Entertainment alle pijlers

TLC (trash)topic

04-12-2015 00:34 177 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kom eigenlijk hier nooit een topic tegen over een TLC-programma. Kijkt er niemand?

Op TLC kijk ik graag/regelmatig naar:

Sister wives

Kody Brown en zijn 4 vrouwen en kinderschare waarbij Robyn (# wife 4) nu weer zwanger is terwijl haar oudste volgens mij een jaar of 16 is.

My five wives

Brady en zijn 5 vrouwen en 24 kinderen. Zijn oudste dochter (# wife 1) is net (veel te vroeg) bevallen van haar 1e kind/zijn 1e kleinkind terwijl Nonie (# wife 4) zwanger is van zij 25e kind.

The Rachel Zoe project

Inkijkje in de styling/design wereld vanuit NY en LA

Louisa en Rosanna

Zij was een hij en hij was een zij! In de aflevering die ik net zag zijn ze getrouwd. Ik blijf me afvragen waarom 'hij wordt zij transgenders' vaak zo dragqueen-achtig zijn.

My 600 LB life

Dames en heren tussen de ongeveer 280 en 280 kg worden een jaar gevolgd van voorafgaand aan de GBP en het verloop na de ingreep.

Wat kijk jij?
My 600lbs life kijk ik ook als het toevallig op is. En nog veeeeeel meer , ik TLC. De programma's die ik echt leuk vind kan ik gek genoeg niet zo opnoemen, maar meestal is er wel iets op wat ik interessant vind. Net als bij NatGeo.

Oja en die csi-achtige programma's die er in de nacht komen vind ik ook leuk. Houden me meestal wel van mijn slaap af :(
Weet je dat My 600lb life nu elke middag is rond 14 uur?

O ja, laatste paar weken keek ik ook naar Beauty & the Geek Australia.
Ik keek vaak naar I didn't know i was pregnant en vond dat altijd zo vreemd dat ze dat niet door hadden.

En nu komt er een programma waar het sommige vrouwen voor de tweede keer overkomt! Ik ben toch wel benieuwd hoe dat kan
chloe14 wijzigde dit bericht op 04-12-2015 01:11
Reden: Typfout
% gewijzigd
Mijn lijstje is gelijk aan die van jou, Thee. Met als aanvulling "The little couple"

Ik was toevallig vandaag thuis met een ziek kind, en zag deze middag een programma over een dame die mee ging met een ambulance team. Heel mooi programma, maar zo niet TLC.

Ik vind het wel jammer dat de halve programmering tegenwoordig bestaat uit Say yes to the dress, of iets soort gelijks. En My big fat beautiful life,vind ik ook niet zo leuk. Heel erg, maar ik kan haar gewoon niet uit staan
Dat laatste vind ik ook niks aan.

Qua bruidsmode, die van de bruidsmeisjes levert nog wel vaak wat leuks op.

My Giant Life vond dan wel weer interessant.

En ja Chloe, zag dat dat zaterdag begint van die 2e x zwanger zonder het te weten.
Het leukste TLC programma vind ik denk ik Obsessive Compulsive Cleaners. Krijg ik altijd weer zin om te poetsen, haha.
Sister wives, erg leuk.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ik ben ook dol op TLC. Mijn lijstje is ook ongeveer dat. Ik vind het programma pregnant in heels ook leuk om te kijken. Ik vind TLC vooral lekker als ik het druk heb gehad op mijn werk, even lekker niet nadenken.
Niet mijn demissionaire demissionaire regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.
De bruidstoestanden.

Allemaal leuk.

Bruiden, dikke bruiden, bruidsmeisjes, vier bruiloften, je moeders jurk of een nieuwe, al het trouwgedoe vind ik enig.

En de polygamen ja.

En Cait.

Ik schijn een van de weinigen te zijn maar ik vond het interessant.

Die kleine families, daar vind ik dan weer niks aan.
Ik irriteer me dus echt mateloos aan Kody Brown!

Ik kijk graag naar de documentaires, heeft iemand die gezien van die Britse tv-vrouw die walgde van dikke mensen?
Ik vind say yes to the dress juist leuk!

En dat progamma dat bruidjes elkaars bruiloft gaan beoordelen ook!l

Tijdje extreme coupouning

Pregnant in heels

En cheapskates vind ik wel de beste
Ik zag van de week een programma over een blonde life/babycoach. Ik weet niet meer hoe ze heet. Ze is blond/Brits, woont in Amerika en ze lispelt enorm. Getrouwd en bij die aflevering moest ze zelf bevallen.

In het begin ergerde ik me enorm, maar na een minuut of 10 begreep ik waarom ze dat programma had, want ze was wel heel heel erg leuk in haar doen en laten. Weten jullie welk programma dat was? Ook TLC.
Pregnant in heels??
Pienkiepie, Ja was pregnant in heels met rosie pope
quote:pomona-struik schreef op 04 december 2015 @ 07:15:

Pregnant in heels??Ze begeleid zwangeren stellen. Had zelf ook moeite om zwanger te worden en heeft een zwangerschapskledinglijn
Vind niemand kate + 8 leuk?

Ik vind dat zo een naar mens
Nee, ik denk dat Kate een enorme trut is.
Waar is born every minute en a babystore gebleven ? Kwamen altijd sochtends rond 7 uur...
Ik vind het een overkill aan trouwjurken en enge refo's. De misdaad programma's in de nacht zijn leuk idd en ik houd ook van programma's over shopverslaving en het Britse programma over jonge stellen die bij pa en ma wonen en die 1 week proef samenwonen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
De docu's van Jody Mars vind/vond ik ook leuk en informatief. http://www.tlc.nl/tv-shows/jodie-marsh-on/
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:pomona-struik schreef op 04 december 2015 @ 06:25:

Ik irriteer me dus echt mateloos aan Kody Brown!

Ik kijk graag naar de documentaires, heeft iemand die gezien van die Britse tv-vrouw die walgde van dikke mensen?

Ik smul er juist van.

Niet zozeer van die man.

Ik zou niet met 'm willen trouwen maar ik vind de onderlinge verhoudingen tussen die vrouwen zo boeiend.

Christine die zo jaloers was/is op Robin, Meri, die niet lekker gaat met Janelle en Robin die ik nog nooit op het kwaad doen van ook maar één vlieg heb kunnen betrappen maar die dan volgens Christine juist enorm rebels is.

Ik vind Meri het leukst.

Jullie?

Die walgende vrouw vond ik zo onaangenaam, die heb ik na tien minuten gelaten voor wat ze was.
Ik vind alles met bruiloften leuk inclusief 90 days to wed
Ik kijk ook graag TLC, maar ik vind het érg storend dat programma's zo eindeloos herhaald worden.
Say yes to the dress vind ik heerlijk, net als dat valse gedoe met de bruidsmeisjes. Kan ik de hele dag naar kijken.

Sister wives blijft ook leuk. Meri vind ik de leukste van de vier.

Die man met vijf vrouwen vind ik minder, kijk ik op de een of andere manier ook nooit.

Dat met die kleine mensen vind ik niets aan.

I didn't know i was pregnant vond ik ook altijd fantastisch. Je hebt nu toch ook zo'n bevallingsprogramma One born every minute, of is dat niet op TLC? Ook wel aardig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven