Maaltijdbox
dinsdag 1 december 2015 om 14:41
Sinds kort zijn wij geabonneerd op een maaltijdbox (geen idee of ik daar de naam van mag noemen?).
Elke zondag wordt de doos thuisbezorgd, met daarin alle ingrediënten voor 5 maaltijden. Wij zijn echt heel verrast van de kwaliteit, de prijs en het gemak. De maaltijden zijn heel gevarieerd (2x vlees, 1x vis en 2x vegetarisch), en qua combinatie niet alledaags maar wel heerlijk!
Lijkt me leuk om ervaringen uit te wisselen. Dus...wie heeft nog meer zo'n box? En hoe bevalt het jou/jullie?
Elke zondag wordt de doos thuisbezorgd, met daarin alle ingrediënten voor 5 maaltijden. Wij zijn echt heel verrast van de kwaliteit, de prijs en het gemak. De maaltijden zijn heel gevarieerd (2x vlees, 1x vis en 2x vegetarisch), en qua combinatie niet alledaags maar wel heerlijk!
Lijkt me leuk om ervaringen uit te wisselen. Dus...wie heeft nog meer zo'n box? En hoe bevalt het jou/jullie?
dinsdag 1 december 2015 om 20:05
quote:Star schreef op 01 december 2015 @ 17:35:
[...]
Deze?
http://cmgtcontent.ahold. ... rhande_kerst_box_menu.pdf ziet er goed uit, het is dat ik al weet wat het kerstmenu wordt, maar anders....
[...]
Deze?
http://cmgtcontent.ahold. ... rhande_kerst_box_menu.pdf ziet er goed uit, het is dat ik al weet wat het kerstmenu wordt, maar anders....
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
dinsdag 1 december 2015 om 20:15
Hier een hellofresher, drie dagen per week. Op zondag kook ik een favoriet recept voor twee dagen, op di, wo en do eten we de recepten uit de box. Die bevallen meestal goed. Vrijdag en zaterdaf we iets makkelijks of gaan we uit eten, of eten we bij familie, of komen er mensen bij ons.
Ik vind het handig maar drie keer per week is wel genoeg daarna word ik kriegel van die voorgeschreven maaltijden . Onze peuter eet trouwens gewoon mee van tweepersoonsbox.
Ik vind het handig maar drie keer per week is wel genoeg daarna word ik kriegel van die voorgeschreven maaltijden . Onze peuter eet trouwens gewoon mee van tweepersoonsbox.
maandag 7 december 2015 om 13:33
Wij hebben gedurende ~10 weken een Hello Fresh box besteld. Het grootste pluspunt vond ik dat ik niet na hoefde te denken over het avondeten en de boodschappen bezorgd werden aan de deur. Sommige gerechten waren erg smaakvol met lekker vlees, maar andere recepten vonden wij juist weer erg smakeloos. Ik bedoel dan niet dat het vies was, maar dat er écht weinig smaak aan zat. Er werd ook vaak gebruik gemaakt van pasta zonder een (gezonde) saus, wat wij erg droog vonden. Wij hebben ons abonnement inmiddels dan ook opgezegd.
maandag 7 december 2015 om 14:32
maandag 14 december 2015 om 19:55
Wij hebben vorige week een box voor 3 dagen gekocht van Hello Fresh. Ik vond alle maaltijden echt heel lekker en die recepten had ik nooit uit mezelf geprobeerd. Alles was binnen een half uur klaar. Ik probeer graag nieuwe dingen, heb heel vaak geen inspiratie als ik het zelf moet bedenken. Ik vond het ook een goede mix tussen diverse keukens. Ik vind 39 euro voor 3 maaltijden wel echt duur, 5 voor 49 is dan beter te doen.
maandag 30 mei 2016 om 15:34
Hi, ik ben me een beetje in maaltijdboxen gaan verdiepen en ik ben wel erg nieuwsgierig geworden. Wie gebruiken dit vaker in het dagelijks leven? Of is het puur om eens te proberen? Ik heb gezien dat er steeds meer boxen bij komen van diverse merken, waar geven jullie de voorkeur aan en waarom? Wat zou je aanraden om eens te proberen? Ik ben erg benieuwd naar reacties!
maandag 30 mei 2016 om 15:36
quote:Lautje1992 schreef op 30 mei 2016 @ 15:34:
Hi, ik ben me een beetje in maaltijdboxen gaan verdiepen en ik ben wel erg nieuwsgierig geworden. Wie gebruiken dit vaker in het dagelijks leven? Of is het puur om eens te proberen? Ik heb gezien dat er steeds meer boxen bij komen van diverse merken, waar geven jullie de voorkeur aan en waarom? Wat zou je aanraden om eens te proberen? Ik ben erg benieuwd naar reacties! Je hebt het topic waar je dit nu in vraagt niet gelezen?
Hi, ik ben me een beetje in maaltijdboxen gaan verdiepen en ik ben wel erg nieuwsgierig geworden. Wie gebruiken dit vaker in het dagelijks leven? Of is het puur om eens te proberen? Ik heb gezien dat er steeds meer boxen bij komen van diverse merken, waar geven jullie de voorkeur aan en waarom? Wat zou je aanraden om eens te proberen? Ik ben erg benieuwd naar reacties! Je hebt het topic waar je dit nu in vraagt niet gelezen?