Bang...

08-10-2008 21:57 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden,

Ik ben nieuw hier, lang getwijfeld of ik een bericht zou plaatsen maar doet het toch...

Ik ben 19 jaar maar ik heb tot nu toe nog nooit een echte relatie gehad. Ik ben wel een aantal keren écht verliefd geweest maar om de een of andere reden val ik nooit op de juiste persoon. Meestal zijn ze bezet haha. Ik heb het gevoel dat hoe ouder ik word, hoe moeilijker het wordt om een vaste relatie te krijgen. Maar aan de andere kant denk ik dat ik er gewoon té veel mee bezig ben.

Ik ben een gewone meid en zie er niet lelijk uit. Ik ben ook niet verlegen ofzo.. Mijn vriendinnen verbazen zich erover dat ik nog steeds vrijgezel ben. Soms heb ik het gevoel dat ik te kieskeurig ben, dat ik te veeleisend ben. Of ben ik gewoon de juiste persoon nog niet tegen gekomen? Ik ga niet heel vaak uit omdat ik het druk met school/bijbaantje heb, maar het is ook niet zo dat ik een saaie huismus ben.

Ik voel me soms zo stom, dan ga ik samen met vriendinnen uiteten en dan hoor ik al die wilde verhalen, dan denk ik.. jeetjemina

Wat ik me dus afvraag, zijn er meer meiden die pas op latere leeftijd hun vriend 'gevonden' hebben? En voel je als je de 'ware' bent tegengekomen, daarmee bedoel ik, ben ik niet te veeleisend? Of is het gevoel gewoon meteen goed als je echt verliefd bent?

Ik hoop dat jullie me een beetje begrijpen en mogelijk een advies kunnen geven.
Je bent 19!!

Je komt nog heel vaak 'de ware' tegen!

Geen bijzonderheden
Meid je bent pas 19! Ik ben al meerdere malen de ware tegengekomen en ook weer kwijtgeraakt. Je hebt nog tijd zat! En als je niet op zoek bent loop je straks zo ineens een leuke vent tegen het lijf!
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
doe jij es heel rap kalm aan, zeg!
Hoi Madeliefje,

Maak je geen zorgen! Het is echt de normaalste zaak van de wereld dat je 'de ware' nog niet bent tegengekomen! Ik snap wel hoe je je voelt (toen ik 19 was had ik ook het idee dat ik 1 van de weinigen was die nog nooit een vriendje had gehad en mede daardoor ga je je er heel erg op focussen), maar trust me, er is niks raars aan jouw situatie! Je zal binnenkort vast wel een keer een leuke jongen tegen het lijf lopen en dan nog... de kans dat hij de Liefde van je Leven zal blijken te zijn is niet zo groot! Je bent nog jong, je moet nog ontdekken wie je zelf bent en hoe dat nou precies werkt zo'n relatie enzo. Over een paar jaar lach je hier om! Sterker nog, misschien ben je over een paar jaar wel hardstikke blij dat je single bent... hihi
Ik ben 23 en doe niks anders dan rondneuken!

Is ook leuk, kan je een beetje proeven van al het lekkers in de wereld.
wow, toen ik 19 was...had ik net voor het eerst met een jongen gezoend...duurde nog een aantal jaren voordat ik voor het eerst sex had met een jongen, maar snap het helemaal...ik had ook altijd het idee dat ik de enige was 'zonder' ...wees blij dat je kieskeurig bent...achteraf ben ik heel erg blij dat ik zo lang met alles heb gewacht....
Hoi Madeliefjes,

Ik begrijp je heel goed en jouw verhaal had mijn verhaal kunnen zijn. Wel moet ik zeggen dat ik gewoon nooit zo super bezig ben geweest met de mannen om mij heen. Misschien was ik wat dat betreft laat rijp ofzo. Ik ben, toen ik 19 was in een studentenhuis gaan wonen en daar ontmoette ik mijn huidige vriend (nu 7.5 jaar geleden). En of ik meteen wist of het de ware was.. Tsja, we hadden wel meteen echt een band (kwamen uit dezelfde woonplaats en hadden beetje dezelfde achtergrond enzo). Maar dacht er eigenlijk niet echt bij na of het de ware was.. Nu weet ik het wel echt zeker (al wat langer hoor ) en wil ik stokoud worden met hem. Wil je eigenlijk gewoon zeggen: je bent hartstikke jong en je komt echt zeker iemand tegen! Ik zou alleen proberen niet al te hard op zoek te gaan. Hij komt echt vanzelf op je pad, geloof me!

Liefs,

Goedgemutst
Toen ik rond jouw leeftijd was voelde ik me precies zoals jij. Al mijn vriendinnen hadden altijd allerlei vriendjes, en ik had geloof ik nog maar één keer met iemand gezoend, wat eigenlijk ook niet eens zo'n leuke jongen was. Ik was wél onzeker, durfde eeeeecht niet te laten merken dat ik iemand leuk vond!

Jij bent misschien kieskeurig, maar ook wel verliefd geweest, alleen net pech dat ze al bezet waren.

Het komt nog wel joh. Op een gegeven moment loop je er ineens tegenaan. Wees blij dat je niet verlegen bent, dat scheelt al een hoop.

Op mijn 18e kwam ik ineens (via de muziekschool, of all places) een heeeele leuke jongen tegen, heel lang om elkaar heen gedraaid (omdat ik zo verlegen was), maar uiteindelijk ging het toch aan! En ineens had ik dus een vriendje. Terwijl ik echt dacht dat ik nooit iemand zou vinden.

En de ware.. tja, ben nu zelf bijna 30, heb na dat vriendje nog twee lange relaties gehad (4 en 7 jaar) en nu weer single... dus die ware... hoop dat 'ie binnenkort eens ergens opduikt

En met jou komt het wel goed. Zoiets komt onverwacht. Ineens overkomt het je. Relax en hou je ogen open, er loopt vast wel iets leuks rond voor je, ergens :-)
toen ik 19 was en nog nooit een écht' vriendje had gehad... dacht ik dat ik misschien wel te veeleisend was... Dat ik een onrealistisch beeld had..

Dus met de eerste beste jongenman die ik interresant vond en smoor op mij was, en relatie aangegaan...

Goed ik heb veel geleerd en de belangrijkste les is dat ik geen consessies doe wat betreft ik wil van de liefde.. graag of niet.

Wel herkenbaar dus...

Leef gewoon je leven en je komt hem vanzelf tegen
Ik was 23 en kreeg mijn huidige relatie.

Voor die tijd was het een hoop gefladder en nooit een langere relatie, langer dan een paar maanden bedoel ik dan.

Je bent echt nog jong joh! Als het zover is dan voel je dat wel.

Ik zag ook altijd alleen maar stelletjes toen ik geen vaste realtie had en toen we een kind wilden en het lukte niet was de stad vergeven van de kinderwagens en zwangere buiken. Zo werkt dat nu eenmaal. Geniet ervan en volg je gevoel!
Wauw, bedankt voor de snelle en lieve reacties!
Hey Madeliefje,

ik ben nu 27 en kreeg op mijn 22ste pas met mijn huidige vriend. Daarvoor heb ik ook nooit een echt vriendje gehad terwijl ik elk weekend uit ging en ook wel veel dates had. Ik vond de jongens gewoon nooit leuk genoeg of ik was wel verliefd en dan was het niet wederzijds. Toen ik met mijn vriend 5 jaar geleden op date ging was het meteen goed.... en ja dat merk je meteen, je voelt je op je gemak bij hem, je wilt hem vaker zien enz.

Oftewel...niks aan het handje dus. Chill, geniet en 'the one' komt vanzelf voorbij!!

X Boefje
quote:liselore schreef op 08 oktober 2008 @ 22:20:

toen ik 19 was en nog nooit een écht' vriendje had gehad... dacht ik dat ik misschien wel te veeleisend was... Dat ik een onrealistisch beeld had..

Dus met de eerste beste jongenman die ik interresant vond en smoor op mij was, en relatie aangegaan...

Goed ik heb veel geleerd en de belangrijkste les is dat ik geen consessies doe wat betreft ik wil van de liefde.. graag of niet.

Wel herkenbaar dus...

Leef gewoon je leven en je komt hem vanzelf tegen

Dit herken ik ook.

Ik was uiteindelijk 23 toen ik er eentje tegenkwam die interesse toonde. Ik wilde vooral niet overschieten, dus heb me maar ingestort met ergens in mijn achterhoofd "als dit is wat ik krijgen kan, dan moet ik hier maar tevreden mee zijn". Ik dacht trouwens wel dat ik verliefd was, maar dat was meer verliefd op eindelijk eens een keertje aandacht. Dat is niet het soort liefde waarop je een levenslange relatie kan bouwen. Deze relatie heeft ook vooral geteerd op mijn vasthoudendheid en terugkijkend heeft hij meer kapot gemaakt dan hij me gegeven heeft. Dus ondanks je angst: uitkijken! Zorg ervoor dat je echt gaat voor de persoon, en niet voor de relatie an sich.

Ik was bijna 32 toen ik uiteindelijk wel de ware tegenkwam. Ik zie de pogingen ertussen in maar als levenslessen, en een aantal ervan waren pijnlijk.
quote:mirlo schreef op 08 oktober 2008 @ 22:11:

Ik ben 23 en doe niks anders dan rondneuken!

Is ook leuk, kan je een beetje proeven van al het lekkers in de wereld.
quote:JWvB schreef op 09 oktober 2008 @ 09:52:

[...]

Dit herken ik ook.

Ik was uiteindelijk 23 toen ik er eentje tegenkwam die interesse toonde. Ik wilde vooral niet overschieten, dus heb me maar ingestort met ergens in mijn achterhoofd "als dit is wat ik krijgen kan, dan moet ik hier maar tevreden mee zijn". Ik dacht trouwens wel dat ik verliefd was, maar dat was meer verliefd op eindelijk eens een keertje aandacht. Dat is niet het soort liefde waarop je een levenslange relatie kan bouwen. Deze relatie heeft ook vooral geteerd op mijn vasthoudendheid en terugkijkend heeft hij meer kapot gemaakt dan hij me gegeven heeft. Dus ondanks je angst: uitkijken! Zorg ervoor dat je echt gaat voor de persoon, en niet voor de relatie an sich.

Ik was bijna 32 toen ik uiteindelijk wel de ware tegenkwam. Ik zie de pogingen ertussen in maar als levenslessen, en een aantal ervan waren pijnlijk.

Herkenbaar ook.

22 jaar, voor het eerst aandacht van iemand en ik gelijk smoor!

Was gewoon verliefd op de liefde bedacht ik me achteraf en niet op hem. Had me een jaar ellende kunnen schelen.

19 jaar is jong joh! Ik had ook het gevoel dat iedereen om me heen al een vriendje had sinds haar 14e, en ik onwijs achterliep.

Maar het komt vanzelf. Heus!
Och meid je bent nog maar 19! Mijn vriend vond mij op zijn 24e en had daarvoor nog niet eerder een vriendinnetje gehad. Wel wat rondgezoend maar that's it. En hij heeft heerlijk genoten van het vrijgezellenleven zonder verplichtingen. Kan jij ook doen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven