Napraattopic deel 43
dinsdag 17 november 2015 om 09:03
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 23 november 2015 om 23:34
Ik heb hier t gossip half uurtje gemist....zooooooo jammer.
Maarre overduidelijk dat er hier niks geheim blijft, net een dorp hierro
En iets met eindhoven de gekste?
Ben ook wel onder de indruk van de trampling dude.....ik heb wel es gehoord dat ik over iemand heen walste, en er wel es over gedroomd maar dit?! Neuh. Wel weer een aardig inkijkje in de fetishgeest. Dat dan weer wel!
Maarre overduidelijk dat er hier niks geheim blijft, net een dorp hierro
En iets met eindhoven de gekste?
Ben ook wel onder de indruk van de trampling dude.....ik heb wel es gehoord dat ik over iemand heen walste, en er wel es over gedroomd maar dit?! Neuh. Wel weer een aardig inkijkje in de fetishgeest. Dat dan weer wel!
maandag 23 november 2015 om 23:37
quote:Dana schreef op 23 november 2015 @ 23:31:
Ik heb nog niet zo'n duidelijk beeld van jou, maar ik geloof best dat jij en je dochter zijn een leuk stel zijn samen, Corona.
Ik moet in elk geval vaak lachen om je droge opmerkingen hier.
Ik heb ook nog niet zo een goed beeld van mezelf..
En mijn dochter heeft dezelfde onnozele humor als ik heb.
Ze is in elk geval het "pap doe normaal!!! Ik schaam me met je!" stadium bijna voorbij
Ik heb nog niet zo'n duidelijk beeld van jou, maar ik geloof best dat jij en je dochter zijn een leuk stel zijn samen, Corona.
Ik moet in elk geval vaak lachen om je droge opmerkingen hier.
Ik heb ook nog niet zo een goed beeld van mezelf..
En mijn dochter heeft dezelfde onnozele humor als ik heb.
Ze is in elk geval het "pap doe normaal!!! Ik schaam me met je!" stadium bijna voorbij
maandag 23 november 2015 om 23:42
Het meest bijzondere in dit topic vind ik dat hier openlijk over mensen gekletst kan worden.
Dat er min of meer via suggesties geroddeld wordt en dat dit kan en mag, zonder dat het praten gericht is op (al dan niet bijzonder) forumgedrag.
Maar goed, hier mag alles.
Net zoals ooit op de topics over vreemdgaan en swingen.
Dat er min of meer via suggesties geroddeld wordt en dat dit kan en mag, zonder dat het praten gericht is op (al dan niet bijzonder) forumgedrag.
Maar goed, hier mag alles.
Net zoals ooit op de topics over vreemdgaan en swingen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
maandag 23 november 2015 om 23:49
A facepalm (sometimes also face-palm or face palm) is the physical gesture of placing one's hand flat across one's face or lowering one's face into one's hand or hands. The gesture is often exaggerated by giving the motion more force and making a slapping noise when the hand comes in contact with the face. The gesture is found in many cultures as a display of frustration, disappointment, exasperation, embarrassment, horror,[2] shock, surprise, or sarcasm.[3]
https://en.wikipedia.org/wiki/Facepalm
Deze dus :
https://en.wikipedia.org/wiki/Facepalm
Deze dus :
enn wijzigde dit bericht op 23-11-2015 23:50
Reden: Zo leuk om die nou ook een een keer te kunnen plakken.... ik gebruik deze emo nooit.
Reden: Zo leuk om die nou ook een een keer te kunnen plakken.... ik gebruik deze emo nooit.
% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
maandag 23 november 2015 om 23:50
quote:Enn schreef op 23 november 2015 @ 23:49:
A facepalm (sometimes also face-palm or face palm) is the physical gesture of placing one's hand flat across one's face or lowering one's face into one's hand or hands. The gesture is often exaggerated by giving the motion more force and making a slapping noise when the hand comes in contact with the face. The gesture is found in many cultures as a display of frustration, disappointment, exasperation, embarrassment, horror,[2] shock, surprise, or sarcasm.[3]
https://en.wikipedia.org/wiki/FacepalmOoh geweldig! Zo veelzeggend!
https://en.wikipedia.org/wiki/FacepalmOoh geweldig! Zo veelzeggend!
maandag 23 november 2015 om 23:51