O nee, schimmel in kussensloop?

11-11-2015 16:53 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://www.mupload.nl/img/mxm3kjnvn1y.jpeg

Ik heb de was gedaan en gedroogd en opeens zie ik rode schimmel in mijn kussensloop? Weet iemand of dit schimmel is? Ik ben bang van wel. Ik hoop niet dat mijn vriend weer een natte handdoek erop heeft gelegd in de wasmand want dan krijgt ie op zijn donder! Grrrr!
quote:charlottew88 schreef op 11 november 2015 @ 17:12:

[...]

Jeeh Old als dit jouw grootste probleem is dan ben je een gezegend mens

Ontopic: misschien schimmel met een identiteitscrisis?
Ik ben na aant denken wat het zou kunnen zijn! Inmiddels vriend gevraagd en die heeft ook geen idee.
Ziet er meer uit als dat je je iets te enthousiast hebt omgedraaid in je slaap en je vriend een spetterende bloedneus hebt gehoekt met je elleboog.
Haha nee dat is ook niet het geval haha!
Ik heb alleen gehoord van rode schimmel in de badkamer.

Rode schimmel

De rode schimmel moet je gelijk verwijderen. Het kan gaan om de schimmel serratia marcescens. Deze schimmel is bijzonder slecht voor je gezondheid. Laat deze schimmel nooit lang zitten en koop professionele middelen om de schimmel te verwijderen. De schimmel kan huidproblemen veroorzaken alsmede oog- en keelontstekingen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:OldWood schreef op 11 november 2015 @ 17:14:

[...]

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Gewoon wassen en als het eruit gaat is er geen probleem toch?
Ja zal ik het anders nog een keer wassen op 60 graden en kijken of het eruit gaat? Als het dan niet eruit is, is het vast schimmel....
quote:charlottew88 schreef op 11 november 2015 @ 17:18:

[...]

quote:ikeaverslaafde schreef op 11 november 2015 @ 17:15:

[...]

Ontopic: misschien schimmel met een identiteitscrisis?Of schimmel met maandelijkse perikelen....
quote:superduba schreef op 11 november 2015 @ 17:21:

Ja zal ik het anders nog een keer wassen op 60 graden en kijken of het eruit gaat? Als het dan niet eruit is, is het vast schimmel....Zou het proberen ja.
quote:fleetfox schreef op 11 november 2015 @ 17:24:

[...]

Of schimmel met maandelijkse perikelen....Daar deed het mij in eerste instantie ook aan denken, maar dan zou ze het vast niet vragen. Bovendien moet je dan wel ongeveer sproeien om het in zo'n patroon op een kussensloop te krijgen.
quote:ikeaverslaafde schreef op 11 november 2015 @ 17:28:

[...]

Daar deed het mij in eerste instantie ook aan denken, maar dan zou ze het vast niet vragen. Bovendien moet je dan wel ongeveer sproeien om het in zo'n patroon op een kussensloop te krijgen.
quote:ikeaverslaafde schreef op 11 november 2015 @ 17:28:

[...]

Daar deed het mij in eerste instantie ook aan denken, maar dan zou ze het vast niet vragen. Bovendien moet je dan wel ongeveer sproeien om het in zo'n patroon op een kussensloop te krijgen.Het zou wel heel knap zijn als dit zo was.
quote:charlottew88 schreef op 11 november 2015 @ 17:18:

Ik heb alleen gehoord van rode schimmel in de badkamer.

Rode schimmel

De rode schimmel moet je gelijk verwijderen. Het kan gaan om de schimmel serratia marcescens. Deze schimmel is bijzonder slecht voor je gezondheid. Laat deze schimmel nooit lang zitten en koop professionele middelen om de schimmel te verwijderen. De schimmel kan huidproblemen veroorzaken alsmede oog- en keelontstekingen.Nou TO, je hoort het.. Ik wens je alvast veel sterkte voor de komende periode
quote:OldWood schreef op 11 november 2015 @ 17:43:

[...]

Het zou wel heel knap zijn als dit zo was.Met zo'n talent zou je pas echt een gezegend mens zijn.
Leuke partytrick.
ik heb net alle andere handdoeken en overige gecontroleerd. hier geen sprake van de rare vlekken. ik ga toch nog even alles opnieuw wassen. de kussensloop laat ik eruit. hopelijk los ik het hiermee goed op. Verder nergens van dit soort vlekken te zien!
ik kan ook echt helemaal niks vinden over rode schimmel in handdoeken of kleding of iets dergelijks!
quote:superduba schreef op 11 november 2015 @ 18:26:

ik kan ook echt helemaal niks vinden over rode schimmel in handdoeken of kleding of iets dergelijks!Beter zoeken:

http://www.goeievraag.nl/huis-tuin/scho ... ddoek-week
dankje ikeaverslaafde! nou, dat gaat dus de prullenmand in en de rest ga ik opnieuw wassen!! bedankt iedereen!
quote:superduba schreef op 11 november 2015 @ 17:59:

ik heb net alle andere handdoeken en overige gecontroleerd. hier geen sprake van de rare vlekken. ik ga toch nog even alles opnieuw wassen. de kussensloop laat ik eruit. hopelijk los ik het hiermee goed op. Verder nergens van dit soort vlekken te zien!Ga je nu alles wassen behalve het sloop waar de vlekken inzitten.....? Why??
ik ga de sloop weggooien en de rest opnieuw wassen
ik hoop dat dat het enige was waar de schimmel zat.......
Ja, wel bekend mee.

Het is hier ook wel eens gebeurd met witte natte doekjes die nog vochtig in de wasmand hebben gelegen. Met gewoon wassen heb ik het er helaas nooit uitgekregen, maar misschien werkt die tip uit de link van ikeaverslaafde.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven