Singles-topic voormensen met een serieuze inslag!

04-08-2008 09:36 1743 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste mensen,

*edit*

In deze topic wil ik ook graag singles uitnodigen *edit* om wat meer in te zoomen op het leven als single en ervaringen uit te wisselen die een uitgesproken persoonlijk karakter hebben. Ik hoop dat het een topic wordt met diepgang en niveau.

Om een beetje gevoel te krijgen voor de thematiek die aan de orde zou kunnen komen......

- Hoe graag wil je een partner?

- Waarom wil je eigenlijk een partner? Wat maakt het leven als single sub-optimaa?

- Of ben je eigenlijk juist heel gelukkig als single? Is de happy single geen mythe, maar realiteit?

- Voel je je soms onder druk gezet door familie of 'de maatschappij'? Is het een taboe om single te zijn?

- Wat doe je om een relatie te krijgen? Doe je aan internetdating? Sta je open voor koppeling? Neem je zelf initiatieven of hoop je totdat iemand jou benadert?

- Hoe ga je om met een leven zonder seks (maar ook zonder knuffelen)? Vind je masturbatie een volwaardig substituut? Heb je seks-vriendjes of seksvriendinnetjes? Vind je seks belangrijk? Of kun je prima zonder wanneer je eraan gewend bent?

- In hoeverre raakt single-zijn aan identiteitsvraagstukken? Zie je jezelf echt als 'single'?

- In hoeverre heeft single-zijn ook economische aspecten? Duurder uit zijn qua koken, wonen, etc. (het mislopen van 'economies of scale')

- Wat zoek je in een partner?

- Zou je alleen iets beginnen met iemand die het helemaal is voor je, of zou je je ook kunnen voorstellen dat je op gegeven moment met 'minder genoegen neemt' (evt. onder druk van een economische klok).

- Vind je jezelf een leuke man of vrouw? Begrijp je waarom je nog single bent of zie je het puur als een kwestie van toeval?

-.....

-......

-....

Misschien is het wel leuk dat de singles (net als in de andere topic) beginnen met een korte introductie van zichzelf:

- geslacht

-leeftijd

-regio/woonplaats

- hoeveel serieuze relaties al gehad

- hoe lang nu single

- wat zoek je in een partner?

- in hoeverre ben je actief met dating e.d.

- etc....
anoniem_38662 wijzigde dit bericht op 04-08-2008 09:55
Reden: Niet gastvrij
% gewijzigd
quote:Geleerd schreef op 08 oktober 2008 @ 17:39:

@Eva: ik bedoel natuurlijk niet "allemaal"....

Wat ik bedoel is dat ik binnenkort op vakantie wil en Bali overweeg. Maar als het echt zo'n eiland is met veel sekstoeristen en veel hoertjes in het reguliere uitgaansleven, dan kies ik liever een andere bestemming.Heb je wel meer kans op een vakantieliefde. Want zonder vakantieneuk was het geen goede vakantie toch?
Een hoertje op Bali kost minder dan een drankje aan een meisje in NL, waarna je hoopt te gaan neuken....
quote:Geleerd schreef op 08 oktober 2008 @ 17:39:

@Eva: ik bedoel natuurlijk niet "allemaal"....

Wat ik bedoel is dat ik binnenkort op vakantie wil en Bali overweeg. Maar als het echt zo'n eiland is met veel sekstoeristen en veel hoertjes in het reguliere uitgaansleven, dan kies ik liever een andere bestemming.

Wil je hier echt een serieus antwoord op? Omdat je serieus overweegt om naar Bali te gaan?

Vertel me dan eerst even waarom Bali als vakantiebestemming in je op kwam vóórdat je gehoord had dat het er stikt van de prostituee's.
Zo, even weg en alweer zoveel erbij, dat is weer ff up to date lezen. Maar ik heb een jaar ook midden in manhattan gewoond, vlakbij timessquare. Niet de mooiste plek maar wel erg gaaf. Ik liep stage in een hotel voor m'n studie...

En dat is nou net de reden waarom ik nu niet terug kan, ik moet die kloterige studie nog afmaken.

En digitalis...de mannen zijn daar ook niet te versmaden hoor...Alle nationaliteiten en erg veel erg mooie modellen....mmmmm een van mijn scharrels stond zelfs op billboards verspreid door de stad en op de tasjes van een bekende winkel...kon ik me de hele dag verlekkeren...jummie. Trouwens, die exotische beesten trekken mij ook wel
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Mijn hemel meisjes en jongens toch, je kan met goed fatsoen niet eens even bij je ouders gaan eten zonder dat er wordt bijgeschreven

Geleerd, precies het punt wat Prinses aanhaalt is iets waar ik me ook ontzettend aan stoor bij jou

Je vraagt naar onze planning voor de komende 5 jaar maar je komt er niet op terug

Liever praat je over hoertjes op Bali, en weiger je (nog steeds) structureel in te gaan op de dingen die NIET over sex gaan

Je mist nog steeds het verschil tussen een gewone opmerking en een grapje en en duikt VOL op het woordje prostituee bij Digi

Echt ik wilde je WEER een eerlijke kans geven maar het is ontzettend moeilijk

Het enige wat jij lijkt te willen is aandacht en tips and tricks over sex.

Nog steeds luister je niet echt naar anderen

Is het echt zo moeilijk om je te verplaatsen in een ander?

Als dat zo is, waarom dat schrijven op een forum?

We lijken net schietschijven waar jij al je vragen op loslaat

Zo willen we niet behandeld worden, echt niet

We willen je niet belachelijk maken maar het is voor ons niet mogelijk je serieus te nemen

Niet gaan klagen nu, tis een recht uit het hart advies (voor de zoveelste keer)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Summerdance schreef op 08 oktober 2008 @ 20:22:

Mijn hemel meisjes en jongens toch, je kan met goed fatsoen niet eens even bij je ouders gaan eten zonder dat er wordt bijgeschreven

Geleerd, precies het punt wat Prinses aanhaalt is iets waar ik me ook ontzettend aan stoor bij jou

Je vraagt naar onze planning voor de komende 5 jaar maar je komt er niet op terug

Liever praat je over hoertjes op Bali, en weiger je (nog steeds) structureel in te gaan op de dingen die NIET over sex gaan

Je mist nog steeds het verschil tussen een gewone opmerking en een grapje en en duikt VOL op het woordje prostituee bij Digi

Het enige wat jij lijkt te willen is aandacht en tips and tricks over sex.

Als dat zo is, waarom dat schrijven op een forum?

We lijken net schietschijven waar jij al je vragen op loslaat

We willen je niet belachelijk maken maar het is voor ons niet mogelijk je serieus te nemen

Lieve Geleerd,

Elke keer als ik Viva open klik,

ben ik vol van verlangen.

Gaat mijn hart van rikketikketik,

en heb ik gloeiende appelwangen.

Zoekend gaat mijn blik

langs topics in de lijst

zoekend naar jouw naarstige getik

wat het voor mij bewijst.

Verward en zwoel

laat je me keer op keer

achter met mijn verliefde gevoel

en ik hoop, zonder hartezeer.

Ivy

Maar euhm Ivy... Geleerd wil liever forummervandemaand worden dan dat hij een date voor elkaar krijgt
Peas on earth!
Ik hoop dat hij valt voor me door het gedicht wat ik vanuit mijn hart heb geschreven Prinses
@PODE: het liefst win ik zowel de "forummer van de maand-titel" als het hart van Ivy.

@Eva: ja, ik overweeg zeker om naar Bali te gaan. Lekker weer, fantastisch eten, heel ontspannend... maar nogmaals: ik ben erg van de goede zeden. En iemand als Digitalis die ontwikkeld is en toch voor dit vak kiest, vind ik iets anders dan overal derde wereldland-meisjes om me heen te moeten zien die uit bittere economische noodzaak zich moeten prostitueren.

@Bladora: ik vond het altijd ook zo lekker om te eten in NY. Hij liet me lekker restaurantje in Little Italy zien, zondagmiddag Dim-Sum lunch in China town....echt fantastisch!
Maar Geleerd, wat vínd je van Ivy's gedicht?! Vertel!
Peas on earth!
Ik vind het geweldig.... ik wist niet dat ze zo taalgevoelig was (woorden als "naarstig"): maakt haar zeker nog aantrekkelijker!
En vooral: wat vínd je van SD's (meer dan terechte!!!) opmerking?! Vertel!
quote:Summerdance schreef op 08 oktober 2008 @ 20:22:

(anaal vingeren)

Het enige wat jij lijkt te willen is aandacht en tips and tricks over sex. (rimmen)

Als dat zo is, waarom dat schrijven op een forum? (Anaal)

We lijken net (Baffen) schietschijven waar jij al je vragen op loslaat

We willen je niet belachelijk maken maar het is voor ons niet mogelijk je serieus te nemen (quote "vieze sexpiemel")

Ik had het niet mooier kunnen zeggen, en ben ERG benieuwd naar het antwoord, maar ik acht de kans klein. Ik heb er voor de zekerheid wat favoriete Geleerd-begrippen tussengezet, de statistieken wijzen uit dat hij dan sneller reageert.
@Capi: ja, ik kan er eerlijk gezegd niet zoveel mee.

Kijk, mensen vinden het ene onderwerp nu eenmaal interessanter dan het andere. Dat kan ook te maken hebben met levensfase. Sommige posters posten alleen in de baby's-pijler. Anderen alleen in de maatschappij-pijler. Ik ben op dit moment veel bezig met seks en relaties. Daar doe ik ook niet hypocriet over en dit forum biedt ook gewoon die mogelijkheid om me daartoe te beperken. Dus...
Wees daar dan eerlijk over en open geen topic met de volgende tekst:

"In deze topic wil ik ook graag singles uitnodigen *edit* om wat meer in te zoomen op het leven als single en ervaringen uit te wisselen die een uitgesproken persoonlijk karakter hebben. Ik hoop dat het een topic wordt met diepgang en niveau."

Om vervolgens te gaan zitten hengelen naar geile praatjes.

Dat is bijzonder hypocriet, en daarmee help je je eigen geloofwaardigheid en die van het forum om zeep en roep je erg veel weerstand over je af. Had je dat nog niet gemerkt lieve schat?
Nu nog een reactie op Summerdance en dan komen we een heel eind, Geleerd!
World of Warcraft: Legion
Hoe verklaar je dan dat ik mensen ook boekentips geef over politieke filosofie? Denk je dat ik daar ook geil van wordt? Nee, dat doe ik omdat ik het leuk vind om iets te doen voor mijn mede-forummers en een band met hen wil opbouwen.

En niveau en diepgang gaan prima samen met seksuele of relationele onderwerpen. Het feit dat ik graag over relaties praat, betekent nog niet dat ik hengel naar geile praatjes.
@Hans: heb ik al gedaan. Ik waardeer het dat SD tijd en moeite in me investeert en het goed met mij voor lijkt te hebben, maar ik kan er niet zo heel veel mee....
quote:Geleerd schreef op 09 oktober 2008 @ 09:52:

Ik ben op dit moment veel bezig met seks en relaties. Daar doe ik ook niet hypocriet over en dit forum biedt ook gewoon die mogelijkheid om me daartoe te beperken. Dus...Je doet er wèl hypocriet over, dat is juist het erge! Je doet net of je geïnteresseerd bent in mensen, maar eigenlijk ben je alleen op zoek naar geile praatjes / iemand om mee te neuken / iemand voor een relatie. Geef gewoon toe dat je hier komt om te hengelen, zonder er omheen te draaien!
Weet je Geleerd, dat vind ik nog niet eens zo erg.

Ik ben ook veel met relaties en sex bezig, zeker sinds ik weer single ben

Das ook niet waar ik zo moe van word

Ik besef me heel goed dat het op een relatie pijler over relaties gaat en op de sex pijler over sex

Het gaat mij om de manier waarop je het doet

Uit je antwoord blijkt weer dat je gewoon niet leest

Mij gaat het erom dat je alleen statestiekjes wil hebben.

Die ga je (hier) niet krijgen

Je hoort mensen niet

En de grootste reden dat mensen hier zitten is dat ze gehoord willen worden

Ze steun hopen te krijgen en zelf steun kunnen geven

Jij krijgt geen steun, en kan het al helemaal niet geven

Dus nogmaals de vraag, wat hoop je hier te bereiken dan?

Voor statistieken verwijs ik je naar

http://www.cbs.nl/nl-NL/default.htm
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
wordt = word.... Excuses.
@SD: sinds mijn ban vraag ik toch niet meer naar statistieken? Ik ben echt veranderd door de feedback hier...!
quote:Geleerd schreef op 09 oktober 2008 @ 10:07:

wordt = word.... Excuses.

Het feit alleen al dat het in je opkomt excuses aan te bieden voor een spelfout terwijl iedereen zit te wachten op een fatsoenlijke verklaring geeft aan hoe gemankeerd je bent, en met hoeveel minachting je je medeforummers benadert.

Pannekoek
@Costello: Het feit dat ik graag moeite voor mijn medeforummers doe en hen graag goed te lezen posts voorschotel, getuigt juist van de achting die ik voor anderen heb.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven