Napraattopic deel 45
zondag 29 november 2015 om 23:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 29 november 2015 om 23:37
zondag 29 november 2015 om 23:42
quote:Ttass28 schreef op 29 november 2015 @ 23:36:
[...]
Klopt ik heb het nu 3 dagen achter elkaar gebruikt. Morgen maar de psych bellen voor een afspraak.
Probeer ook te zoeken naar manieren om te ontspannen zonder pillen. Yoga, meditatie, ontspanningsoefeningen.... En een tip: niet na een paar keer opgeven als het niet werkt, zoek een cursus die je aanspreekt en spreek met jezelf af dat je daar minstens een halfjaar serieus aan deelneemt.
Sterkte. Slapeloosheid is ellendig, zeker als het komt doordat je niet kan ontspannen.
[...]
Klopt ik heb het nu 3 dagen achter elkaar gebruikt. Morgen maar de psych bellen voor een afspraak.
Probeer ook te zoeken naar manieren om te ontspannen zonder pillen. Yoga, meditatie, ontspanningsoefeningen.... En een tip: niet na een paar keer opgeven als het niet werkt, zoek een cursus die je aanspreekt en spreek met jezelf af dat je daar minstens een halfjaar serieus aan deelneemt.
Sterkte. Slapeloosheid is ellendig, zeker als het komt doordat je niet kan ontspannen.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
zondag 29 november 2015 om 23:42
quote:Ttass28 schreef op 29 november 2015 @ 23:40:
[...]
Er gebeurt nog niks ben niet suf en ook niet moe erg gespannen ik ga contact opnemen met psychHeeft minimaal een halfuurtje nodig hè. En voor dat tweede sta je natuurlijk vrij in en hoef je hier niet te verdedigen.
[...]
Er gebeurt nog niks ben niet suf en ook niet moe erg gespannen ik ga contact opnemen met psychHeeft minimaal een halfuurtje nodig hè. En voor dat tweede sta je natuurlijk vrij in en hoef je hier niet te verdedigen.
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
zondag 29 november 2015 om 23:43
quote:Dana schreef op 29 november 2015 @ 23:42:
[...]
Sterkte. Slapeloosheid is ellendig, zeker als het komt doordat je niet kan ontspannen.Goede pillen is minder werk
[...]
Sterkte. Slapeloosheid is ellendig, zeker als het komt doordat je niet kan ontspannen.Goede pillen is minder werk
zondag 29 november 2015 om 23:46
quote:Dana schreef op 29 november 2015 @ 23:42:
[...]
Sterkte. Slapeloosheid is ellendig, zeker als het komt doordat je niet kan ontspannen.Ja slapeloosheid heb ik de laatste tijd heel veel last van. Ik ben mentaal kapot en gesloopt en het leven is zwaar ik vindt het moeilijk overal zie ik een hobbel en alles is negatief ik sta op attack modus ik kan niks hebben.
[...]
Sterkte. Slapeloosheid is ellendig, zeker als het komt doordat je niet kan ontspannen.Ja slapeloosheid heb ik de laatste tijd heel veel last van. Ik ben mentaal kapot en gesloopt en het leven is zwaar ik vindt het moeilijk overal zie ik een hobbel en alles is negatief ik sta op attack modus ik kan niks hebben.
zondag 29 november 2015 om 23:49
zondag 29 november 2015 om 23:50