De Pilstoppers gaan nog steeds door !!!

10-09-2008 21:32 3178 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jee, wat was je vroeg vanmorgen Universe. Ben je altijd zo vroeg wakker?

Hopelijk was het eten lekker. Wat heb je gegeten?

Ga nu even het slagveld opruimen wat Nick heeft gemaakt meneer zit nu lekker op de psz. Hopelijk kunnen ze nog even naar buiten en raakt hij wat energie kwijt.

Groetjes
Bevalling klinkt goed zeg 12 sept mooi! Laat je nog maar even lekker verwennen!

Frans, heerlijk dat je echo goed verlopen is, enne lekker zeg een ..... erbij!

Hera, hoe staat het met de snottebellen? Kayleigh blijft er ook maar last van te hebben, lijkt het weer wat beter te gaan komen ze weer...

Gister laatstse werkdagje gehad, dus het thuisziiten kan beginnen! Vinnut wel lekker hoor, al is het wel gek zolang er tussen uit zijn. Ben ook nog even goed verwend met leuke cadeaumand door mijn collega's, heel lief!

Nou ga mijn meisje halen, die is al een half uur aan het zingen in bed.

Liefs Kay, oh ja, heb vanmorgen nog even een buikfoto op msn gezet!
O Brabbel, weer een spannende tijd tegemoet. Maar timing is wel goed, als het dan toch moet! Hopelijk is Kaj dan zo goed als helemaal gezond met de feestdagen thuis!

Knuffel voor jullie
12september!! Wat een verrassing om jouw kaartje bij de post te vinden vandaag!! Hartelijk gefeliciteerd met je dochter, wat een geweldig nieuws. En zo te horen is het allemaal goed gegaan, heerlijk. Geniet van je kraamtijd meid!!

Ooh ik mis jullie.... echt. Ik loop mezelf de laatste tijd over de kop lijkt het, en als ik dan aan de pc toekom is het even snel snel want dan moet er alweer van alles gebeuren.

Ik heb nu heel vluchtig gelezen over Nala, spannend! En Do jij ook aan de IVF, meid ik duim ook keihard voor jou...

DDDJ zennen, Kay aan het verlof toe en Frans ook leuk nieuws!!! Stier aan het balen van het werk en Brabbel, opnieuw een operatie? Ik zag dat je op Hyves een update had staan dus daar surf ik zo even naartoe. Hera hoe is het met jou en je gezinnetje en Noa, Jac en Amy.... ik mis de gezelligheid echt. Ik kan me wel weer voornemen om dit weekend echt echt echt ervoor te gaan zitten maar de ervaring leert....

Ondanks de drukte gaat het allemaal wel okay. Wel ook bij ons onverwacht een sterfgeval en mijn moeder die een beetje op instorten staat... maar we mogen alsnog niet klagen denk ik. Met Jano is het goed, de boef. Werk ook, vriend ook dus al met al best okay! Poeh met al die beebs hier nemen ook de kriebels bij mij toe hoor!! Vooralsnog is de planning om de pil in december weer de kast in te gooien, das nog maar 2 maandjes wachten ;)

Ik stuur in elk geval voor nu een hele dikke kus! Ga weer snel verder want mijn 2 ventjes hebben honger en ikzelf eigenlijk ook... fijn weekend!!
Hoi,

Brab, het lijkt me wel moeilijk hoor. Aan de ene kant is een operatie het beste voor Kaj, maar aan de andere kant zijn jullie vast ook zo toe aan een gewoon leven. Zonder operaties en ziekenhuizen enzo. Hopenlijk is deze operatie snel achter de rug, gaat ie helemaal goed, is Kaj lekker voor de feestdagen thuis en hoeven jullie dan heeeeeeel lang dat ziekenhuis niet meer in!

12-9 wow wat een mooi verhaal zeg! Bedankt voor je kaartje trouwens. Ik vind het echt een heel mooi kaartje! Je bevalling klinkt wel goed trouwens, krijg er bijna ook zin in . Heb je er ook een goed gevoel over?

Do, raar he om dezelfde mensen te kennen . Ik geloof wel dat A. meegaat, maar ik weet niet of ze de hele dag gaat. Haha doe haar maar de groeten dan en niet teveel roddelen hoor

Spannend, dat het nu allemaal zo snel gaat met ivf. Ik ga zo voor jullie duimen! Het is echt tijd voor een beetje goed nieuws!!

Uni, hoezo dacht je het al? Haha je hebt mijn mega buik nog niet eens gezien . Hoe is het met jullie? Al klaar met huis pimpen?

Nala, ik ga voor de eerste optie: weg als je zwanger bent! Ik vinnut ook stoer dat je jezelf prikt hoor!

Kay, joepie lekker verlof!! Lief dat je een cadeaumand gehad hebt! Wat zat er in?? Zijn jullie al uit de namen trouwens?
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Hey Quint *zwaai*
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
12-9, wat een mooi kaartje! Lief dat ik er ook eentje kreeg.

Quint, is het een bekende voor mij die is overleden? Gecondoleerd iig. Dikke kus voor je moeder.

Kay, big belly hoor!

Moet morgen om 10.15 uur in het zh zijn.

Daarna begint gelijk (van 11 tot 15 uur) de open huizen route.

Dus jullie zullen niet gelijk wat van mij horen.

Vanaf morgen ook de Menopur erbij prikken. 1 Ampul 's ochtends en 2 's avonds...

Ben zo benieuwd of ik er op ga reageren. En hoe...

Vandaag met mijn zussie het hele huis gesopt, dus als er nu geen bod komt...
Nou, ga zo na het zh, ben zo zenuwachtig als de pest...
Nala, succes!!!
Nala succes!!!

Quintie gecondoleerd en ik mis jou ook

12-9 bedankt voor het mooie kaartje.
Kwam mijn moeder gisteravond met vervelend nieuws dat een broer van mijn vader prostaatkanker heeft een hele agressieve vorm. Er is een botscan gemaakt en als het daar ook al in zit dan kunnen ze niks meer doen, zit het daar niet in controleren ze de lymfen zit het daar wel dan doen ze niks meer.

Is dat allemaal schoon dan halen ze het weg (heel ruim) en dan hopen dat het goed gaat.

Pfff mijn vader kwam uit een gezin van 8. Inclusief hij zelf is dit nu de 4e die kanker heeft (eigenlijk de 5e als je mijn oma ook meetelt) En helaas heeft nog TOT NU TOE niemand het overleefd/ de strijd gewonnen. Dus dat is wel eng.

Nu zit mijn broer eraan te denken om te kijken of hij dat kan laten onderzoeken. Belde hij net op of hoe ik daarover dacht, of ik dat ook ga doen.

Mijn eerste impulsieve reactie was NEE. Volgens mij word je daar niet gelukkiger van, ga je bij alles denken OHHH nee nu is het vast mis etc.

Aan de andere kant ben je er dan misschien wat eerder bij. Maar volgens mij kunnen ze dat niet eens allemaal controleren. Kanker is deels erfelijk maar ook deels afhankelijk van allerlei andere factoren.

Pff lastig.

En bij de broer van mijn moeder is darmkanker geconstateerd maar dat kunnen ze waarschijnlijk goed verwijderen, dus dat lijkt goed te gaan.
Nu even leuk nieuws.

Ze beginnen volgende week bij Nick op de psz met het project van klein naar groot. En nu hebben ze gevraagd of ik met Luke langs wil komen en hem daar dan in bad wil doen

Dus a.s. dinsdag mag Luke in bad en kijken er 32 paar ogen (2 peuterklassen) mee * of hij mij daar later dankbaar voor is betwijfel ik *

Maar we moeten dan eerst naar het cb en dan direct door naar de psz., druk ochtendje.

Slapen gaat hier steeds beter. Afgelopen nacht 5 uur achter elkaar (op zijn RUG!! omdat hij zo verkouden is, wel met matrasje iets omhoog) en de nacht daarvoor 6 uur op zijn rug.

Overdag slaapt hij ook steeds beter/langer. Wel is hij aan het eind van de middag tot 'halverwege de avond wakker en dat is net te lang. Dan raakt hij oververmoeid en begint hij heel hard te huilen en kan dan dus helemaal niet meer slapen.

Maar verder zijn we erg tevreden, je merkt gewoon dat hij beter in zijn vel zit.

Groeit heel hard. Zit qua bovenkleding al in maat 74. Hij heeft een lang bovenlijf, daardoor moet ik de mouwen 1x omslaan maar maat 68 is in de meeste gevallen net te krap.

Vanmorgen zijn Nick en Luke voor de 2e keer samen in bad geweest. Nick hoorde dat ik het bad aanzette en het eerst wat hij zei toen ik zijn slaapkamer binnen kwam: "samen met Luke in bad? "

Helemaal trots toen dat mocht. Hij blijft super verliefd en kusjes geven, aaien, Luke laten lachen

Maar af en toe ook te onhandig door op de bank proberen te klimmen en zich dan af willen zetten op Luke.

Ik moet gaan iemand maakt zijn luier vol

Fijne zaterdag allemaal. Nala ik hoop dat het een topdag voor jullie is. Met veel kijkers en 1 koper voor jullie huis en een geweldige echo zonder cystes, denk aan je.

voor iedereen
Nou, ben weer trug.

Had weer de arts waar ik weinig vertrouwen in heb... Ze komt gewoon niet kundig over en ziet het allemaal niet goed.

Mijn linker eierstok kon ze weer niet vinden en mijn rechter eierstok vond ze er een beetje rommelig uitzien... :s

Ze dacht ook een rest cyste te zien zitten, dus een eiblaasje van de vorige keer die niet is weg gegaan, maar dat wist ze ook niet zeker.

Moet wel beginnen met de Menopur. (net daar de eerste spuit ook van gezet) en donderdag trug komen. Door de hormonen wordt alles straks beter zichtbaar, dus hoopt ze ook meer te kunnen zeggen.

Schoot dus allemaal nog niet op. Wordt er eigenlijk alleen maar onzeker van.

Het woordje cyste is niet iets wat ik graag wilde horen...

Maja, we zijn nu in afwachting van hopenlijk veel kijkers...

Das wat minder nieuws Hera. Hoop dat ze er wat aan kunnen doen bij je oom.

Gelukkig gaat het bij jullie thuis allemaal goed.

Leuk hoor, Luke volgende week in bad doen op de psz.
He Nala wat vervelend dat je nu nog geen duidelijkheid hebt gekregen .

Hopelijk komen er veel mensen kijken.
Nou, er zijn 4 kijkers gekomen, dus dat viel best wel mee.

Moeilijk om in te schatten wie er serieus is geinteresseerd.

De laatste kijkers waren iig de kijkers van afgelopen dinsdag en daar heb ik mijn geld op ingezet.

Ze hadden nu een aantal vragen en haar ouders mee.

Ze waren soms al het huis aan het inrichten. Kijk en dat is nou een goed teken!

Dus we wachten het ff af...

Verder voel ik me niet zo. Beetje duf en down. Misschien door de hormonen? (vriendin van mij had ook al na een paar uur last ervan) Beetje van die hangende koppijn, watterig hoofd.

Maja, bijten er doorheen. Is voor een goed doel.

Vanaaf 2 verjaardag, dus genoeg afleiding.
Goedemorgen op deze regenachtige dag.

Nals, dat is positief als ze komen kijken met ouders en al aan het inrichten zijn. Ik hoop het voor jullie!

Hoe gaat het vandaag met je

Gisteravond had Nick 39.2 en voelde zich echt ziek, wou zelfs niet eten.

Vanmorgen nog 38.1 en wel wat beter te pas. Dus we doen vandaag maar lekker rustig aan

Fijne zondag allemaal
Goedemorgen!!

Heerlijk zo'n echte grijze zondag... ik zeg lekker in pyama's de hele dag aanrommelen! Morgen ben ik lekker ook nog vrij, de creche heeft een studiedag dus vandaar...

Nick ziekjes... wat zielig Hera! Wat kunnen ze dan weer even lekker baby zijn he?

Nala wat kunnen hormonen toch een hoop met je lijf doen he? Voel je je vandaag wat beter? En het klinkt inderdaad positief, die kijkers. Ik duim voor jullie! En nee die persoon die overleden is die ken je niet...

Wow Kay!! Wat een mooi grote buik heb je! Ik vond de foto van jullie drietjes ook heel schattig.

Frans wanneer komt jouw buikfoto of is het nog niet zover? Ik herinner me van je vorige zwangerschap dat je in de laatste weken zo aan het "pinguinen" was zoals je zelf zei hihi, weet je nog?

Jano ligt nog te slapen, het luie ventje! Vriend en ik hebben net samen lekker een kop koffie gedronken in alle rust. Wel eens lekker hoor, hoe leuk Jano ook is. Hera dat zat ik me laatst af te vragen, hoe druk is het nu met twee kids??
Valt best mee hoor Quintie. Alleen als de een huilt en de ander moet uit bad/ naar bed o.id. dan is het lastig, als je alleen bent. Maar verder valt het echt mee. Luke ligt in bed en Nick zit op mijn schoot dvd te kijken (oké dat is echt uniek )

Maar wel lekker dat jano nog slaapt. Hoe gaat het met je job? Je draai gevonden en je balans?
Hera, voel me beetje down. Zal echt wel van die hormonen komen.

Gister ook een snauw naar een vriend gedaan, was em ff zat. Die schrok er wel van volgens mij. Dat soort dingen merk ik dat ik wat feller ben.

Hoop voor je dat Nick niet ziek gaat worden. Maar met dit weer wordt je dat snel.

Das lekker Quint, de dag zo rustig beginnen.

Ik kwam om half 1 eruit. Maar was er om 8 uur al ff uit om te prikken en gelijk ff met de doggies gelopen.

Ben lekker nog ff trug gegaan.

Gister dus 2 verjaardagen gehad. Bij mijn oom was het erg gezellig. (dat is die oom die in juni weduwnaar is geworden, van die tante die kanker had)

Veel neefjes en nichtjes waren er en dat vond 'ie helemaal super.

Daarna nog ff naar een vriend zijn verjaardag.

Daar was ik snel uitgekeken. Voelde me ook niet lekker, dus snel naar bed gegaan.

Vandaag naar Vent zijn nichtje, die heeft open huis in d'r nieuwe huis en eten bij vrienden.

Fijne zondag allemaal!
Hé bah Nala lastig die hormonen in je lijf die ervoor zorgen dat je anders reageert.

Vanmiddag Nick naar bed gebracht had hij alweer 39.2. Hopelijk knapt hij op van wat uurtjes slaap.

Groetjes
Nala, vervelend dat je nu al zo'n last hebt van de hormonen, hopelijk hoef je ze maar kort te spuiten. En fijn dat er veel animo was voor jullie huis, hopen dat er iemand bij zit om te kopen. Wordt nu toch wel spannend met de verkoop met al dat gedoe. Ken ook nog meerdere mensen met huis te koop maar loopt niet zo soepel op dit moment. Jullie hebben wel even de tijd toch?

Hera, ah arme nick zo ziek. Hopen dat ie snel weer opknapt en Luke niet aansteekt. Hoe is het met je bekken?

Quint, oh lekker zeg die Jano zo aan het uitslapen.

En morgen lekker extra dagje vrij, heerlijk even genieten van je mannetje. Hoe is het nu eigenlijk op kdv, heb je er al weer wat beter gevoel bij? Of heb je hem er toch nog liever weg?

Allemaal bedankt voor de felicitaties en kaartjes. Echt super.

Hier waren de nachten nog redelijk drama. gisteravond van 22.00 tot 24.30 gehuild en bijna aan een stuk gedronken. En dat terwijl ik vroeg naar bed wilde om beetje bij te slapen, was echt helemaal gebroken. En dat op kraamtranendag na flinke spuitluier nacht doorgeslapen met nog een onderbreking voor voeding. Heb net ook nog even uurtje geslapen dus nu gelukkig weer wat beter gevoel. Vanmiddag en vanavond gelukkig geen visite en mijn moeder komt Ties zo ophalen dus vanavond lekker met z'n drietjes kroelen.

Verder gaat het eigenlijk prima. Borstvoeding is goed op gang, zo goed zelfs dat ze zich soms verslikt in de vele voeding die ze binnen krijgt. En verder is het echt een schatje, ze slaapt overdag goed en kan ook zo heerlijk tegen je aan komen liggen.

Met mij gaat het ook goed, naweeen zijn zo goed als over en ook geen last van hechting en zo. Heb ook volledig aantal uren kraamzorg gekregen en ook nog met stagiaire dus wordt volop verwend. En nog twee leuke meiden ook. Merk nu pas hoe leuk het kan zijn, bij Ties was ik blij dat grietje weg was.
Fijn dat je zo aan het genieten bent, 12-9. En super dat de bv zo lekker loopt op het verslikken van Fenne na.

Oei dat is niet fijn zo'n avond op je kraamtranendag, maar gelukkig sliep ze na de tijd wel lekker door.Geniet van je avondje met z'n drieën ik hoop dat ze vannacht ook goed slaapt, kun je even bijtanken!

Grappig ik moet er echt bij nadenken dat ik ZE/ Haar typ

Toen we Nick uit bed haalde zat hij alweer op 38.1 en is veel actiever dus we gaan de goede kant weer op.

Ga zo lekker eten.

Groetjes en een fijne avond.

o'ja 12-9 met mijn bekken gaat het langzaam aan wat beter. Alleen het lopen (vooral wat langer lopen dus meer dan 10 minuten) is nog lastig/pijnlijk.

Met mijn baas afgesproken dat ik 11 november begin en dat ik 1 ochtend ga werken als intern-begeleider en meer nog niet.

Nu moet ik aan tafel.........doei
12-9 wat klink je heerlijk verliefd op je kleine meisje, fijn dat het zo goed gaat. En wat een verademing dat je leuke kraamhulp hebt, geniet lekker van de verwennerij!

Hera, gelukkig gaat het steeds beter met je, fijn dat je goede afspraken hebt kunnen maken voor je werkhervatting. 11 november weer beginnen, gaat hard hè?

Nala, sterkte met wachten tot het donderdag is, kan me voorstellen dat je niet zat te wachten op deze onduidelijkheid. Ik hoop dat je donderdag goed nieuws krijgt! Enne, je mag best af en toe een draakje zijn hoor nu, gewoon de hormonen van alles de schuld geven, zijn ze nog ergens goed voor!
Nala gooi het er lekker uit meid!

Ik heb zelf altijd giga PMS mood, dus ik kan me indenken wat jouw lijf doet met die hormonen, dat zal tig keer erger zijn, plus nog alle spanning eromheen.

Nou ja ut is voor een goed doel!
12 sept. mooi dat het zo goed gaat met jullie, nou ja op wat startersproblemen na dan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven