stapvriendinnen

04-10-2008 00:30 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden,

ook zin om met de meiden onder elkaar te gaan stappen? Ik vrouw, 27jr, woonachtig in r'dam, sinds 3 maanden vrijgezellig wil via deze weg een aantal chica's bij elkaar krijgen om gezellige dingen te gaan doen zoals stappen, cafeetje bezoeken etc. (met een lichte knipoog naar mannenjacht maybe).

Let's have fun girls!
Hoi,

Ik kom ook uit Rotterdam, vrijgezel en vindt het leuk om te stappen.

Groetjes,

Maud
Hoi mimi en maud,

Ik ben ook op zoek naar goed en gezellig meiden gezelschap om het uitgaansleven van Rotterdam onveilig te maken mag ik me aansluiten.

Hoe kan ik zorgen dat jullie mij kunnen mailen, zie je mijn emailadres? (ik heb me net aangemeld)

Joanne
Hoi Joanne,

Ik weet ook niet helemaal hoe het werkt met emailadressen maar je kunt mij mailen op maudmahyou@hotmail.com.

Lijkt me leuk om wat af te spreken.

Groetjes,

Maud
Ha Maud,

wij reageren op elkaars berichten - her en der

Trouwens missage...want jij was het die het topic begon

hier is nog een meisje dat graag uitgaat met andere leuke meiden/jonge vrouwen.

mijn emailadres, princezna-hyacinta@hotmail.com

Tot ontmoets en spreeks damesch!

Joanne
Hoi Joanne,

Ik zie het, ach hoe meer zielen hoe meer vreugd toch. Mijn ervaring met dit soort zaken is dat we gewoon een datum moeten prikken en maar moeten zien wie er kunnen, anders blijft het zo bij heen en weer gemail hier en daar ben ik niet zo van.

Ik ben voor in ieder geval.

Groetjes,

Maud
Hi, ben Tessa, 29 en ook vrijgezellig. En aangezien de vriendinnen gesetteld zijn en niet meer zo in zijn voor een keertje stappen, bij deze weer 1 erbij.
tuuurlijk ben ik van de partij. Ik ga jullie toevoegen op msn. Zullen we morgen (9 okt) om 22:00 ff een overleg houden op msn?

Ik stel voor dat we gewoon a.s. zaterdag ergens vooraf iets te gaan drinken en daarna de stad in. Ik zal ook kijken wat ze draaien in de clubs en dan horen jullie het morgen van mij.

Tessa, heb je ook email voor ons. Ik hoop dat jullie morgen allemaal ff online kunnen komen om iets concreets af te spreken. Ik ga nu pitten.

Truste ladies
Hoi Missage,

Goed plan. Helaas ben ik morgenavond in Breda en niet voor 22:00 uur thuis. a.s. zaterdag kan ik ook niet omdat ik een bruiloft heb. Maar doe vooral jullie ding en ik sluit de volgende keer wel aan.

Groetjes,

Maud
Ola chica's!

Mag ik ook nog meedoen? Lijkt me gezellig!

Groetjes,

Mel
He meiden,

Alles goed? Ik was even benieuwd of er ondertussen al iets is gebeurd.

Groetjes,

Maud
Hoi Dames,

Ik heb ook wel zin om me bij jullie aan te sluiten. Lijkt me gezellig.

Ik woon in Rotterdam, ben 28 jaar en ook single.

Laat even weten wanneer jullie afspreken.

Mijn msn: mariska_meijer@hotmail.com

Groetjes Mariska
hoi mimmi en maud ik ben carlijn 33 jaar uit brabant en wil graag met jullie in contact komen. carlijn_75@hotmail.com
Hoi Carlijn,

Mijn nickname is mimi en mijn roepnaam is Maud. Dat om het even te verduidelijken. Ik ben niet degene die de oproep heeft geplaatst maar ik ben wel iemand die er van houdt om actie te ondernemen.

Ik zie dat je uit Brabant komt, is Rotterdam en omgeving dan geen probleem voor jou?

Ik ben bereikbaar op maudmahyou@hotmail.com.

Groetjes,

Maud
Ik ben een vlotte meid van 32 jaar oud, kom uit Dordrecht en wil ook graag weer wat meer gaan stappen!! Gezellig, vooral in R'dam :-)

Hoop snel iets van jullie te horen!
Hallo allemaal,

Wat vinden jullie er van om vrijdag 31 oktober naar Musica Republica te gaan in de Maassilo?

Of anders zaterdag 1 november stappen?

Laat maar weten.

Groetjes,

Maud
Leuk idee!! Volgens mij kan ik beide dagen.

Maud, heb je mijn mailtje overigens nog ontvangen?
He wis,

Ik heb je mailtje ontvangen, ik stuur je wel even een mail terug, dan kunnen we wat afspreken.

Groetes,

Maud
Hallo meiden,

Ik heb me net aangemeld en lees jullie berichtjes.

Nu maak ik al regelmatig Rotterdam onveilig (hahahaha) en ben erg in voor gezellige dingen dus is mijn vraag kan ik me aansluiten en hoe concreet zijn jullie plannen.

Groetjes,

Mo
Hallo Mo,

Leuk dat je ook hebt gereageerd!

Het handigst is als je Maud even een mailtje stuurt (adres staat hierboven ergens) dan kunnen we hopelijk deze week even iedereen mailen met een voorstel.
Hello ladies,

Maud, heb je mijn emailtje ook ontvangen? Of moet ik het nog een keer doen? Ik begrijp dat het 'clubje' via jou wordt gestart! Leuk!

Groetjes,

Mel
Hallo meiden,

bedankt voor jullie reacties. Sorry voor mijn late reactie maar ben een beetje druk geweest de afgelopen dagen. Oorspronkelijk ben ik niet degene die dit is gestart maar gezien het feit dat missage niet reageert wil ik het wel op me nemen. Ik heb via mijn mail ook jullie adressen ontvangen dus na dit bericht zal ik jullie een mailtje sturen om concreet wat af te spreken.

Tot gauw, groetjes

Maud
Nog even een berichtje voor degenen die hun mailadres niet achter hebben gelaten... morgenavond (vrijdag 31 okt. om 22.00 uur) spreken we met een aantal in R'dam af.

Mochten er nou nog meer mensen zin hebben, laat even een berichtje achter of stuur een mailtje!
He meiden,

Alles goed met jullie? Nog even een berichtje. Vorige week zijn Cynthia, Mariska en ik wezen stappen, was erg gezellig en zeker voor herhaling vatbaar. Nu leek het mij leuk om binnenkort weer eens weg te gaan met zijn allen. Om iedereen te mogelijkheid te geven mee te kunnen is het misschien een idee om een datum in december te prikken. Laat maar even weten wat jullie hier van vinden.

Groetjes,

Maud
Hi girls!!

Mijn naam is Natalie en ik woon in Rotterdam. Ik ben 37 jaar jong en ik ben op zoek naar meiden om leuke dingen mee te doen, stappen is daar 1 van .

Ik hoop dat ik jullie nog kan 'joinen' !!

groetjes

Natalie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven