Te vroeg ongesteld
zondag 15 november 2015 om 23:20
Ik wil graag jullie ervaringen horen rondom deze situatie:
Ik heb 2 november een ki behandeling gehad in het ziekenhuis. Dag 12 van mijn cyclus. Ik mag dus morgen dag 26 testen. Ik heb een zeer regelmatige cyclus van 28 dagen maar ben afgelopen vrijdag al ongesteld geworden met helderrood bloed zonder slijm of stolsels. Dat was dus dag 23. Veel te vroeg dus.
Wat moet ik hiervan denken? Weet niet of ik nu ongesteld ben of dat het innesteling is. Ik denk ongesteld maar lees ook andere verhalen op Google.
Hoor het graag van jullie ☺
Ik heb 2 november een ki behandeling gehad in het ziekenhuis. Dag 12 van mijn cyclus. Ik mag dus morgen dag 26 testen. Ik heb een zeer regelmatige cyclus van 28 dagen maar ben afgelopen vrijdag al ongesteld geworden met helderrood bloed zonder slijm of stolsels. Dat was dus dag 23. Veel te vroeg dus.
Wat moet ik hiervan denken? Weet niet of ik nu ongesteld ben of dat het innesteling is. Ik denk ongesteld maar lees ook andere verhalen op Google.
Hoor het graag van jullie ☺
zondag 15 november 2015 om 23:30
Hmm ik weer niet precies wat ze bij die behandeling doen dus het zou kunnen dat de behandeling je cyclus heeft beïnvloed/mestruatie heeft opgewekt, maar als je altijd heel regelmatig ongesteld bent kan het wel eens een innestelingsbloeding zijn. Helaas zul je moeten afwachten, ik duim voor je! En blijf meelezen
maandag 16 november 2015 om 07:46
Zou kunnen, maar verheug je er aub niet teveel op. Wat ik me van dat hele circus nog goed herinner is dat je lichaam geintjes uit gaat halen
Een dag langer wachten, of juist eerder. Als het echt een innesteling is dan moet het weinig bloed zijn, vergeleken met een menstruatie. Bij twijfel gewoon testen hoor, iedereen reageert anders.
Heel veel sterkte in elk geval.
Een dag langer wachten, of juist eerder. Als het echt een innesteling is dan moet het weinig bloed zijn, vergeleken met een menstruatie. Bij twijfel gewoon testen hoor, iedereen reageert anders.
Heel veel sterkte in elk geval.
some of the best moments in life are the one's you can't tell anyone about