TVOH 2015-2016
vrijdag 6 november 2015 om 22:42
zaterdag 7 november 2015 om 15:31
zaterdag 7 november 2015 om 17:07
quote:criminalmind schreef op 07 november 2015 @ 15:31:
Ik ben gisteren in slaap gevallen heb alleen de battle van die Hengelose tegen Rachel meegekregen. Is het de moeite waard om de hele show terug te kijken of was het weer een saaie aflevering? Durf niet terug te lezen nu voor het geval ik toch nog ga kijken, dan weet ik alle uitslagen al
Nee, niet echt eigenlijk.
Ik zou gewoon de higlights doen: eerste stukje van de batlle en wie er wint.
Tussendoor veel gel*l, reclame en veel battles ook niet al te leuk of goed.
Ik ben gisteren in slaap gevallen heb alleen de battle van die Hengelose tegen Rachel meegekregen. Is het de moeite waard om de hele show terug te kijken of was het weer een saaie aflevering? Durf niet terug te lezen nu voor het geval ik toch nog ga kijken, dan weet ik alle uitslagen al
Nee, niet echt eigenlijk.
Ik zou gewoon de higlights doen: eerste stukje van de batlle en wie er wint.
Tussendoor veel gel*l, reclame en veel battles ook niet al te leuk of goed.
zaterdag 7 november 2015 om 17:38
quote:Yggdrasil- schreef op 06 november 2015 @ 21:18:
Hoezo onbeschoft dat ze in het Nederlands blijft praten? Het is toch the voice of Holland?
Ik vind die donkere juist de zeiksnor. Wat een aanstellerige jankebalk.
Echt een drama queen.
Dat andere meisje vond ik gewoon het voortouw nemen waar Rachael totaal geen sjoege gaf. Ja iemand moet uiteindelijk delegeren en initiatieven nemen dan. Als niemand de knoop doorhakt kom je ook niet vooruit.
En dan gaan janken ook nog.
Get à grip!Helemaal mee eens! Ze vroeg alleen "hoe zullen we het hier doen, welk stukje vind jij leuk om te zingen? Hoe zullen we het verdelen?" en vervolgens krijgt ze te horen dat ze gemeen is??! Nou lekker dan :S Ik ben heel multiculti hoor maar jammer dat Rachael door is. Drama, Drama, Drama
Hoezo onbeschoft dat ze in het Nederlands blijft praten? Het is toch the voice of Holland?
Ik vind die donkere juist de zeiksnor. Wat een aanstellerige jankebalk.
Echt een drama queen.
Dat andere meisje vond ik gewoon het voortouw nemen waar Rachael totaal geen sjoege gaf. Ja iemand moet uiteindelijk delegeren en initiatieven nemen dan. Als niemand de knoop doorhakt kom je ook niet vooruit.
En dan gaan janken ook nog.
Get à grip!Helemaal mee eens! Ze vroeg alleen "hoe zullen we het hier doen, welk stukje vind jij leuk om te zingen? Hoe zullen we het verdelen?" en vervolgens krijgt ze te horen dat ze gemeen is??! Nou lekker dan :S Ik ben heel multiculti hoor maar jammer dat Rachael door is. Drama, Drama, Drama
Never say never and never say forever.
zaterdag 7 november 2015 om 17:43
zaterdag 7 november 2015 om 17:45
maandag 9 november 2015 om 18:12
quote:fashionvictim schreef op 06 november 2015 @ 21:27:
Ik ben zo te lezen de enige die die Rachael juist een schatje vond.
Oh god, nu die Maan. Alleen om die naam wil ik dat kind al slaan.
nee hoor, hier nog een Rachel fan, ook ik zat me te ergeren aan die neerbuigende houding van Fabienne
Zo te lezen zijn we in de minderheid.
Ik ben zo te lezen de enige die die Rachael juist een schatje vond.
Oh god, nu die Maan. Alleen om die naam wil ik dat kind al slaan.
nee hoor, hier nog een Rachel fan, ook ik zat me te ergeren aan die neerbuigende houding van Fabienne
Zo te lezen zijn we in de minderheid.
vrijdag 13 november 2015 om 20:45
quote:itsme26 schreef op 13 november 2015 @ 20:42:
ben ik nu helemaal alleenNatuurlijk niet ik ben er je weet toch dat ik geen leven heb
ben ik nu helemaal alleenNatuurlijk niet ik ben er je weet toch dat ik geen leven heb
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.