Napraattopic deel 43
dinsdag 17 november 2015 om 09:03
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 20 november 2015 om 18:53
quote:feow schreef op 20 november 2015 @ 16:12:
Missie, wat je er mee doet moet je zelf weten hoor. Ik kan scrollen en negeren, anderen vast ook.
Maar ik heb een tip voor je, bij mij werkt het.
Eerst bijlezen en daarna pas besluiten of ik alsnog op iets wil reageren.
Ik maak elke dag 'een besluit'. Doorscrollen ja of te nee. Dat werkt heel goed. Heb je me ooit zien reageren op konijnen die naar de dokter gaan, de roepnamen voor katten, of heb je me ooit "eerste" of "tweede" op een nieuw deel horen roepen, of was ik ooit deelnemer als 's morgen drie pagina met "Moguh"-bijdragen gebracht worden?
dus..... .....anderen vast ook
Missie, wat je er mee doet moet je zelf weten hoor. Ik kan scrollen en negeren, anderen vast ook.
Maar ik heb een tip voor je, bij mij werkt het.
Eerst bijlezen en daarna pas besluiten of ik alsnog op iets wil reageren.
Ik maak elke dag 'een besluit'. Doorscrollen ja of te nee. Dat werkt heel goed. Heb je me ooit zien reageren op konijnen die naar de dokter gaan, de roepnamen voor katten, of heb je me ooit "eerste" of "tweede" op een nieuw deel horen roepen, of was ik ooit deelnemer als 's morgen drie pagina met "Moguh"-bijdragen gebracht worden?
LOEP ME MAAR aub.
vrijdag 20 november 2015 om 18:57
quote:missie_m schreef op 20 november 2015 @ 18:53:
[...]
[...]
vrijdag 20 november 2015 om 18:58
quote:SuzanneSuus schreef op 20 november 2015 @ 16:26:
Ik ben de hele dag al chagerijnig, gebeurt me niet vaak. Met het verkeerde been uit bed gestapt, een stomme co-assistent bij me, stomme arts-assistent, blergh. Maar lieve collega die zorgde dat ik vroeg weg kon.
Gekeken voor nieuw zeil in de keuken, goed geholpen door iemand die er niet uitzag, best komisch. Stalen meegenomen en thuis samen met de kinderen al snel 2 uitgezocht ( vd 10). Morgen dus al weer terug voor prijsopgave en dan keuze maken. Leuk maar nog steeds bleerrrgghhh
Missie, wat kun jij zieken en zuigen, ongelofelijk!
Zo maar eens lekker koken
...oohh moet je nog koken?
Ik ben de hele dag al chagerijnig, gebeurt me niet vaak. Met het verkeerde been uit bed gestapt, een stomme co-assistent bij me, stomme arts-assistent, blergh. Maar lieve collega die zorgde dat ik vroeg weg kon.
Gekeken voor nieuw zeil in de keuken, goed geholpen door iemand die er niet uitzag, best komisch. Stalen meegenomen en thuis samen met de kinderen al snel 2 uitgezocht ( vd 10). Morgen dus al weer terug voor prijsopgave en dan keuze maken. Leuk maar nog steeds bleerrrgghhh
Missie, wat kun jij zieken en zuigen, ongelofelijk!
Zo maar eens lekker koken
...oohh moet je nog koken?
LOEP ME MAAR aub.
vrijdag 20 november 2015 om 19:06
quote:dadelduifje schreef op 20 november 2015 @ 18:49:
Wat is die Missie toch een apart typetje zeg.Als ik jou was, zou ik 's navragen of jullie berichten van 1 en 't zelfde IP afkomen.
Wat is die Missie toch een apart typetje zeg.Als ik jou was, zou ik 's navragen of jullie berichten van 1 en 't zelfde IP afkomen.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
vrijdag 20 november 2015 om 19:12
quote:elfje12 schreef op 20 november 2015 @ 18:35:
Koud vind ik het ook. [afbeelding]
Jaloers op mensen met een open haard.Ik heb een neppertje, zo'n electrisch ding, kitsch natuurlijk, maar toch.........!
Koud vind ik het ook. [afbeelding]
Jaloers op mensen met een open haard.Ik heb een neppertje, zo'n electrisch ding, kitsch natuurlijk, maar toch.........!
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
vrijdag 20 november 2015 om 19:15
vrijdag 20 november 2015 om 19:24
vrijdag 20 november 2015 om 19:24