Expeditie Robinson 2015
zondag 9 augustus 2015 om 18:56
3 september begint het weer:
expeditie robinson 2015..
De volgende namen zijn bekend:
Ronnie Flex (rapper drank en drugs)
Sharon doorson (the voice)
Tim Douwsma (blonde god/zanger
Marianne Mudder (actrice flikken)
Tesks de Schepper (YouTube)
Oscar Aerts (gtst)
Sander Janson (camping life)
Amara Onwuka (weervrouw)
Elle Bandita (rockchick)
Kim Lammers (hockey)
Kees van der Spek (oplichters in t buitenland)
Wietze de Jager (Q-music)
Klaas van der Eerden (lolbroek)
Danny Ghosen (powned)
Sandra van Nieuwland (the voice)
Anna Speller (K-otic / actrice)
Jaap Jongbloed (opa, presentator)
Wie kijkt mee??
expeditie robinson 2015..
De volgende namen zijn bekend:
Ronnie Flex (rapper drank en drugs)
Sharon doorson (the voice)
Tim Douwsma (blonde god/zanger
Marianne Mudder (actrice flikken)
Tesks de Schepper (YouTube)
Oscar Aerts (gtst)
Sander Janson (camping life)
Amara Onwuka (weervrouw)
Elle Bandita (rockchick)
Kim Lammers (hockey)
Kees van der Spek (oplichters in t buitenland)
Wietze de Jager (Q-music)
Klaas van der Eerden (lolbroek)
Danny Ghosen (powned)
Sandra van Nieuwland (the voice)
Anna Speller (K-otic / actrice)
Jaap Jongbloed (opa, presentator)
Wie kijkt mee??
lemonpie wijzigde dit bericht op 17-10-2015 22:16
Reden: Updeetje
Reden: Updeetje
% gewijzigd
woensdag 11 november 2015 om 07:52
woensdag 11 november 2015 om 09:01
quote:_nut_ schreef op 11 november 2015 @ 08:59:
[...]
Haha ik ook, dat gezeur dat ze thuis zo missen, dat had je van te voren toch ook wel kunnen bedenken.
Dat ze dierbaren missen kan ik best inkomen, maar dat gejank op tv omdat ze een brabbeltje van 'n baby te zien krijgen: *kots*
Dat onderdeel mogen ze van mij schrappen.
[...]
Haha ik ook, dat gezeur dat ze thuis zo missen, dat had je van te voren toch ook wel kunnen bedenken.
Dat ze dierbaren missen kan ik best inkomen, maar dat gejank op tv omdat ze een brabbeltje van 'n baby te zien krijgen: *kots*
Dat onderdeel mogen ze van mij schrappen.
Shoot first, ask questions later!
woensdag 11 november 2015 om 13:35
woensdag 11 november 2015 om 13:54
quote:ibbeltje12 schreef op 11 november 2015 @ 12:42:
Mijn vriend zei vorige keer: "Als ik ooit meedoe aan ER, en ik mag in ruil voor stemmen/eten een videoboodschap van jou 'kopen', dan zou dat dus mooi niet doen!"
De romanticus Haha! Maar gelijk heeft ie! Als je al 3 weken zonder contact kan, kan die 4e week er ook nog wel bij. Dan kun je beter aansterken met 'n lekkere maaltijd, dan jezelf in de put helpen door het gemis juist sterker te gaan voelen door zo'n videoboodschap.
Mijn vriend zei vorige keer: "Als ik ooit meedoe aan ER, en ik mag in ruil voor stemmen/eten een videoboodschap van jou 'kopen', dan zou dat dus mooi niet doen!"
De romanticus Haha! Maar gelijk heeft ie! Als je al 3 weken zonder contact kan, kan die 4e week er ook nog wel bij. Dan kun je beter aansterken met 'n lekkere maaltijd, dan jezelf in de put helpen door het gemis juist sterker te gaan voelen door zo'n videoboodschap.
Shoot first, ask questions later!
woensdag 11 november 2015 om 14:25
quote:redbuIIetje schreef op 11 november 2015 @ 13:54:
[...]
Haha! Maar gelijk heeft ie! Als je al 3 weken zonder contact kan, kan die 4e week er ook nog wel bij. Dan kun je beter aansterken met 'n lekkere maaltijd, dan jezelf in de put helpen door het gemis juist sterker te gaan voelen door zo'n videoboodschap.Ja precies! En bovendien ga je daar heen om te winnen toch? Dus dan kan je beter stemmen of eten gebruiken.
[...]
Haha! Maar gelijk heeft ie! Als je al 3 weken zonder contact kan, kan die 4e week er ook nog wel bij. Dan kun je beter aansterken met 'n lekkere maaltijd, dan jezelf in de put helpen door het gemis juist sterker te gaan voelen door zo'n videoboodschap.Ja precies! En bovendien ga je daar heen om te winnen toch? Dus dan kan je beter stemmen of eten gebruiken.