hoe 3 uur overbruggen?

25-11-2015 19:52 51 berichten
Ik heb volgende week 2 afspraken in stad T, op 45min. rijden van mijn woonplaats.

De eerste afspraak is om 8.30u, de tweede om 11.40u.

Beide afspraken zijn muurvast, ik kan ze niet dichter bij elkaar krijgen.

De eerste afspraak verwacht ik op een half uur klaar te zijn.

Tussen de afspraken in naar huis rijden gaat 'm niet worden.

Maar wat doe ik tussen die afspraken in?

Bioscoop is in de voormiddag niet open, vriendinnen/familie wonen allemaal minstens een uur rijden van T of moeten werken.

Een uur kan ik wel overbruggen door ergens een koffie te gaan drinken, maar wat zouden jullie doen op 3 uur?
Alle reacties Link kopieren
Zoveel is drie uur toch niet? Even een rondje shoppen, ergens wat drinken en je bent er al.
Met een tablet/laptop naar de Mac of Bieb gaan en met wat lekkers te eten en te drinken iets op internet doen of gezellig forummen of werken op je laptop.

Alvast Sinterklaas of kerst kadootjes kopen. Of recepten zoeken op google voor een kerstdiner of hapjes.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Shoppen. Manicure. Dr Fish. Koffie met gebak. Shoppen. Kapper. Massage. Tijd tekort!
quote:viva-amber schreef op 25 november 2015 @ 20:01:

Misschien is het een knappe dokterMaar genoeg over mij, vertel nou eens wat over jouououou ....
Ik zou naar een museum gaan.

Of twee koppen koffie drinken, met een fijn tijdschrift erbij enzo. Dan is de tijd zo weg.
ach, kop op, na afloop van je eerste afspraak is het nog "maar" 2.5 uur, ervanuit gaande dat je je om 11.30 meldt op je tweede afspraak.
quote:ikbenik schreef op 25 november 2015 @ 20:07:

[...]

Maar genoeg over mij, vertel nou eens wat over jouououou ....
quote:LoiseauCoureur schreef op 25 november 2015 @ 20:06:

Zoveel is drie uur toch niet? Even een rondje shoppen, ergens wat drinken en je bent er al.Ik snap daar ook niets van, maar ik verveel mij nooit dus makkelijk te zeggen. 3 uur is toch in een poep en een scheet weer voorbij?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
een museum bezoeken
Jemig, drie uur is toch geen mensenleven? Je gaat ergens een kop koffie met wat lekkers erbij pakken (broodje, taartje, uitsmijter), koopt een paar lekkere tijdschriften om onderwijl te lezen, loopt even langs de winkels, en voor je het weet ben je drie uur verder.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Ik hou er gewoon niet van om 'lang' van huis te zijn, en al helemaal als dat zonder doel is.

Dingen zonder plan doen gaat mij niet zo goed af, en ik heb de verbeeldingskracht van een garnaal.

Ging dus in de stress bij het idee dat ik 'zo lang' doelloos in T moet rondlopen.

Ontbijten, kapper, shoppen, bibliotheek,... daar kom ik echt niet zelf op, maar het zijn wel ideeën waar ik iets mee kan.

Bedankt
Geocaching, dat zou ik doen en lekker de bieb in.
Before you assume, there is this thing called asking.
En mijn museumkaart heb ik ook altijd bij me, ideaal.
Before you assume, there is this thing called asking.
Winkelen
Don't worry be happy
Gezien het feit dat je nuchter moet zijn zou ik voor het (uitgebreide) ontbijt met boek/laptop gaan, evt gevolgd door koffie/thee of shoppen.
Zit er 'n Intratuin in de buurt van waar je moet zijn? Daar kun je ook makkelijk 'n uurtje (of 2) stuk slaan.
Shoot first, ask questions later!
shoppen,

of ergens werken in een flexkantoor, of in een koffietentje.
quote:LoiseauCoureur schreef op 25 november 2015 @ 20:06:

Zoveel is drie uur toch niet? Even een rondje shoppen, ergens wat drinken en je bent er al.Inderdaad, bij mij zou die tijd voorbij zijn voor ik er erg in had en had ik me moeten haasten voor de 2de afspraak
Meditatie
Heb morgen hetzelfde probleem. Ik neem mijn tablet mee en ga lunchen in het restaurant van t ziekenhuis.
quote:foeksia72 schreef op 25 november 2015 @ 20:04:

Je hebt minder dan 3 uur (eerste afspraak duurt half uur?) en dan nog reistijd om van afspraak a naar afspraak b. Waarschijnlijk effectief dus 2uur en nog wat.

Boek mee en lounge of koffietentje opzoeken en dan vliegt de tijd.Dit dus. Het is echt geen twee uur. En idd een gezellig tentje opzoeken, broodje bestellen, krantje lezen... 2 uur is echt zo om hoor. Kapper ga je echt niet redden.
een paar leuke tijdschriften kopen, een gezellig restaurant\eetcafe\koffiehuis zoeken, en heerlijk genieten van koffie, rust en je tijdschriften. Heerlijk
Dus.
Ik ga in zo'n situatie vaak naar de bibliotheek. Meestal jun je daar ook een broodje en koffie krijgen, en dan lekker alle kranten en tidjschriften lezen. Tablet mee, gratis WiFi...
...
Ik zou met een boek en/of wat tijdschriften een tent in duiken. Koffie en een broodje erbij en je hebt heerlijk me-time ook nog!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven