Napraattopic deel 45

29-11-2015 23:00 3035 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:Dana schreef op 02 december 2015 @ 02:24:

[...]

Ik geloof niet dat je mij ooit eerder om steun hebt gevraagd, toch?

Ik weet ook niet of ik (of dit forum) je steun kan bieden, maar hey... give it a try.

Soms helpt het om gewoon te vertellen wat er aan de hand is en aan te geven wat je nodig denkt te hebben om je gesteund te voelen.

Voel je vrij, vraag het gerust, misschien kan ik of een ander je leed een heel klein beetje helpen verlichten.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 02-12-2015 11:07
Reden: schelden/ op de man
% gewijzigd
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:Kia-Ora schreef op 02 december 2015 @ 02:12:

[...]

Dana haal je quote weg... dat mag niet, voordat iemand met zijn toverstaf gaat zwaaien....Bedankt voor de tip, Kia. Maar dan is het niet meer te volgen (ook voor mezelf niet) waar ik op reageerde. Dus ik laat het toch maar staan en riskeer de ban. Vette pech voor me als de mod van dienst dit reden vindt voor gepaste maatregelen, maar dat zie ik dan wel weer. ;)
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:DorothyParker schreef op 02 december 2015 @ 02:30:

[...]

Oke strontkind. Mijn oom is net gestorven. Kom maar met jouw idioot gezeik af!Gecondoleerd, Dorothy.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:Dana schreef op 02 december 2015 @ 02:32:

[...]

Bedankt voor de tip, Kia. Maar dan is het niet meer te volgen (ook voor mezelf niet) waar ik op reageerde. Dus ik laat het toch maar staan en riskeer de ban. Vette pech voor me als de mod van dienst dit reden vindt voor gepaste maatregelen, maar dat zie ik dan wel weer. ;)Graag gedaan .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:Dana schreef op 02 december 2015 @ 02:32:

[...]

Bedankt voor de tip, Kia. Maar dan is het niet meer te volgen (ook voor mezelf niet) waar ik op reageerde. Dus ik laat het toch maar staan en riskeer de ban. Vette pech voor me als de mod van dienst dit reden vindt voor gepaste maatregelen, maar dat zie ik dan wel weer. ;)Vette pech voor jou??.r
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:feow schreef op 02 december 2015 @ 00:38:

[...]

Ik heb ook een nieuw onderschriftlk heb er speciaal de tablet voor gepakt. Hij is leuk .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
Door, gecondoleerd met het overlijden van je oom.

Waarom echter is dat een reden/excuus om zo te zuigen op het topic van Ttass? Ik zat ook vol verbazing te lezen maar wilde daar niet reageren. En omdat jij steeds zegt dat mensen je direct moeten aanspreken als ze iets vinden, doe ik het maar hier. Door je emoties misschien wat onhandige postings maar je hoeft, vind ik, niet zo aanvallend/agressief te reageren als daar reactie op komt.

Verder hoop ik dat je op Wakker/elders wel kwijt kunt wat je wilt, want de postings over dat 'dat nu niet meer kan' snapte ik niet. Volgens mij zijn er veel mensen die je kunnen en willen steunen met wat dan ook!

Sterkte met de situatie
quote:DorothyParker schreef op 02 december 2015 @ 02:52:

[...]

Vette pech voor jou??.r

Ja, want ik doe kennelijk iets wat officieel niet mag (jouw bericht uit een ander topic quoten) om hier even te vragen wat er met je aan de hand is. Ik kan daar een ban voor krijgen, kennelijk.

Mensen denken nu ook al dat wij een persoonlijke vete uitvechten, maar zoals jij ook al zei, kennen wij elkaar niet of nauwelijks...

Dus echt geen vete.

Maar ik heb je wel (hier) vaker gelezen en het valt me op dat je anders reageert dan voorheen. Kennelijk omdat je oom net overleden is.

Geen wonder dat je wereld nu op z'n kop staat dan. Wil je erover praten? Was het onverwachts, dat je oom overleed?
Okee, hier zitten jullie. Was ist loss? Vraagt ze verbaasd. Gecondoleerd, Door, maar ik begrijp echt niet waarom je je gekwetst voelt door anderen hier en ik denk anderen ook niet zo. Ik wil het wel begrijpen want ik vind je erg overstuur klinken terwijl ik niet zoveel reden daartoe zie in de reacties. Waarom ben je zo boos op Dana? En ben je boos op Tas? Maar het is wel laat. Kan zijn dat het beter is om lekker te gaan slapen.

Rot van je oom. Mijn lievelingsoom is 2 jaar geleden overleden en dat was ook een klap. Hij was meer een vader voor me dan mijn vader en stiefvader samen. Ik proost met mijn kopje thee op onvergetelijke ooms.
Dana, mail anders even naar de mods over het hoe en waarom van je actie.

Kan me niet voorstellen dat ze er geen begrip voor hebben in dit geval.

Zonde voor DP dat het meteen weer misgaat.

Het zal wel een reden hebben.
Leo, jij waarschijnlijk al wakker? Ik nog wakker.
Goedemorgennnnn
Good mouning. Ik was eigenlijk nog steeds wakker. Kon de slaap niet vatten. Een mooie dag toegewenst allen. Het gaat iig niet zoveel regenen, geloof ik.
Goedemorgen, ik ben al 8 minuten het moment aan het uitstellen dat ik mijn bed uit moet. Maar over 22 minuten moet ik toch echt inde auto naar werk zitten. Racuuuh! :D
Goedemorgen allen!

Jeetje Aema, dan ben je idd wel een racemonster.

voor de liefhebbers
En dank voor de alu hoedjes uitleggelarij

Wat een hoop vroege vogels hier..

Ik moet ook zo gaan rijden al. Nog in badjas laatste bakkie doen en dan broem broem.
Wow Thee, had niet gehoeven hoor ;)

Valt wel mee qua racen. Gisteravond al gedouched, brood is zo gesmeerd, koffie drink ik niet en make-up heb ik (nog) niet nodig *afkloppen* werkkleding hangt al klaar dus het enige waar ik tijd op verlies is hier
Corona, ik ben geen vroege vogel maar een late vogel. Ga zo maar proberen even te slapen,
quote:thee schreef op 02 december 2015 @ 05:55:

[afbeelding]

[afbeelding]

voor de liefhebbersLekker!
Ik heb weer eens ruzie met mijn iphone oplader. Echt, ik hartje Apple. Maar die verhipte *** opladers van ze...
Thee, lekker zo'n ontbijtje.

Red, ben je over? En blij ermee?

Feow, wat een mooie Ava.

Hier nog een dagje werken en dan begint mijn weekend alweer. Ik 3 dagen werken.
Doe mij maar een gekookt eitje, lekker thee. En thee natuurlijk Ik drink groene thee van Lipton, ik vind andere merken groene thee allemaal niet lekker. Als iemand een ander merk groene thee weet die wel lekker is, graag. Die zoek ik al een tijdje. Pickwick vind ik iig niet lekker. Of kruidenthee. Ik drink het liefst thee met zo weinig mogelijk looizuur, vanwege mijn maagje.
quote:thee schreef op 02 december 2015 @ 06:02:

Corona, ik ben geen vroege vogel maar een late vogel. Ga zo maar proberen even te slapen,Wel lief dat je voor het slapen gaat nog even een ontbijtje voor ons hebt gemaakt.
Hoe was je gesprek gegaan Woll?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven