Mode & Beauty alle pijlers

Bruidszaken

27-11-2015 18:49 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi,

Ik ga volgend jaar trouwen. En ik zocht wat bruidsmodezaken die jullie aanraden. Helaas heb ik geen groot budget. Ik zoek een zaak die jurken onder de ¤1500 verkoopt in de omgeving Eindhoven/Venlo. Hebben jullie suggesties?

Groetjes
Heeft Rojami niet wat leuks?
Iedere dag is gehaktdag
Ann en John hebben een outlet winkel vkakbij het centrun

Tenminste dat was 5 jaar geleden zo
In Boxmeer zit een fijne. Die hebben eventueel ook een outlet (maar met ¤1500 kom je een heel eind hoor).

In Wanroij zit een zaak die allemaal tweedehands jurken verkoopt.

Koonings in Deurne zou ik overslaan. Op zich wordt je daar prettig geholpen, maar ik wilde een jurk met een kleurtje en werd nogal richting het witte gepusht en uiteindelijk kwam ik er pas bij een andere zaak achter dat de jurk die ik wel aardig vond er ook nog in andere kleuren was. Daar hadden ze me bij Koonings helemaal niet op gewezen.
Ann&john idd! Die hebben een outlet, maar ik ben in de gewone winkel prima geslaagd voor een jurk van net geen 1000 euro. Hele fijne winkel, leuk personeel en echt heel veel keus! Je kan er zonder afspraak binnen lopen, vond ik heel prettig ook
Voor 1500 euro kun je heel wat moois vinden.
Mariage bruidsmode in Geldrop. Vlakbij Eindhoven.

Ik heb daar mijn (gekleurde) droomjurk gevonden en ben heel goed en leuk geholpen.

Ze werken op afspraak.

Veel succes en plezier met het vinden van je jurk en de rest van de voorbereidingen van je trouwdag!
De Bruidsmodezaak in Rosmalen. Super winkel.

Mijn nicht heeft een hele slechte ervaring van die uit Boxmeer.
Amsterdam ligt niet echt in de buurt, maar bij Laura Dols heb je erg mooie vintage trouwjurken bijna allemaal onder de 500 euro.
quote:Lapjespoes27 schreef op 27 november 2015 @ 20:08:

Mariage bruidsmode in Geldrop. Vlakbij Eindhoven.

Ik heb daar mijn (gekleurde) droomjurk gevonden en ben heel goed en leuk geholpen.

Ze werken op afspraak.

Veel succes en plezier met het vinden van je jurk en de rest van de voorbereidingen van je trouwdag!

Ja! Daar komt mijn jurk ook vandaag. Ze zijn er zo lief en meedenkend.

Ze hebben op de eerste verdieping ook jurken van het vorige seizoen. Die zijn dan scherp afgeprijsd. In sept gaat de collectie van het afgelopen jaar naar boven. Dus daar hangt nu vast nog wat moois tussen.
quote:Keep-calm-its-me schreef op 27 november 2015 @ 19:01:

Ann en John hebben een outlet winkel vkakbij het centrun

Tenminste dat was 5 jaar geleden zoJa die zit er nog
Ik zelf heb mijn prinesesjurk ongelooflijk mooi voor 1000 euro met alles er op en eraan in duitsland gekocht (net over de grens) Doesburg. En heeeele lange winkelstraat met alleen maar bruidsmode zaken. Ik ging erheen omdat de jurken daar heel goedkoop zijn en mooi. En het was ook een gezellig dagje lekker gegeten en gewinkeld was super gezellig. Maar wel vermoeiend want je ziet door de bomen het bos niet meer meer. Maar ik vond het erg leuk. En had die dag ook ba 4x passen van verschillende jurken eindelijk mijn droomjurk gevonden. Er is ook in de meeste winkels een coupeuse aanwezig en een naaister. Ik zelf vond het toen heel leuk. Misschien een idee ...
Be happy and smile..
Maar hoe doe je dat dan met op maat maken? Dan moet je daar weer helemaal naar terug? Ik ben 3 keer terug geweest naar de winkel voor passen en op maat maken.
Dankjewel voor jullie reacties dames! Ik heb een afspraak gemaakt bij mariage in Geldrop. Ik ben benieuwd!! Ik woon zelf ook in Deurne waar koonings zit. Maar volgens mij beginnen die prijzen bij de ¤1000...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven