Vraag over mobiel nummer achterhalen
donderdag 19 november 2015 om 09:06
donderdag 19 november 2015 om 09:10
donderdag 19 november 2015 om 09:23
quote:houvandieren schreef op 19 november 2015 @ 09:17:
@Chiefseatlle
Dit heb ik zelf al geprobeerd, maar ik ben op deze manier niet te vinden
@geboluti
Als ik het goed begrijp is het dus helemaal niet nodig om een telefoonnummer te hebben om een sms te versturen?
De andere keren kreeg ik alleen een bevestiging bij mijn e-mail op de pc, dus niet op mijn iPhone
@ikeaverslaafde
Op mijn naam ben ik niet te vinden, en mijn adres is bij diegene ook niet bekend. En ik heb diegene zelf nog nooit gebeld, alleen mijn voor- en achternaam is bekend, verder nietsAls iemand in jouw netwerk die jouw gegevens heeft, die aan zo'n app opgeeft, ben je dus wel te vinden. Echt waar.
@Chiefseatlle
Dit heb ik zelf al geprobeerd, maar ik ben op deze manier niet te vinden
@geboluti
Als ik het goed begrijp is het dus helemaal niet nodig om een telefoonnummer te hebben om een sms te versturen?
De andere keren kreeg ik alleen een bevestiging bij mijn e-mail op de pc, dus niet op mijn iPhone
@ikeaverslaafde
Op mijn naam ben ik niet te vinden, en mijn adres is bij diegene ook niet bekend. En ik heb diegene zelf nog nooit gebeld, alleen mijn voor- en achternaam is bekend, verder nietsAls iemand in jouw netwerk die jouw gegevens heeft, die aan zo'n app opgeeft, ben je dus wel te vinden. Echt waar.
donderdag 19 november 2015 om 09:53
Ik zou niet direct weten of diegene dan ook echt jouw nummer heeft, of alleen via jouw email adres kan smsen zoals al is uitgelegd hierboven.
Als jij niks van deze persoon wilt ontvangen blokkeer je diegene toch. Dan is kan diegene jou ook niet meer bellen als je nummer wel bekend is.
Als jij niks van deze persoon wilt ontvangen blokkeer je diegene toch. Dan is kan diegene jou ook niet meer bellen als je nummer wel bekend is.
Cherish your past, live for today, and dream your future.