat. Zo te lezen ben je wel realistisch en heb je weinig tot geen hoop. Helaas ben ik ook bang dat het idd niet goed is, had zo gehoopt dat het bruinverlies zou stoppen...

Heel heel veel sterkte!!
Dokter gebeld en die kan ook weinig voor me doen. Helaas word dus echt afwachten. Maar ik verlies nu ook stukjes die niet rekbaar zijn dus ik geloof er niks van.
Boterkoekje: wat een naar bericht. Ik hoop zo dat je vandaag een echo krijgt. Ik duim voor je. Van mij ook een dikke knuffel!

Ben een aantal dagen niet op t forum geweest, dus moest een aantal pagina's bijlezen. Ik weet niet meer wie wat allemaal gezegd heeft.

ik drink normaal heel veel groene thee, maar dat is steeds meer rooibos aan het worden.

wij hebben geen huisdieren.
We hadden bijna tegelijk gepost. Maar wat rot dat de huisarts niets voor je kan doen. Dus nu moet je maar 'gewoon' afwachten?

Heel veel sterkte meis!
Afwachten tot vrijdag. Dan de verloskundige bellen om te kijken hoe of wat. Ik hoop wel echt dat mijn lichaam alles afstoot en niet dat er heel wat blijft zitten.
Ik heb toen ook moeten afwachten. Ze kunnen eigenlijk ook niet zoveel doen. Lichaam heeft tijd nodig om het vruchtje af te stoten. Als het niet vanzelf gaat grijpen ze pas in.

Wat ik zelf vervelend vond is dat ik nooit geen echo heb gehad of alles er wel uit was. Daarom was ik ook zo onzeker met die testen. Voor t zelfde geldt zat er nof wel wat achter wat t hormoon afgeeft.

Heb je nog getest boterkoekje om te kijkrn ofnje HCG al afneemt?

dikke knuffel van mij!!!!
Missed, ja dat is echt vervelend dat je geen echo heb gehad. Ik sta erop om er 1 te krijgen. Desnoods betaal ik het zelf. Nee heb nog niet getest en heb geen zwangerschapstesten op dit moment. En eigenlijk heb ik daar ook nu geen behoefte aan. Ik bloed behoorlijk erg. De dokterassistente zei dat ik vrijdag beste kon gaan testen.
Vreselijk zeg dat afwachten! Nu het er dan toch uit komt, hoop ik ook dat je lichaam dan alles afstoot. Dan hoef je geen nabehandeling. Zoals je zelf ook al aangaf.

Hier net iemand van mvm geweest. Ik mag aan de slag
Happy-wen: ik zie trouwens 4 juli staan als ud maar dat moet 10 juli zijn
Boterkoekje, goed van je dat je er op staat om er 1 te krijgen. Onzekerheid is het ergste..

M.b.t. dieren, ik heb een hond, poes en paard (niet bij huis), ik ga verder niet zoveel doen. Komt wel goed, alleen voor paard regel ik iets voor de tijd dat ik er even helemaal niet heen kan. Maar verder komt het wel goed. Zijn stuk voor stuk superlieve dieren. Doen jullie wel wat speciaals dan?
Hier ook weer wat extra onzekerheid. Gisteravond een heel klein beetje vaginaal bloedverlies bij ontlasting. Heb al gelezen dat dat kan doordat baarmoeder wat gevoelig kan reageren op darmen, maar toch zenuwachtig nu. Ook omdat ik al de hele dag pijn heb ik mijn onderrug. Heb dat tijdens menstruatie ook heel erg, dus heeft denk ik ook met baarmoeder te maken? Hebben jullie ook last van onderrug?

Ik heb trouwens geen huisdieren. De hond van mijn moeder ging gisteren wel de hele tijd met z'n kop op mijn buik liggen, alsof hij iets voelt.. :-)
Boterkoekje, sterkte de aankomende tijd. Ik hoop dat het allemaal vanzelf los komt en je alsnog die echo gaat krijgen. Goed dat je erop staat. Het is toch fijn om te weten dat alles schoon is voordat je eventueel een volgende ronde ingaat. Doe het maar even lekker een paar dagen rustig aan, of kan dat niet met je werk?

Huisdieren: Wij hebben twee behoorlijk drukke honden. Ze zijn op zich lief voor kinderen maar kunnen niet goed tegen hele drukke, rennende en gillende kinderen. Maar goed daar zullen we in het begin nog niet mee te maken hebben. Uitlaten met een wandelwagen moet op zich wel lukken omdat eentje altijd los loopt, maar ik heb er ook altijd een aan de riem, omdat die niet voldoende luistert. Ik wil de aankomende tijd wel extra trainen met ze dat ze echt niet trekken en dergelijke, maar goed dat doe ik altijd al en heeft niet altijd succes. En het blaffen als de bel gaat krijg ik er ook maar niet uit, terwijl dat toch echt niet handig is straks met een slapende baby dus daar wel ik ook nog aan proberen te werken.

Sporten: ik doe aan yoga en wilde dat gewoon blijven doen en dan extra opletten met houdingen die ze afraden. Maar ik merkte bij mijn laatste les dat dat toch niet zo handig is, je moet dan toch telkens met smoesjes komen waarom je iets niet doet. Misschien dat ik gewoon de aankomende weken zelf mijn yoga thuis ga doen en dan vanaf 16 weken zwangerschapsyoga. Ik heb een hele tijd hardgelopen, maar vanwege een blessure een tijd niet kunnen lopen en durf dat nu niet weer op te gaan bouwen.
Pris, ik heb al vanaf mijn positieve test wat last van mijn onderrug, dus dat is voor mij iig wel herkenbaar. Heb je nu nog bloedverlies of is het nu over?
quote:orgineel schreef op 09 november 2015 @ 13:32:

Pris, ik heb al vanaf mijn positieve test wat last van mijn onderrug, dus dat is voor mij iig wel herkenbaar. Heb je nu nog bloedverlies of is het nu over?Ja op zich zou ik die onderrug niet zo spannend vinden, maar wel in combinatie met bloedverlies. Was echt alleen gisterenavond 1 keertje en echt maar een paar druppels, dus misschien stel ik me onwijs aan hoor..
Natuurlijk stel je je niet aan! Ik snap best dat je je zorgen maakt bij bloedverlies. Hopelijk is het niet nodig en is er niets aan de hand. Dat het maar een paar druppels zijn en het nu weer over is is iig positeif.
@pris, ik voel mijn onderrug ook hoor! Maar kan mij voorstellen dat je je zorgen maakt. Maar als het niet meer wordt, komt het vast goed?

@orgineel, onze hond loopt gelukkig ook altijd los, dat is inderdaad wel makkelijk. En tja er komt ook heel veel kabaal uit als de bel gaat. Ik heb geen idee hoe ik dat eruit moet krijgen. En eigenlijk denk ik dat een baby daar ook wel aan went en doorheen slaapt. Ik wil proberen gewoon zoveel mogelijk door te laten gaan, door hem/haar mee te nemen naar het paard e.d. en laten wennen aan alle geluiden zodat ze niet van elk wissewasje wakker gaan worden. Maarja, dat zeg ik nu, haha!
Hallo dames, wat een spannende en verdrietige berichten komen er langs.. Ik duim voor jullie allemaal! Boterkoekje, goed van je dat je sowieso een echo wil, ik hoop dat het een beetje gaat met je.. Moet er steeds aan denken zeg, zo rot voor je!

Even een vraag: Hebben jullie ook zoveel pijn aan je darmen? Ik heb zoals ik eerder al schreef prikkelbare darmsyndroom, eigenlijk een verzamelnaam voor weinig concreets haha. In ieder geval altijd last. Maar nu, niet te doen.. Soms krijg ik echt even geen adem van de krampen, vooral mn dikke darm. En andere keren moet ik rennen naar de wc en loop ik helemaal leeg. Maar ik voel me ook niet zo lekker en futloos, dus ik vraag me af of ik nu een buikgriepje te pakken heb of dat dit erbij hoort. Wat denken jullie, even langs de huisarts of nog even aankijken?

Huisdieren: Ik heb twee parkieten die giga veel lawaai kunnen maken! Nog even goed nadenken, vriendjelief vind de parkieten sowieso niet zo leuk en ze zouden naar mijn oom mogen eventueel, maar eigenlijk vind ik ze wel heel erg gezellig!

Liefs
Per aspera ad astra.
Dank jullie wel dames. Net mail gehad van de verloskundige. Ik mag als ik dat wil na een week een echo om te kijken of mijn baarmoeder schoon is. Daar ben ik wel blij om. Ik weet dat raar klinkt blij in deze situatie,maar dan ben ik er gerust om. Als ik na een week nog bloed moet ik sowieso een echo. Bloeden enz begint nu goed door te zetten. Gewoon net een menstruatie. Ik baal flink en ben teleurgesteld, maar ik accepteer het ook. Er heeft gewoon iets niet goed gezeten, want lichaam stoot het niet voor niets af. En beter nu dan over een paar maanden. Maar liever natuurlijk helemaal niet.

Orgineel hoe gaat het nu met jou? Heb je de vk gebeld? Ik duim voor je. Ik ben deze week de hele week vrij. Mijn baas wist dat ik zwanger was.

Pris, ik snap je onzekerheid. Is het gestopt? Het hoeft niks te betekenen natuurlijk. Ik duim voor je dat het goed gaat!
@juf, hier geen last van mijn darmen. Klinkt naar wat jij hebt!

@boterkoekje, hoe ik het hoor ga je er knap mee om! Niet dat ik denk dat je het niet moeilijk hebt hoor voor je mij verkeerd begrijpt
Heel veel sterkte boterkoekje! Lijkt me echt verschrikkelijk, maar wat hiltje zegt: je gaat er dapper mee om

Hier gaat het beter; vandaag geen bloedverlies gehad. Rugpijn is er nog wel, maar probeer me daar niet al te druk over te maken. En ben al sinds vanmiddag misselijk, heb zelfs de pepernoten die op mijn bureau stonden op moeten bergen omdat ik er niet naar kon kijken.. Hoop maar dat dat een goed teken is!

Wat betreft darmen: klinkt naar! Ik heb ook moeilijke darmen maar nu juist minder last van. Hoop voor jou dat het wat minder wordt juf!

Oh en ik zag iets over alcohol: had dit weekend een druk weekend met veel etentjes en vond het ook moeilijk om 'ongemerkt' niks te drinken. Vrijdag zei ik dat ik niet zo fit was, zaterdag en zondag dat ik een kater had. Volgens mij werkte het wel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven