Napraattopic deel 45

29-11-2015 23:00 3035 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:Moiren_ schreef op 29 november 2015 @ 23:34:

[...]

Als je het incidenteel slikt word je niet "immuun".Klopt ik heb het nu 3 dagen achter elkaar gebruikt. Morgen maar de psych bellen voor een afspraak.
quote:Ttass28 schreef op 29 november 2015 @ 23:36:

[...]

Klopt ik heb het nu 3 dagen achter elkaar gebruikt. Morgen maar de psych bellen voor een afspraak.Ook niet na drie dagen...
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow

[...]

Klopt ik heb het nu 3 dagen achter elkaar gebruikt. Morgen maar de psych bellen voor een afspraak.Ook dan niet.
quote:Kia-Ora schreef op 29 november 2015 @ 23:37:

[...]

Ook niet na drie dagen...En na 4?
quote:Amaqanda schreef op 29 november 2015 @ 23:39:

[...]

En na 4?Nee ook niet .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:Moiren_ schreef op 29 november 2015 @ 23:38:

[...]

Ook dan niet.Er gebeurt nog niks ben niet suf en ook niet moe erg gespannen ik ga contact opnemen met psych
quote:Ttass28 schreef op 29 november 2015 @ 23:40:

[...]

Er gebeurt nog niks ben niet suf en ook niet moe erg gespannen ik ga contact opnemen met psychBeeldschermen uit, warme douche en naar bed. En morgen bellen.

[...]

En na 4?

[...]

Klopt ik heb het nu 3 dagen achter elkaar gebruikt. Morgen maar de psych bellen voor een afspraak.

Probeer ook te zoeken naar manieren om te ontspannen zonder pillen. Yoga, meditatie, ontspanningsoefeningen.... En een tip: niet na een paar keer opgeven als het niet werkt, zoek een cursus die je aanspreekt en spreek met jezelf af dat je daar minstens een halfjaar serieus aan deelneemt.

Sterkte. Slapeloosheid is ellendig, zeker als het komt doordat je niet kan ontspannen.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:Ttass28 schreef op 29 november 2015 @ 23:40:

[...]

Er gebeurt nog niks ben niet suf en ook niet moe erg gespannen ik ga contact opnemen met psychHeeft minimaal een halfuurtje nodig hè. En voor dat tweede sta je natuurlijk vrij in en hoef je hier niet te verdedigen.
quote:Moiren_ schreef op 29 november 2015 @ 23:41:

[...]

Beeldschermen uit, warme douche en naar bed. En morgen bellen.

Thanks voor de advies ga ik doen

Slaaplekker alvast iedereen
quote:Dana schreef op 29 november 2015 @ 23:42:

[...]

Probeer ook te zoeken naar manieren om te ontspannen zonder pillen. Yoga, meditatie, ontspanningsoefeningen.... En een tip: niet na een paar keer opgeven als het niet werkt, zoek een cursus die je aanspreekt en spreek met jezelf af dat je daar minstens een halfjaar serieus aan deelneemt.

Sterkte. Slapeloosheid is ellendig, zeker als het komt doordat je niet kan ontspannen.Goede pillen is minder werk
quote:Moiren_ schreef op 29 november 2015 @ 23:43:

[...]

Goede pillen is minder werk

[...]

En na 4?
Life is short. Eat dessert first.
quote:Dana schreef op 29 november 2015 @ 23:42:

[...]

Sterkte. Slapeloosheid is ellendig, zeker als het komt doordat je niet kan ontspannen.Ja slapeloosheid heb ik de laatste tijd heel veel last van. Ik ben mentaal kapot en gesloopt en het leven is zwaar ik vindt het moeilijk overal zie ik een hobbel en alles is negatief ik sta op attack modus ik kan niks hebben.
quote:doornroosje9 schreef op 29 november 2015 @ 23:02:

[...]

En vindt strakke leggingen maar raar.Maar beter haal je die quote weg? voordat iemand je echt een ban aan wil naaien...
quote:Moiren_ schreef op 29 november 2015 @ 23:41:

[...]

Leuk ben ik he?
quote:Amaqanda schreef op 29 november 2015 @ 23:48:

[...]

Leuk ben ik he?Zou je zo doen
quote:Corona67 schreef op 29 november 2015 @ 23:47:

[...]

Maar beter haal je die quote weg? voordat iemand je echt een banaan wil naaien...Goed idee, doe dat maar Roos voor de zekerheid.
quote:Corona67 schreef op 29 november 2015 @ 23:47:

[...]

Maar beter haal je die quote weg? voordat iemand je echt een ban aan wil naaien...Serieus, mag dat ook al niet meer? Ik had het daar willen neerzetten, maar toen ik het plaatste, kwam er een foutmelding.
quote:Kia-Ora schreef op 29 november 2015 @ 23:49:

[...]

Goed idee, doe dat maar Roos voor de zekerheid.Ze naaien maar, veel plezier.
quote:doornroosje9 schreef op 29 november 2015 @ 23:50:

[...]

Serieus, mag dat ook al niet meer? Ik had het daar willen neerzetten, maar toen ik het plaatste, kwam er een foutmelding.volgens mij mag je geen tekst kopieren en plakken uit een ander topic
quote:doornroosje9 schreef op 29 november 2015 @ 23:51:

[...]

Ze naaien maar, veel plezier. sexbeest..
quote:Moiren_ schreef op 29 november 2015 @ 23:49:

[...]

Zou je zo doen Dat sowieso
ohhhh lipleeslegging (LLL) en klaarkomen in gezicht is verwijderd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven