Mode & Beauty alle pijlers

KAPPER AMSTERDAM

28-11-2015 22:35 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand ervaring met kapsalon LA MAISON in A'dam?
You only live once
NEE.
SCHREEUW NIET ZO
NEE!!!

Maar ik vermoed dat je 18/19 bent dus waarschijnlijk student en niet extreem veel te besteden, en ik vind persoonlijk 60 euro voor een knipbeurt wel veel geld...
KUN JE MISSCHIEN WAT GROTER TYPEN?
quote:Anoniem3812048 schreef op 28 november 2015 @ 23:00:

NEE!!!

Maar ik vermoed dat je 18/19 bent dus waarschijnlijk student en niet extreem veel te besteden, en ik vind persoonlijk 60 euro voor een knipbeurt wel veel geld...Ik vermoed dat jij 15 bent Anoniem?
quote:winkelfanaat schreef op 29 november 2015 @ 00:55:

[...]

Ik vermoed dat jij 15 bent Anoniem?

Als je in mijn profiel kijkt zie je dat ik in 92 geboren ben. Reken ze. Mocht het niet lukken zal ik je vertellen...

... antwoord is 23
Op je 23e heb je toch ook geen geld voor de kapper? Dan ben je een arme student.
quote:sinnombre schreef op 29 november 2015 @ 07:38:

Op je 23e heb je toch ook geen geld voor de kapper? Dan ben je een arme student.Zat mensen die werken op hun 23e hoor.
Ik studeerde op mijn 23ste én ging naar een dure kapper it's called bijbaan
quote:sinnombre schreef op 29 november 2015 @ 07:38:

Op je 23e heb je toch ook geen geld voor de kapper? Dan ben je een arme student.

Je hebt van de gekkerds die gewoon keihard werken. We zijn niet allemaal uni ballen.

TO, ik zou het aandurven daar. Er werken louter pro's met een lange staat van dienst die ook voor shows en designers werken.
quote:Anoniem3812048 schreef op 29 november 2015 @ 01:08:

[...]

Als je in mijn profiel kijkt zie je dat ik in 92 geboren ben. Reken ze. Mocht het niet lukken zal ik je vertellen...

... antwoord is 23Reageer dan ook een beetje volwassen. TO wil weten of een kapper goed is en niet een preek of ze het wel of niet kan betalen. Dat gaat jou niks aan.
18 ja, maar ik heb gespaard dus kan het wel betalen. Wilde alleen ervaringen lezen.. Bedankt iedereen!
You only live once

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven