Omdat het beter voor mij is....????

05-10-2008 21:42 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jahoor daar ben ik weer met een foute man verhaal en ik heb weer even de mening nodig van jullie, aangezien ik in mijn omgeving dit niet meer neer kan leggen.

Sinds begin augustus date ik met een man. Ik ben behoorlijk verliefd op hem geworden en hij heeft al heel vaak de liefde aan mij verklaard. We hebben het rustig aangedaan gezien de moeilijke situatie. Hij ligt midden in een scheiding en is de ex-man van de zus van mijn ex-vriend. Daarbij is hij 18 jaar ouder en is is nogal een publieke figuur in de stad waar ik woon. Hij heeft al regelmatig getwijfeld door ons leeftijdverschil maar als we samen zijn gaat het elke keer toch weer zo goed dat we t weer proberen. Donderdag heeft hij me gezegd dat ie van me hield, en dat ie z'n twijfels aan de kant ging zetten en ons een kans zou geven. Zaterdag zou hij me bellen om weer wat af te spreken. Ik hoor helemaal niets van hem, bel hem, spreek z'n voicemail in etc. Krijg ik een sms dat hij m'n berichtjes had ontvangen maar dat ik op zoek moest gaan naar een jongen van m'n eigen leeftijd moest zoeken. Dat ie niet verliefder op me wil worden dan dat ie al is en dat hij me niet meer kan zien omdat ik z'n hoofd teveel op hol breng als hij me ziet, en dat hij mij geen goede toekomst kan geven. (hij heeft al 3 kinderen en kan ook geen kinderen meer 'maken'). Nu zit ik hier, ben stapel verliefd en pis nijdig omdat hij me naar mijn idee de kans heeft gegeven om verliefd op hem te worden en het nu ineens zo speelt. Alsof het beter voor mij is. Maar goed, relaties kun je niet afdwingen dus als het zo is dan is het zo. Het enige wat ik nog heel graag wil is met hem praten, dat hij het netjes afrond, we hebben een leuke 2 maanden gehad en ik vind het gewoon onfatsoenlijk dat hij het via sms doet.

Is het nou echt vreemd dat ik perse met hem wil praten of overdrijf ik gewoon en moet ik het laten rusten. Ik vind het zo moeilijk dat we elkaar zo leuk vinden en het zo moet eindigen puur en alleen omdat hij denkt dat het beter voor mij is, terwijl ik dat niet vind! En omdat hij bang is hoe de buitenwereld zou reageren. Of heeft ie gewoon een spelletje met me gespeeld? Ach voel me klote, wat vinden jullie?
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Alle reacties Link kopieren
Thanks face, ik heb hem wel gesmst voor z'n verjaardag...maar niks terug of course...aargh. Ik zal me er maar bij neerleggen...kan ik me eindelijk eens focussen op m'n study . Fijne dag!
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven