Napraattopic deel 42
zaterdag 7 november 2015 om 22:32
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 13 november 2015 om 22:14
quote:Sid-returns schreef op 13 november 2015 @ 22:13:
[...]
En als je mijn gedachtengang nou ook nog volgt, van chips en cola naar mdma dan krijg je extra punten.Nee, sorry. Het gaat niet meer. Ik kon zelfs de Nijntjeboekjes voor mijn dochtertje niet meer volgen. Wat een raar verhaal is dit, dacht ik - maar het was een Arabische versie en ik was de plaatjes van achteren naar voor aan het bekijken.
[...]
En als je mijn gedachtengang nou ook nog volgt, van chips en cola naar mdma dan krijg je extra punten.Nee, sorry. Het gaat niet meer. Ik kon zelfs de Nijntjeboekjes voor mijn dochtertje niet meer volgen. Wat een raar verhaal is dit, dacht ik - maar het was een Arabische versie en ik was de plaatjes van achteren naar voor aan het bekijken.
IMHO
vrijdag 13 november 2015 om 22:15
quote:GrimbleGrumble schreef op 13 november 2015 @ 22:14:
[...]
Nee, sorry. Het gaat niet meer. Ik kon zelfs de Nijntjeboekjes voor mijn dochtertje niet meer volgen. Wat een raar verhaal is dit, dacht ik - maar het was een Arabische versie en ik was de plaatjes van achteren naar voor aan het bekijken.
Arm schaap.
[...]
Nee, sorry. Het gaat niet meer. Ik kon zelfs de Nijntjeboekjes voor mijn dochtertje niet meer volgen. Wat een raar verhaal is dit, dacht ik - maar het was een Arabische versie en ik was de plaatjes van achteren naar voor aan het bekijken.
Arm schaap.
vrijdag 13 november 2015 om 22:16
vrijdag 13 november 2015 om 22:17
quote:Sid-returns schreef op 13 november 2015 @ 22:11:
[...]
Thank god. Ik ben niet de enige trage Harry op dit forum. Ik dacht bij dat meme en kardashian topic al wel 'jeumig, wat dom' maar dat blijkt dus te kloppen.
Ik ben er echt zoooooo slecht in. Zonder jouw opmerking had ik niet eens begrepen dat die opmerking over de salie een hint was.
Erger nog: ik zag al die opmerkingen hier gisteravond van 'ben je terug, wat ben je op de positieve toer' en dacht toen even dat het Hats was onder een nieuwe nick.
[...]
Thank god. Ik ben niet de enige trage Harry op dit forum. Ik dacht bij dat meme en kardashian topic al wel 'jeumig, wat dom' maar dat blijkt dus te kloppen.
Ik ben er echt zoooooo slecht in. Zonder jouw opmerking had ik niet eens begrepen dat die opmerking over de salie een hint was.
Erger nog: ik zag al die opmerkingen hier gisteravond van 'ben je terug, wat ben je op de positieve toer' en dacht toen even dat het Hats was onder een nieuwe nick.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
vrijdag 13 november 2015 om 22:18
quote:Dana schreef op 13 november 2015 @ 22:17:
[...]
[...]
Tjezus, wat vals
vrijdag 13 november 2015 om 22:18
quote:Dana schreef op 13 november 2015 @ 22:09:
Emma Swan, en die salie.... mijn kwartje hapert; heeft die schuldhulpverlening soms iets te maken met een opgegeven gastouderschap vanwege een burnout en een doodzieke vader met een huisje in Frankrijk?We kunnn ook hints gaan spelen.i ik had het van de week spontaan door.
Emma Swan, en die salie.... mijn kwartje hapert; heeft die schuldhulpverlening soms iets te maken met een opgegeven gastouderschap vanwege een burnout en een doodzieke vader met een huisje in Frankrijk?We kunnn ook hints gaan spelen.i ik had het van de week spontaan door.
vrijdag 13 november 2015 om 22:19
quote:Dana schreef op 13 november 2015 @ 22:17:
[...]
Het is ook Hats.
Toch?
[...]
Het is ook Hats.
Toch?
vrijdag 13 november 2015 om 22:20
vrijdag 13 november 2015 om 22:20
quote:Dana schreef op 13 november 2015 @ 22:09:
Emma Swan, en die salie.... mijn kwartje hapert; heeft die schuldhulpverlening soms iets te maken met een opgegeven gastouderschap vanwege een burnout en een doodzieke vader met een huisje in Frankrijk?
dat gevoel had ik eerder deze week ook al
herkenbare manier van posten
Emma Swan, en die salie.... mijn kwartje hapert; heeft die schuldhulpverlening soms iets te maken met een opgegeven gastouderschap vanwege een burnout en een doodzieke vader met een huisje in Frankrijk?
dat gevoel had ik eerder deze week ook al
herkenbare manier van posten