Napraattopic deel 43
dinsdag 17 november 2015 om 09:03
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 20 november 2015 om 10:32
vrijdag 20 november 2015 om 10:34
vrijdag 20 november 2015 om 10:48
vrijdag 20 november 2015 om 11:09
quote:Eleonora-1 schreef op 20 november 2015 @ 09:13:
Goedemorgen allemaal.
Werkers, werk ze.
Vandaag gaat mijn dochter weer het weekend naar haar vader.
Hopelijk wen ik er ooit aan, ik vind het nog steeds raar, dat gescheiden zijn.Na 11 jaar ben ik er nog steeds niet aan gewend. Het blijft onnatuurlijk voelen. Wel co-ouderschap hier.
Goedemorgen allemaal.
Werkers, werk ze.
Vandaag gaat mijn dochter weer het weekend naar haar vader.
Hopelijk wen ik er ooit aan, ik vind het nog steeds raar, dat gescheiden zijn.Na 11 jaar ben ik er nog steeds niet aan gewend. Het blijft onnatuurlijk voelen. Wel co-ouderschap hier.
vrijdag 20 november 2015 om 11:15
vrijdag 20 november 2015 om 11:20
vrijdag 20 november 2015 om 11:26
quote:rosemetijs schreef op 20 november 2015 @ 11:20:
[...]
Ja dat is idd ook wel zo,mijn oudste is nu 18 het hoort ook wel een beetje bij puber zijn dat ze steeds meer hun eigen weg gaan.
O. Dat zeker en heel gezond. Alleen vind ik het jammer dat als hij 3 dagen bij mij was en vooral uithuizig hij weer vertrekt.
Maar kind vind het fijn zo en daar gaat het om
[...]
Ja dat is idd ook wel zo,mijn oudste is nu 18 het hoort ook wel een beetje bij puber zijn dat ze steeds meer hun eigen weg gaan.
O. Dat zeker en heel gezond. Alleen vind ik het jammer dat als hij 3 dagen bij mij was en vooral uithuizig hij weer vertrekt.
Maar kind vind het fijn zo en daar gaat het om
vrijdag 20 november 2015 om 14:43
quote:Moiren_ schreef op 19 november 2015 @ 21:10:
[...]
In een Scandinavisch land is een ouderpaar dat het geslacht van hun kind geheim hield om het sekseneutraal op te voeden. Ook kind zelf wist niet wat het was. Geen idee hoe het uiteindelijk verlopen is.Hoe heette de schrijver van dit sprookjesboek?
Ik heb ook geen idee hoe het uiteindelijk verlopen is? Tjaa ik denk dat het kind ooit iemand tegen kwam met vlechtjes en toen zich hardop afvroeg: "hee die heb ik ook, wat ben je dan als je die hebt?"
Of misschien ging het kind op 16-jarige leeftijd naar het zwembad en vroeg zich af "waarom dragen die volwassen kinderen zo'n bikini-bovenstukje" en ik niet? En waarom fluit de badmeester steeds zo in paniek ?, straks verslikt hij zich nog in die fluit."
[...]
In een Scandinavisch land is een ouderpaar dat het geslacht van hun kind geheim hield om het sekseneutraal op te voeden. Ook kind zelf wist niet wat het was. Geen idee hoe het uiteindelijk verlopen is.Hoe heette de schrijver van dit sprookjesboek?
Ik heb ook geen idee hoe het uiteindelijk verlopen is? Tjaa ik denk dat het kind ooit iemand tegen kwam met vlechtjes en toen zich hardop afvroeg: "hee die heb ik ook, wat ben je dan als je die hebt?"
Of misschien ging het kind op 16-jarige leeftijd naar het zwembad en vroeg zich af "waarom dragen die volwassen kinderen zo'n bikini-bovenstukje" en ik niet? En waarom fluit de badmeester steeds zo in paniek ?, straks verslikt hij zich nog in die fluit."
LOEP ME MAAR aub.
vrijdag 20 november 2015 om 14:45
quote:missie_m schreef op 20 november 2015 @ 14:43:
[...]
Hoe heette de schrijver van dit sprookjesboek?
Indiaan?
Obelix?
[...]
Hoe heette de schrijver van dit sprookjesboek?
Indiaan?
Obelix?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
vrijdag 20 november 2015 om 14:47
quote:Moiren_ schreef op 19 november 2015 @ 21:15:
[...]
Jawel, geloof school en opvang contracten dat ze het kind niet ontbloot mochten zien. Ik weet het niet meer precies, lang geleden gelezen.Dat van het zwembad en het bikinibovenstukjegedeelte in mijn vorige post moeten jullie maar als 'ongeschreven beschouwen'.
Moiren had het dus toch "gelezen"?
[...]
Jawel, geloof school en opvang contracten dat ze het kind niet ontbloot mochten zien. Ik weet het niet meer precies, lang geleden gelezen.Dat van het zwembad en het bikinibovenstukjegedeelte in mijn vorige post moeten jullie maar als 'ongeschreven beschouwen'.
Moiren had het dus toch "gelezen"?
LOEP ME MAAR aub.