En wat eten we vandaag?
zaterdag 4 oktober 2008 om 21:25
zaterdag 4 oktober 2008 om 22:35
Je kan het heel makkelijk draaien met een bord Noorke.
Leuk dat je het ook lekker vond.
Ik wilde vanavond zelf pizza maken maar ik was te lui om naar de supermarkt te gaan om kaas te halen.
Dus nog wat amuses uitgeprobeerd en voor bij de tv een paar borrelhapjes gemaakt. (de foto's ervan staan bij mijn topic Appetijtelijke amuses)
Leuk dat je het ook lekker vond.
Ik wilde vanavond zelf pizza maken maar ik was te lui om naar de supermarkt te gaan om kaas te halen.
Dus nog wat amuses uitgeprobeerd en voor bij de tv een paar borrelhapjes gemaakt. (de foto's ervan staan bij mijn topic Appetijtelijke amuses)
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zondag 5 oktober 2008 om 16:04
zondag 5 oktober 2008 om 18:07
Wij zijn een weekendje weggeweest met de hele familie ( = 35 man).
Vrijdag hadden we een pan soep gemaakt met stokbroodjes en broodjes knakworst.
Zaterdag moest iedereen een deel maken, verdeeld in 4 groepen: 1 groep voorgerecht, 2x een groep voor 15 pers hoofdgerecht en 1 groep het nagerecht. We aten voor: wederom soep (tomaten en groente) met stokbroodjes, hoofd1: broodje shoarma met salade, hoofd2: roerbakgroente met kip en babi pangang saus met witte rijst. Toe: vruchtenbowl en lange vingerpudding. Beetje rare combi, maar was allemaal lekker, hahaha.
Vanmiddag hadden we soep en brood en ik denk niet dat vriend en ik nog ergens behoefte aan krijgen... Zo wel ligt er nog brood...
Vrijdag hadden we een pan soep gemaakt met stokbroodjes en broodjes knakworst.
Zaterdag moest iedereen een deel maken, verdeeld in 4 groepen: 1 groep voorgerecht, 2x een groep voor 15 pers hoofdgerecht en 1 groep het nagerecht. We aten voor: wederom soep (tomaten en groente) met stokbroodjes, hoofd1: broodje shoarma met salade, hoofd2: roerbakgroente met kip en babi pangang saus met witte rijst. Toe: vruchtenbowl en lange vingerpudding. Beetje rare combi, maar was allemaal lekker, hahaha.
Vanmiddag hadden we soep en brood en ik denk niet dat vriend en ik nog ergens behoefte aan krijgen... Zo wel ligt er nog brood...
zondag 5 oktober 2008 om 22:27
maandag 6 oktober 2008 om 12:30
Gister pikante runderreepjes met tomaat en rijst gemaakt. Heb nog lekker een kliekje erbij. Denk dat ik er nog vandaag een salade bij maak. Oh en toe 3 chocoladeslagroomsoesjes. Gister er 4 uit de vriezer gehaald en er toen maar 1 genomen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
maandag 6 oktober 2008 om 17:14