Napraattopic deel 42
zaterdag 7 november 2015 om 22:32
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 11 november 2015 om 20:28
Veel meer kinderen dan anders hier. En die van mij hebben weer een achterlijke hoeveelheid opgehaald, terwijl ze maar weinig huizen langsgelopen zijn. Allemaal lieve zakjesmensen hier.
Zolang ze niet met de brommer komen, krijgt iedereen snoep. Ik was een heel lang basisschoolkind en ben ooit echt uitgefoeterd door een mevrouw, dat ik me moest schamen dat ik nog Sint Maarten liep, terwijl ik al zo oud was. Ik ben huilend naar huis gerend en mijn moeder heeft toen snoepjes voor me gekocht. Sommige meisjes van 10 zijn nu eenmaal langer dan 1.65 meter.
En het mooiste: mijn dochter kwam thuis met oa twee mandarijnen. Voor jou, mama, want die vind jij zo lekker. Blijkbaar had ze bij twee huizen ook voor snoep kunnen kiezen, maar koos ze fruit. De mensen waren wel verbaasd, vertelde ze me, maar ze boden het zelf aan. Dus ik heb mijn eerste mandarijn al op
Zolang ze niet met de brommer komen, krijgt iedereen snoep. Ik was een heel lang basisschoolkind en ben ooit echt uitgefoeterd door een mevrouw, dat ik me moest schamen dat ik nog Sint Maarten liep, terwijl ik al zo oud was. Ik ben huilend naar huis gerend en mijn moeder heeft toen snoepjes voor me gekocht. Sommige meisjes van 10 zijn nu eenmaal langer dan 1.65 meter.
En het mooiste: mijn dochter kwam thuis met oa twee mandarijnen. Voor jou, mama, want die vind jij zo lekker. Blijkbaar had ze bij twee huizen ook voor snoep kunnen kiezen, maar koos ze fruit. De mensen waren wel verbaasd, vertelde ze me, maar ze boden het zelf aan. Dus ik heb mijn eerste mandarijn al op
woensdag 11 november 2015 om 20:34
quote:Amaqanda schreef op 11 november 2015 @ 20:31:
Ik heb vroeger 1x bij de tandarts gezongen, kreeg ik een tandenborstel Kregen mijn kinderen ook. Eerste keer waren ze verbaasd, maar daarna was het toch ieder jaar ook wel speciaal: een nieuwe tandenborstel.
Ik heb vroeger 1x bij de tandarts gezongen, kreeg ik een tandenborstel Kregen mijn kinderen ook. Eerste keer waren ze verbaasd, maar daarna was het toch ieder jaar ook wel speciaal: een nieuwe tandenborstel.
Appreciate the little things in life. They're all you'll ever achieve.
Week 32 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 32 van de Extremely Demotivational Calendar
woensdag 11 november 2015 om 20:35
woensdag 11 november 2015 om 20:38
woensdag 11 november 2015 om 20:42
quote:barbaracartland schreef op 11 november 2015 @ 20:39:
Ik kijk dat nieuwe programma van Jan Smit op 3 maar wat zijn die jongens toch leuk. Man. Volgens mij spelen ze dat niet eens, ze zijn gewoon echt zo leuk. Jammer dat hun muziek zo belabberd is Niet om aan te horen, maar inderdaad leuk om te zien
Ik kijk dat nieuwe programma van Jan Smit op 3 maar wat zijn die jongens toch leuk. Man. Volgens mij spelen ze dat niet eens, ze zijn gewoon echt zo leuk. Jammer dat hun muziek zo belabberd is Niet om aan te horen, maar inderdaad leuk om te zien
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 11 november 2015 om 20:49