stapvriendinnen
zaterdag 4 oktober 2008 om 00:30
Hey meiden,
ook zin om met de meiden onder elkaar te gaan stappen? Ik vrouw, 27jr, woonachtig in r'dam, sinds 3 maanden vrijgezellig wil via deze weg een aantal chica's bij elkaar krijgen om gezellige dingen te gaan doen zoals stappen, cafeetje bezoeken etc. (met een lichte knipoog naar mannenjacht maybe).
Let's have fun girls!
ook zin om met de meiden onder elkaar te gaan stappen? Ik vrouw, 27jr, woonachtig in r'dam, sinds 3 maanden vrijgezellig wil via deze weg een aantal chica's bij elkaar krijgen om gezellige dingen te gaan doen zoals stappen, cafeetje bezoeken etc. (met een lichte knipoog naar mannenjacht maybe).
Let's have fun girls!
woensdag 8 oktober 2008 om 15:21
woensdag 8 oktober 2008 om 15:28
Hoi Joanne,
Ik weet ook niet helemaal hoe het werkt met emailadressen maar je kunt mij mailen op maudmahyou@hotmail.com.
Lijkt me leuk om wat af te spreken.
Groetjes,
Maud
Ik weet ook niet helemaal hoe het werkt met emailadressen maar je kunt mij mailen op maudmahyou@hotmail.com.
Lijkt me leuk om wat af te spreken.
Groetjes,
Maud
woensdag 8 oktober 2008 om 15:36
Ha Maud,
wij reageren op elkaars berichten - her en der
Trouwens missage...want jij was het die het topic begon
hier is nog een meisje dat graag uitgaat met andere leuke meiden/jonge vrouwen.
mijn emailadres, princezna-hyacinta@hotmail.com
Tot ontmoets en spreeks damesch!
Joanne
wij reageren op elkaars berichten - her en der
Trouwens missage...want jij was het die het topic begon
hier is nog een meisje dat graag uitgaat met andere leuke meiden/jonge vrouwen.
mijn emailadres, princezna-hyacinta@hotmail.com
Tot ontmoets en spreeks damesch!
Joanne
woensdag 8 oktober 2008 om 16:34
woensdag 8 oktober 2008 om 23:28
tuuurlijk ben ik van de partij. Ik ga jullie toevoegen op msn. Zullen we morgen (9 okt) om 22:00 ff een overleg houden op msn?
Ik stel voor dat we gewoon a.s. zaterdag ergens vooraf iets te gaan drinken en daarna de stad in. Ik zal ook kijken wat ze draaien in de clubs en dan horen jullie het morgen van mij.
Tessa, heb je ook email voor ons. Ik hoop dat jullie morgen allemaal ff online kunnen komen om iets concreets af te spreken. Ik ga nu pitten.
Truste ladies
Ik stel voor dat we gewoon a.s. zaterdag ergens vooraf iets te gaan drinken en daarna de stad in. Ik zal ook kijken wat ze draaien in de clubs en dan horen jullie het morgen van mij.
Tessa, heb je ook email voor ons. Ik hoop dat jullie morgen allemaal ff online kunnen komen om iets concreets af te spreken. Ik ga nu pitten.
Truste ladies
dinsdag 21 oktober 2008 om 11:20
Hoi Dames,
Ik heb ook wel zin om me bij jullie aan te sluiten. Lijkt me gezellig.
Ik woon in Rotterdam, ben 28 jaar en ook single.
Laat even weten wanneer jullie afspreken.
Mijn msn: mariska_meijer@hotmail.com
Groetjes Mariska
Ik heb ook wel zin om me bij jullie aan te sluiten. Lijkt me gezellig.
Ik woon in Rotterdam, ben 28 jaar en ook single.
Laat even weten wanneer jullie afspreken.
Mijn msn: mariska_meijer@hotmail.com
Groetjes Mariska
dinsdag 21 oktober 2008 om 20:41
hoi mimmi en maud ik ben carlijn 33 jaar uit brabant en wil graag met jullie in contact komen. carlijn_75@hotmail.com
dinsdag 21 oktober 2008 om 20:53
Hoi Carlijn,
Mijn nickname is mimi en mijn roepnaam is Maud. Dat om het even te verduidelijken. Ik ben niet degene die de oproep heeft geplaatst maar ik ben wel iemand die er van houdt om actie te ondernemen.
Ik zie dat je uit Brabant komt, is Rotterdam en omgeving dan geen probleem voor jou?
Ik ben bereikbaar op maudmahyou@hotmail.com.
Groetjes,
Maud
Mijn nickname is mimi en mijn roepnaam is Maud. Dat om het even te verduidelijken. Ik ben niet degene die de oproep heeft geplaatst maar ik ben wel iemand die er van houdt om actie te ondernemen.
Ik zie dat je uit Brabant komt, is Rotterdam en omgeving dan geen probleem voor jou?
Ik ben bereikbaar op maudmahyou@hotmail.com.
Groetjes,
Maud
maandag 27 oktober 2008 om 13:39
woensdag 29 oktober 2008 om 00:19
Hallo meiden,
bedankt voor jullie reacties. Sorry voor mijn late reactie maar ben een beetje druk geweest de afgelopen dagen. Oorspronkelijk ben ik niet degene die dit is gestart maar gezien het feit dat missage niet reageert wil ik het wel op me nemen. Ik heb via mijn mail ook jullie adressen ontvangen dus na dit bericht zal ik jullie een mailtje sturen om concreet wat af te spreken.
Tot gauw, groetjes
Maud
bedankt voor jullie reacties. Sorry voor mijn late reactie maar ben een beetje druk geweest de afgelopen dagen. Oorspronkelijk ben ik niet degene die dit is gestart maar gezien het feit dat missage niet reageert wil ik het wel op me nemen. Ik heb via mijn mail ook jullie adressen ontvangen dus na dit bericht zal ik jullie een mailtje sturen om concreet wat af te spreken.
Tot gauw, groetjes
Maud
donderdag 30 oktober 2008 om 21:41
vrijdag 7 november 2008 om 14:57
He meiden,
Alles goed met jullie? Nog even een berichtje. Vorige week zijn Cynthia, Mariska en ik wezen stappen, was erg gezellig en zeker voor herhaling vatbaar. Nu leek het mij leuk om binnenkort weer eens weg te gaan met zijn allen. Om iedereen te mogelijkheid te geven mee te kunnen is het misschien een idee om een datum in december te prikken. Laat maar even weten wat jullie hier van vinden.
Groetjes,
Maud
Alles goed met jullie? Nog even een berichtje. Vorige week zijn Cynthia, Mariska en ik wezen stappen, was erg gezellig en zeker voor herhaling vatbaar. Nu leek het mij leuk om binnenkort weer eens weg te gaan met zijn allen. Om iedereen te mogelijkheid te geven mee te kunnen is het misschien een idee om een datum in december te prikken. Laat maar even weten wat jullie hier van vinden.
Groetjes,
Maud