Veel haaruitval
vrijdag 27 november 2015 om 12:43
2.5 week geleden heb ik na 4 jaar weer een permanent laten zetten met grove krul. En oh wat heb ik spijt. Elke keer als ik met mn handen Door mn haar ga heb ik zoveel losse haren die eruit komen. Kan me niet herinneren dat ik dat de eerste keer ook gehad heb. Ik ben al terug geweest naar de kapper en die zegt dat het niet aan de vloeistof lag. Dat ze het er goed in hebben gezet. Ze adviseerde me maar na de huisarts te gaan.
Hebben jullie evt nog tips? Welke shampoo? Gebruik nu 3x in de week een masker met keratine erin.
Ik weet het permanent is slecht.. als ik dit geweten had dat ik zoveel haaruitval zou krijgen. Had ik het nooit gedaan. Maarja te laat
Hebben jullie evt nog tips? Welke shampoo? Gebruik nu 3x in de week een masker met keratine erin.
Ik weet het permanent is slecht.. als ik dit geweten had dat ik zoveel haaruitval zou krijgen. Had ik het nooit gedaan. Maarja te laat
vrijdag 27 november 2015 om 14:05
Ik heb vorig jaar om onduidelijke redenen heel veel haaruitval gehad, veel meer dan normaal voor het jaargetijde en de huisarts deed er hoegenaamd niks aan. Ja, bloedprikken. Maar dat was het dan, daar kwam niks uit en toch bleef het uitvallen. Dus tot zover het nut van de huisarts. Ik had niet het idee dat ze het serieus nam.
Ik heb op aanraden van een forummer Plantur 39 gekocht en dat werkte wel wat en sindsdien was ik mijn haar daarmee. Maar ik ben nu toch zeker de helft van mijn haardos kwijt, het is flink dunner. Gelukkig had ik veel haar, dat scheelt.
Ik heb op aanraden van een forummer Plantur 39 gekocht en dat werkte wel wat en sindsdien was ik mijn haar daarmee. Maar ik ben nu toch zeker de helft van mijn haardos kwijt, het is flink dunner. Gelukkig had ik veel haar, dat scheelt.
You know how I know? Because I reeaally think so!
vrijdag 27 november 2015 om 14:07
vrijdag 27 november 2015 om 14:23
Ook gehad. Elk jaar eigenlijk wel in deze tijd van het jaar. Maar hoe langer (en zwaarder) mijn haar hoe erger. Dus onlangs weer naar de kapper geweest en er weer een flink stuk van af. Gelijk weer een stuk minder.
Ik heb ook permanent gehad heel veel jaar terug. Daar geen last van gehad toen. Dus in feite kan het inderdaad niet aan de vloeistof liggen.
Je kan eens andere shampoo gebruiken. Ow ja en na het douchen niet te ruw je haren droog wrijven. Nu ik daar ook wat meer op let is het ook al een stuk minder.
Ik heb ook permanent gehad heel veel jaar terug. Daar geen last van gehad toen. Dus in feite kan het inderdaad niet aan de vloeistof liggen.
Je kan eens andere shampoo gebruiken. Ow ja en na het douchen niet te ruw je haren droog wrijven. Nu ik daar ook wat meer op let is het ook al een stuk minder.
zaterdag 28 november 2015 om 11:26
Kan ook de tijd van het jaar zijn . En wat zijn veel haren en is het alleen als je je haren gewassen hebt of liggen er ook dagelijks haren op je kussensloop. Helaas kkan een arts er weinig aan doen als de bloedwaarden verder goed zijn. En permanenten is tegewoordig echt niet meer zo agressief goedje want de vloeistoffen zijn mild. Verzamel de haren die je verliest in een envelop om te kijken om hoeveel haren het gaat dit is voor een huisarts ook makkelijker om je dan door te sturen naar een dermataloog.