De Pilstoppers gaan nog steeds door !!!
zondag 5 oktober 2008 om 19:45
Hera, ja kids hebben zo koorts, maar gelukkig zakt het ook zo weer.
(hier zijn we ook allemaal snotterig/zere keel enzo, dus rustig dagje gehad)
Was het de bedoeling dat je meer had gaan werken als je geen last had van je bekken?
Ik dacht dat jij ouderschapsverlof ging opnemen, toch?
Oh ja, in de middagpauze warme hap, is niets culinairs hoor! We hebben maar een uur om heen & terug te rijden, te koken, eten en opruimen.
We hadden bietjes, gekookte aardappelen, gepocheerde schelvisfilet en "butter en eek" (ga daar maar even op googelen ) dus als je snelle, gezonde gerechten zoekt, ben ik eigenlijk best ervaren, hihi!
Maar vrijdag avond lekker uit eten geweest met vriendinnen, was erg gezellig.
(hier zijn we ook allemaal snotterig/zere keel enzo, dus rustig dagje gehad)
Was het de bedoeling dat je meer had gaan werken als je geen last had van je bekken?
Ik dacht dat jij ouderschapsverlof ging opnemen, toch?
Oh ja, in de middagpauze warme hap, is niets culinairs hoor! We hebben maar een uur om heen & terug te rijden, te koken, eten en opruimen.
We hadden bietjes, gekookte aardappelen, gepocheerde schelvisfilet en "butter en eek" (ga daar maar even op googelen ) dus als je snelle, gezonde gerechten zoekt, ben ik eigenlijk best ervaren, hihi!
Maar vrijdag avond lekker uit eten geweest met vriendinnen, was erg gezellig.
zondag 5 oktober 2008 om 19:48
zondag 5 oktober 2008 om 19:54
Stier gek he dat die jongens zo verzot op auto's zijn!
Zou je ook in een andere branche willen werken?
Voor jouw functie maakt dat toch niet uit.
Enne gezien jouw opmerking laatst, mocht er nog een "ongelukje" op je pad komen: in feite hadden jullie dus beslist om niet voor een 2e te gaan?
Schoonzus en zwaag hier ook niet, maar gister zei ze dat het toch wel ging kriebelen, nu nichtje bijna 3 is. Dus je weet nooit!
Zou je ook in een andere branche willen werken?
Voor jouw functie maakt dat toch niet uit.
Enne gezien jouw opmerking laatst, mocht er nog een "ongelukje" op je pad komen: in feite hadden jullie dus beslist om niet voor een 2e te gaan?
Schoonzus en zwaag hier ook niet, maar gister zei ze dat het toch wel ging kriebelen, nu nichtje bijna 3 is. Dus je weet nooit!
zondag 5 oktober 2008 om 19:57
voor Nala, voor al die hormonen en ik duim dat de cyste er niet zit.
voor Hera, voor het klote nieuws. Bah.
voor 12-9, voor de kraamtranen en de opstarthobbels. Fijn dat Fenne het zo goed doet meis!
voor Brab, gewoon, omdat jij en je gezinnetje het zo te verduren krijgen en je zo'n bikkel bent! De appel valt niet ver van de boom!
voor Quint, omdat je maar zo druk bent. Ik mis jou ook!
En ook gecondoleerd
Even wat knuffels de ether ingooien. We kunnen ze geloof ik allemaal wel gebruiken.
voor Hera, voor het klote nieuws. Bah.
voor 12-9, voor de kraamtranen en de opstarthobbels. Fijn dat Fenne het zo goed doet meis!
voor Brab, gewoon, omdat jij en je gezinnetje het zo te verduren krijgen en je zo'n bikkel bent! De appel valt niet ver van de boom!
voor Quint, omdat je maar zo druk bent. Ik mis jou ook!
En ook gecondoleerd
Even wat knuffels de ether ingooien. We kunnen ze geloof ik allemaal wel gebruiken.
zondag 5 oktober 2008 om 20:05
Drenthe was lekker. Paps en mams zitten er leuk bij. Hebben ze best leuk geregeld. Zo lang ze 'tussen 2 huizen in zitten' (en dat kan gezien de huidige ontwikkelingen best wel eens een tijdje gaan duren ) zitten ze in een vakantiewoning van nog geen jaar oud. Gewoon netjes verzorgd. Afwasmachine en combimagnetron, genoeg bestek, genoeg bordjes, genoeg van alles. Houtkachel. 3 slaapkamers. En overal waar je om je heen kijkt, Bos. Dus best leuk. Het weer zat niet echt mee. Terwijl ze voor gisteren best mooi weer voorspelden. We stonden voor de ingang van Dierentuin Emmen, maar zijn toen toch maar weer de auto ingestapt. Het was Zo koud en Zo Nat, daar had ik geen zin in, beessies kijken. Dus toen zijn we naar Oranjespeelstad geweest en dat was voor Daphne walhalla. 12-9, jij bent daar toch in het pipodorp geweest? De speelstad is in ieder geval erg leuk, draaimolens, wipkippen, bootjes, fietsjes, springkussens... je kan het zo gek niet bedenken. Dus dat was erg leuk. Ook nog wel eventjes door het bos gewandeld vrijdag, maar het was een en al modder. Dus dat hebben we niet nog eens geprobeerd.
Maar het was leuk. Had er nog wel een paar daagjes willen blijven
Maar het was leuk. Had er nog wel een paar daagjes willen blijven
zondag 5 oktober 2008 om 20:06
zondag 5 oktober 2008 om 20:10
zondag 5 oktober 2008 om 20:13
Daarnaast ben ik binnenkort Toos Werkeloos. Lang verhaal kort; Ik heb een fout gemaakt op werk en daar ben ik over aangesproken. Alleen is het zo hoog opgespeeld dat managers, hoofd personeelszaken en directie er vanaf weet en mij is gedreigd met ontslag op staande voet. En echt, eerlijk waar, zo erg was het allemaal niet. Dat was afgelopen maandag. Dinsdag heb ik me afgemeld, want ik ga daar niet zitten wachten op m'n ontslagbrief.
Daarom ging ik dit weekend heel graag naar Drenthe, naar m'n paps en mams. Om m'n zen te vinden. M'n zen heb ik niet gevonden. Wel een adviseur die mij gaat helpen om dit tot een goed einde te brengen (= waarschijnlijk ontslagprocedure met een oprotpremie). En die lieve meneer komt helemaal vanuit Drenthe aanrijden om aanwezig te kunnen zijn bij het gesprek met m'n werkgever. Zo fijn. (En wat onwijs fijn dat m'n paps zo hier en daar nog wat nuttige zakelijke contacten heeft!)
Daarom ging ik dit weekend heel graag naar Drenthe, naar m'n paps en mams. Om m'n zen te vinden. M'n zen heb ik niet gevonden. Wel een adviseur die mij gaat helpen om dit tot een goed einde te brengen (= waarschijnlijk ontslagprocedure met een oprotpremie). En die lieve meneer komt helemaal vanuit Drenthe aanrijden om aanwezig te kunnen zijn bij het gesprek met m'n werkgever. Zo fijn. (En wat onwijs fijn dat m'n paps zo hier en daar nog wat nuttige zakelijke contacten heeft!)
zondag 5 oktober 2008 om 20:19
Amy,
ik heb het je nog niet verteld, maar de laatste 2 weken gaan hier supergoed!!!!
Dat wil niet zeggen dat ie doorslaapt, maar
1. inslapen gaat vrijwel probleemloos EN op normale kindertijd
2. de nachten gaan erg goed, zo'n beetje wakker tussen de 1 - 4 keer per nacht.
Ook overdag nog een slaapje, dus wij hopen dat dit blijft.
Nog wel de melatonine en kindival.
Ik snap niet waar deze switch vandaan komt!
En het slapen bij jullie?
En hoe is het verder met jullie?
ik heb het je nog niet verteld, maar de laatste 2 weken gaan hier supergoed!!!!
Dat wil niet zeggen dat ie doorslaapt, maar
1. inslapen gaat vrijwel probleemloos EN op normale kindertijd
2. de nachten gaan erg goed, zo'n beetje wakker tussen de 1 - 4 keer per nacht.
Ook overdag nog een slaapje, dus wij hopen dat dit blijft.
Nog wel de melatonine en kindival.
Ik snap niet waar deze switch vandaan komt!
En het slapen bij jullie?
En hoe is het verder met jullie?