Napraattopic deel 43

17-11-2015 09:03 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Goede-Fee schreef op 20 november 2015 @ 17:13:

[...]

http://www.medicaldaily.c ... s-you-can-do-sperm-242190

Niet alleen kindertjeslijm maar ook een goed ingrediënt voor gezichtscreme (maar wat duur zeg, als je het moet kopen in een potje!), én goed tegen depressies.

Topproduct zeg!
quote:Grobbekuiken schreef op 20 november 2015 @ 17:17:

[...]

Niet alleen kindertjeslijm maar ook een goed ingrediënt voor gezichtscreme (maar wat duur zeg, als je het moet kopen in een potje!), én goed tegen depressies.

Topproduct zeg! Ja vraag me wel af hoe dat dan precies tegen depressies werkt en hoe je dat moet toedienen. Of ook gewoon smeren op je gezicht.
Misschien moeten we een mannenmelkfabriek beginnen, dat is binnenlopen!
quote:Goede-Fee schreef op 20 november 2015 @ 17:11:

[...]

Ik heb net de quote achterloopster er onder gezet ende vreselijk veelprater ook en nog is het niet stil hoor. Maar scheelt wel scrollen inderdaad.Ik vind die naam zo leuk en lekker klinken dat ik bijna hoop dat ik dat ben
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:Goede-Fee schreef op 20 november 2015 @ 17:18:

[...]

Ja vraag me wel af hoe dat dan precies tegen depressies werkt en hoe je dat moet toedienen. Of ook gewoon smeren op je gezicht. In een capsule douwen?
quote:SuzanneSuus schreef op 20 november 2015 @ 16:26:

Ik ben de hele dag al chagerijnig, gebeurt me niet vaak. Met het verkeerde been uit bed gestapt, een stomme co-assistent bij me, stomme arts-assistent, blergh. Maar lieve collega die zorgde dat ik vroeg weg kon.

Gekeken voor nieuw zeil in de keuken, goed geholpen door iemand die er niet uitzag, best komisch. Stalen meegenomen en thuis samen met de kinderen al snel 2 uitgezocht ( vd 10). Morgen dus al weer terug voor prijsopgave en dan keuze maken. Leuk maar nog steeds bleerrrgghhh

Missie, wat kun jij zieken en zuigen, ongelofelijk!

Zo maar eens lekker kokenLaat mij erbuiten ja!!
quote:Grobbekuiken schreef op 20 november 2015 @ 17:20:

[...]

In een capsule douwen?Ja dat is eigenlijk best voor (in) de handliggend
quote:Morrigan- schreef op 20 november 2015 @ 17:13:

[...]

sommige mensen kennen geen andere manier dan op een negatieve manier aandacht te trekken Hey vreemdeling !
quote:Grobbekuiken schreef op 20 november 2015 @ 17:19:

Misschien moeten we een mannenmelkfabriek beginnen, dat is binnenlopen! Alleen als we melkpersoneel aannemen.
quote:feow schreef op 20 november 2015 @ 17:20:

[...]

Ik vind die naam zo leuk en lekker klinken dat ik bijna hoop dat ik dat ben Nee sorry, je tikt echt veel te weinig en wel vaak echt heel erg leuk of zeer raak. Jou laat ik wel onder de negeer vandaan. Sorry!
quote:Goede-Fee schreef op 20 november 2015 @ 17:22:

[...]

Ja dat is eigenlijk best voor (in) de handliggend
quote:Goede-Fee schreef op 20 november 2015 @ 17:23:

[...]

Alleen als we melkpersoneel aannemen. Melkmachines natuurlijk!
quote:Grobbekuiken schreef op 20 november 2015 @ 17:25:

[...]

Melkmachines natuurlijk!

Jij bent duidelijk de brains in onze samenwerking!
quote:Goede-Fee schreef op 20 november 2015 @ 17:24:

[...]

Nee sorry, je tikt echt veel te weinig en wel vaak echt heel erg leuk of zeer raak. Jou laat ik wel onder de negeer vandaag. Sorry!
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Hehe, blij dat het weekend is.
quote:Goede-Fee schreef op 20 november 2015 @ 17:27:

[...]

Jij bent duidelijk de brains in onze samenwerking!
quote:Gatti schreef op 20 november 2015 @ 16:36:

[...]

Dus je bent 't er niet mee eens dat SuzanneSuus en ik 't niet banwaardig vonden.

Nou dan weten we dat.

Wat ben jij een ongelofelijke bemoeial en zuigerd. Ik hoop dat je er zelf heel veel plezier aan beleefd aan je kinderachtige gedrag.

Sorry voor de rest dat ik 't weer quote en jullie weer moeten scrollen maar ik wordt werkelijk niet goed van al die aandachttrekkerij.Ja,dat scrollen...dacht het net! (en, geeft niet hoor)
quote:Dana schreef op 20 november 2015 @ 17:27:

[...]

Ja bedtijd he? of autocorrect. Net wat beter overkomt.
Zo ik meld me even aan nog wat bijzonders gebeurdt dames?

Wat schaft de pot bij jullie?

Hier staat stoofvlees op het vuur voor vanavond als vriendlief thuiskomt.
quote:EmmaSwan86 schreef op 20 november 2015 @ 17:30:

Zo ik meld me even aan nig wat bijzonders gebeurd dames?

Hier staat stoofvlees op het vuur voor vanavond als vriendlief thuiskomt.

Volgens mij ;spermapillen om in te slikken, zodat je het niet op je gezicht hoeft te smeren, iets onenigheid en hier eten we tosti's.(maar ik kan mij vetgissen over het eerste)

Fijn dat je vriend zo thuis komt@
quote:EmmaSwan86 schreef op 20 november 2015 @ 17:30:

Zo ik meld me even aan nog wat bijzonders gebeurdt dames?

Hier staat stoofvlees op het vuur voor vanavond als vriendlief thuiskomt.Vrouwendingen.. Gaat over dagcrème geloof ik (was er de hele dag niet)
quote:ana_isabel schreef op 20 november 2015 @ 17:32:

[...]

Volgens mij ;spermapillen om in te slikken, zodat je het niet op je gezicht hoeft te smeren, iets onenigheid en hier eten we tosti's.(maar ik kan mij vetgissen over het eerste)

Fijn dat je vriend zo thuis komt@Pas om 20:45 is hij thuis. Ik smeer ondertussen een cracker anders ga ik van mijn stokje.
quote:Corona67 schreef op 20 november 2015 @ 17:33:

[...]

Vrouwendingen.. Gaat over dagcrème geloof ik (was er de hele dag niet)Ja ik was er ook niet de hele dag drukke dag gehad moet even bijlezen.
quote:EmmaSwan86 schreef op 20 november 2015 @ 17:36:

[...]

Pas om 20:45 is hij thuis. Ik smeer ondertussen een cracker anders ga ik van mijn stokje.Ja, doe dat. Alsof er nog iets van eten komt, zodra hij binnenstapt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven