Mag ik mij ziekmelden?

09-11-2015 13:58 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nevermind
Never give up the fight !
Ben je al met je leidinggevende in gesprek geweest om naar een oplossing te zoeken? Zo nee, dat eerst doen lijkt me.
Heb je je eigen huis nog aangehouden, mocht je zijn gaan samenwonen, dan zou ik terugverhuizen. Waarom ben je in godsnaam verhuisd zonder dat je eerst 'n baan hebt gezocht?
Shoot first, ask questions later!
Misschien een weekje vrij nemen ipv ziekmelden?
Mijn leidinggevende kan hier geen oplossing voor geven.. ze zeggen je bent zelf verderweg gaan wonen, so deal with it
quote:redbuIIetje schreef op 09 november 2015 @ 13:59:

Heb je je eigen huis nog aangehouden, mocht je zijn gaan samenwonen, dan zou ik terugverhuizen. Waarom ben je in godsnaam verhuisd zonder dat je eerst 'n baan hebt gezocht?Omdat ik bezig ben met een overplaating in mn bedrijf, en dit dus al wist
Kan je geen verlofdagen opnemen?
Dan neem je vakantie.

Ik vind dit eerlijk gezegd niet echt ziek zijn. Jij bent zelf een eind van je werk af gaan wonen.
En hoe ga je dat doen dan; alles op een rijtje zetten? dan ga je een week aan de keukentafel zitten met pen en papier en zo? Of ga je een week uitslapen, lezen, tv kijken, beetje rondlummelen en dan hopen dat het daarna over is?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:potsiedikkie schreef op 09 november 2015 @ 13:59:

Misschien een weekje vrij nemen ipv ziekmelden?Helaas laat mijn verlofdagen dat niet toe :(
Als ik jouw was nam ik een paar dagen vrij. Ff bijtanken
Dus dat...
quote:xstuiterballetjex schreef op 09 november 2015 @ 14:00:

Mijn leidinggevende kan hier geen oplossing voor geven.. ze zeggen je bent zelf verderweg gaan wonen, so deal with it

En daar heeft ze dus helemaal gelijk in.

Ziekmelden zou ik zeker niet doen. Je sociale leven op een heel laag pitje zetten wel. Dan kun je in de avonden en weekenden wat bijkomen van je drukke werkdagen.
quote:xstuiterballetjex schreef op 09 november 2015 @ 14:01:

[...]

Helaas laat mijn verlofdagen dat niet toe :(

Dan heb je pech.

Beetje druk en wat moe zijn geen redenen om je ziek te melden. Bovendien zijn je issues (ADHD en te ver weg wonen) niet in dat weekje opgelost.
quote:xstuiterballetjex schreef op 09 november 2015 @ 14:01:

Helaas laat mijn verlofdagen dat niet toe :(Dat is jouw probleem, niet van het bedrijf. Is onbetaald verlof nog een mogelijkheid? Ik zou me in ieder geval niet ziekmelden als je niet ziek bent.
quote:lizzy75 schreef op 09 november 2015 @ 14:04:

[...]

En daar heeft ze dus helemaal gelijk in.

Ziekmelden zou ik zeker niet doen. Je sociale leven op een heel laag pitje zetten wel. Dan kun je in de avonden en weekenden wat bijkomen van je drukke werkdagen.een sociaal leven heb ik daar nog niet echt...
quote:xstuiterballetjex schreef op 09 november 2015 @ 14:05:

[...]

een sociaal leven heb ik daar nog niet echt...Dat komt dan goed uit.
Kan je niet nog ergens logeren in t zuiden?
De OP weer leeg.

Krijg je niet de antwoorden die je wil horen?
Nu ben ik benieuwd.

Ik denk dat je je tóch gaat ziekmelden...
Denk het ook, vitamined
schijnt dat jullie tijd genoeg hebben om hierop te reageren, als jullie zelf een full-time baan zouden hebben zou dat niet kunnen.

Makkelijk praten als je zelf thuis zit
quote:vitamined schreef op 09 november 2015 @ 14:11:

Nu ben ik benieuwd.

Ik denk dat je je tóch gaat ziekmelden...

Think again

jij gaat wel naar je werk?
quote:xstuiterballetjex schreef op 09 november 2015 @ 14:24:

schijnt dat jullie tijd genoeg hebben om hierop te reageren, als jullie zelf een full-time baan zouden hebben zou dat niet kunnen.

Makkelijk praten als je zelf thuis zitMet welke verwachting heb je dit topic geopend?

Makkelijk praten als je zelf thuis zitAls jij kunt forummen tijdens jouw fulltime baan heb je ook niks te klagen en snap ik niet waarom je nu burnouterig bent.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Makkelijk praten als je zelf thuis zitMijn god, wat een domme reactie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven