Napraattopic deel 45
zondag 29 november 2015 om 23:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 2 december 2015 om 00:30
woensdag 2 december 2015 om 00:31
woensdag 2 december 2015 om 00:35
quote:feow schreef op 02 december 2015 @ 00:31:
Joehoe.
De new & improved me!
Lang leve SuperEnn.
Vroeggggurrr, toen schreven de Mods hiervoor nog wedstrijdjes uit. Was grappig.
He je hebt hem gelijk gebuikt . Hij ís echt leuk! Enn ís echt geweldig .
Die van mij ís ook geweldig maar ze moet nog even wachten tot de sint weer op zijn bootje zit .
Joehoe.
De new & improved me!
Lang leve SuperEnn.
Die van mij ís ook geweldig maar ze moet nog even wachten tot de sint weer op zijn bootje zit .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
woensdag 2 december 2015 om 00:37
quote:Eleonora-1 schreef op 02 december 2015 @ 00:31:
[...]
Volgens sommigen uit Noorwegen maar eigenlijk uit Turkije.
Echt nooit eerder gehoord, die naam.
Wat fijn trouwens dat je die reis mag gaan maken. Ik snap wel dat je er om meerdere redenen een beetje tegenop ziet maar tegelijkertijd is het wel een fijne erkenning van je werk en je kwaliteiten.
En die kleine meid van je en jij redden het uiteindelijk samen wel, daar ben ik van overtuigd. Misschien dat zo'n kort intermezzo juist ook wel helpt voor haar besef dat mama heus weer terugkomt, ook als je elkaar af en toe een klein beetje moet loslaten. Gaat ze zelf ook iets leuks doen, als jij op reis bent?
[...]
Volgens sommigen uit Noorwegen maar eigenlijk uit Turkije.
Wat fijn trouwens dat je die reis mag gaan maken. Ik snap wel dat je er om meerdere redenen een beetje tegenop ziet maar tegelijkertijd is het wel een fijne erkenning van je werk en je kwaliteiten.
En die kleine meid van je en jij redden het uiteindelijk samen wel, daar ben ik van overtuigd. Misschien dat zo'n kort intermezzo juist ook wel helpt voor haar besef dat mama heus weer terugkomt, ook als je elkaar af en toe een klein beetje moet loslaten. Gaat ze zelf ook iets leuks doen, als jij op reis bent?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
woensdag 2 december 2015 om 00:38
quote:Kia-Ora schreef op 02 december 2015 @ 00:35:
[...]
Die van mij ís ook geweldig maar ze moet nog even wachten tot de sint weer op zijn bootje zit .Ik heb ook een nieuw onderschrift
[...]
Die van mij ís ook geweldig maar ze moet nog even wachten tot de sint weer op zijn bootje zit .Ik heb ook een nieuw onderschrift
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 2 december 2015 om 00:39
quote:feow schreef op 02 december 2015 @ 00:31:
Joehoe.
De new & improved me!
Lang leve SuperEnn.
Oh, wauw!
De laatste keer dat ik aan zo'n wedstrijdje meedeed, liep daarna de forumtechniek weer vast en zat ik tot ver in het voorjaar vast aan een of andere té lullige kerst- of halloweenava.
Maar jij bent mooi nu! En eigenlijk zou zo'n wedstrijdje best weer eens leuk zijn.
Joehoe.
De new & improved me!
Lang leve SuperEnn.
Oh, wauw!
De laatste keer dat ik aan zo'n wedstrijdje meedeed, liep daarna de forumtechniek weer vast en zat ik tot ver in het voorjaar vast aan een of andere té lullige kerst- of halloweenava.
Maar jij bent mooi nu! En eigenlijk zou zo'n wedstrijdje best weer eens leuk zijn.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
woensdag 2 december 2015 om 00:47
quote:Dana schreef op 02 december 2015 @ 00:37:
[...]
Wat een lieve reactie Dana.
Toevallig ging het daar vandaag bij therapie ook over.
Of nou ja, natuurlijk helemaal niet toevallig, mijn dochter geeft zelf aan waar ze druk mee is in haar hoofd.
De therapeute zei hetzelfde.
Mijn dochters vertrouwen in volwassenen heeft een flinke knauw gekregen door de scheiding en zij zei ook dat ze kon leren dat ouders/volwassenen ook gewoon terugkomen als ze zeggen dat ze dat zullen doen.
Haar vertrouwen in mij, wat gelukkig rotsvast is, kan zodoende nog sterker worden.
Mijn vriend gaat oppassen.
Ze gaan het huis onder water laten lopen, de hond op bed laten slapen, iedere dag pizza eten (minstens twee keer per dag), met hun mond wijdopen kauwen, laat naar bed en snoepen voor het slapengaan en zonder tandenpoetsen tussen de klamme lappen duiken hoorde ik vanavond.
Dat hadden ze zitten appen.
Dus dat zit wel snor.
[...]
Wat een lieve reactie Dana.
Toevallig ging het daar vandaag bij therapie ook over.
Of nou ja, natuurlijk helemaal niet toevallig, mijn dochter geeft zelf aan waar ze druk mee is in haar hoofd.
De therapeute zei hetzelfde.
Mijn dochters vertrouwen in volwassenen heeft een flinke knauw gekregen door de scheiding en zij zei ook dat ze kon leren dat ouders/volwassenen ook gewoon terugkomen als ze zeggen dat ze dat zullen doen.
Haar vertrouwen in mij, wat gelukkig rotsvast is, kan zodoende nog sterker worden.
Mijn vriend gaat oppassen.
Ze gaan het huis onder water laten lopen, de hond op bed laten slapen, iedere dag pizza eten (minstens twee keer per dag), met hun mond wijdopen kauwen, laat naar bed en snoepen voor het slapengaan en zonder tandenpoetsen tussen de klamme lappen duiken hoorde ik vanavond.
Dat hadden ze zitten appen.
Dus dat zit wel snor.
woensdag 2 december 2015 om 01:27
quote:Dana schreef op 02 december 2015 @ 00:19:
Waar komt de achternaam Engizek eigenlijk vandaan?Heel gemeen maar ik ben een taalfetisjist en ik hou van zwarte humor, hussel de letters eens door elkaar en dan krijg je eng & ziek. Kan er niks aan doen want dat doe ik met meer namen. Bv Lenny Gravitz noem ik altijd Lenny Graftak. Ik denk trouwens dat ze Turkse roots heeft maar dat weet ik niet zeker.
Waar komt de achternaam Engizek eigenlijk vandaan?Heel gemeen maar ik ben een taalfetisjist en ik hou van zwarte humor, hussel de letters eens door elkaar en dan krijg je eng & ziek. Kan er niks aan doen want dat doe ik met meer namen. Bv Lenny Gravitz noem ik altijd Lenny Graftak. Ik denk trouwens dat ze Turkse roots heeft maar dat weet ik niet zeker.
woensdag 2 december 2015 om 01:34
quote:Chiefseattle schreef op 02 december 2015 @ 01:27:
[...]
Heel gemeen maar ik ben een taalfetisjist en ik hou van zwarte humor, hussel de letters eens door elkaar en dan krijg je eng & ziek. Kan er niks aan doen want dat doe ik met meer namen. Bv Lenny Gravitz noem ik altijd Lenny Graftak. Ik denk trouwens dat ze Turkse roots heeft maar dat weet ik niet zeker.Ik doe dat soort dingen ook!
[...]
Heel gemeen maar ik ben een taalfetisjist en ik hou van zwarte humor, hussel de letters eens door elkaar en dan krijg je eng & ziek. Kan er niks aan doen want dat doe ik met meer namen. Bv Lenny Gravitz noem ik altijd Lenny Graftak. Ik denk trouwens dat ze Turkse roots heeft maar dat weet ik niet zeker.Ik doe dat soort dingen ook!
woensdag 2 december 2015 om 02:09
Even iets verplaatsen uit een ander topic, dit gesprek was daar niet op z'n plaats:quote:DorothyParker schreef op 02 december 2015 @ 01:57:
[...]
1 denk niet dat ik ooit al tegen jou gepraat heb, dus zeg maar eens hallo tegen de andere mensen.
2 wat gaat het jullie eigenlijk aan? Ben dit hele gejank beu!
God, ik had 3 weken even geen tijd. Hoe durf ik...
Dit gezeik stopt nu! Ik meen het!
Misschien spraken wij elkaar niet eerder, dat houd ik niet bij, maar ik lees (en post) regelmatig in napraat en daar heb ik je toch echt een tijd vaak gelezen. Toen heb ik je nooit zo agressief zien reageren. Het valt gewoon op.
Geeft niet, ik zit er verder niet mee, maar ik ben oud en (on)wijs genoeg om te weten dat er meestal meer achter zit als mensen ineens veel langere tenen lijken te hebben dan voorheen.
Maar goed, voor wat het waard is:
Hallo tegen de andere mensen.
En een pootje erbij. Woef.
Heb je nog meer commando's voor me in petto? U zegt maar hoor, ik draai wel.
[...]
1 denk niet dat ik ooit al tegen jou gepraat heb, dus zeg maar eens hallo tegen de andere mensen.
2 wat gaat het jullie eigenlijk aan? Ben dit hele gejank beu!
God, ik had 3 weken even geen tijd. Hoe durf ik...
Dit gezeik stopt nu! Ik meen het!
Misschien spraken wij elkaar niet eerder, dat houd ik niet bij, maar ik lees (en post) regelmatig in napraat en daar heb ik je toch echt een tijd vaak gelezen. Toen heb ik je nooit zo agressief zien reageren. Het valt gewoon op.
Geeft niet, ik zit er verder niet mee, maar ik ben oud en (on)wijs genoeg om te weten dat er meestal meer achter zit als mensen ineens veel langere tenen lijken te hebben dan voorheen.
Heb je nog meer commando's voor me in petto? U zegt maar hoor, ik draai wel.
woensdag 2 december 2015 om 02:12
quote:Dana schreef op 02 december 2015 @ 02:09:
Even iets verplaatsen uit een ander topic, dit gesprek was daar niet op z'n plaats:
[...]
Heb je nog meer commando's voor me in petto? U zegt maar hoor, ik draai wel.Dana, haal je quote weg... dat mag niet, voordat iemand met zijn toverstaf gaat zwaaien....
Even iets verplaatsen uit een ander topic, dit gesprek was daar niet op z'n plaats:
[...]
Heb je nog meer commando's voor me in petto? U zegt maar hoor, ik draai wel.Dana, haal je quote weg... dat mag niet, voordat iemand met zijn toverstaf gaat zwaaien....
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
woensdag 2 december 2015 om 02:16
woensdag 2 december 2015 om 02:18
[...]
Heb je nog meer commando's voor me in petto? U zegt maar hoor, ik draai wel.Uh wat?!
[...]
Heb je nog meer commando's voor me in petto? U zegt maar hoor, ik draai wel.Uh wat?!
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
woensdag 2 december 2015 om 02:21
[...]
Heb je nog meer commando's voor me in petto? U zegt maar hoor, ik draai wel.Nee, het gaat hier niet goed.
[...]
Heb je nog meer commando's voor me in petto? U zegt maar hoor, ik draai wel.Nee, het gaat hier niet goed.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 02-12-2015 11:01
Reden: op de man
Reden: op de man
% gewijzigd
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
woensdag 2 december 2015 om 02:24
quote:DorothyParker schreef op 02 december 2015 @ 02:21:
[...]
Laf kind!
Nee, het gaat hier niet goed.
Was jij enige vorm van steun? Nee? Hou dan je mond!
Ik geloof niet dat je mij ooit eerder om steun hebt gevraagd, toch?
Ik weet ook niet of ik (of dit forum) je steun kan bieden, maar hey... give it a try.
Soms helpt het om gewoon te vertellen wat er aan de hand is en aan te geven wat je nodig denkt te hebben om je gesteund te voelen.
Voel je vrij, vraag het gerust, misschien kan ik of een ander je leed een heel klein beetje helpen verlichten.
[...]
Laf kind!
Nee, het gaat hier niet goed.
Was jij enige vorm van steun? Nee? Hou dan je mond!
Ik geloof niet dat je mij ooit eerder om steun hebt gevraagd, toch?
Ik weet ook niet of ik (of dit forum) je steun kan bieden, maar hey... give it a try.
Soms helpt het om gewoon te vertellen wat er aan de hand is en aan te geven wat je nodig denkt te hebben om je gesteund te voelen.
Voel je vrij, vraag het gerust, misschien kan ik of een ander je leed een heel klein beetje helpen verlichten.
woensdag 2 december 2015 om 02:30
quote:DorothyParker schreef op 02 december 2015 @ 02:18:
[...]
Uh wat?!Je commandeerde mij, je zei dat ik hallo moest zeggen tegen de andere mensen. Vandaar dat hondje. Was een grapje. Neem de zaken op dit forum niet zo zwaar op joh, het lijkt wel of je denkt dat er een hele groep mensen op uit is om jou negatief te benaderen hier, maar dat is helemaal niet zo.
[...]
Uh wat?!Je commandeerde mij, je zei dat ik hallo moest zeggen tegen de andere mensen. Vandaar dat hondje. Was een grapje. Neem de zaken op dit forum niet zo zwaar op joh, het lijkt wel of je denkt dat er een hele groep mensen op uit is om jou negatief te benaderen hier, maar dat is helemaal niet zo.