Napraattopic deel 45

29-11-2015 23:00 3035 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Leo, je mag best deodorant, haarlak, enz meenemen in grote flessen/bussen, maar die mogen niet in je handbagage wel in je koffer. Nagelschaartje mag ook niet in de handbagage, wel in je koffer. Op internet staat precies wat er wel/niet mee mag.
Spannend Leo, tuurlijk ga je winnen, zoveel prijzen en nominaties.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Ik kom een beetje als spuit 11 hier, maar ja Leo, dat is goed zo. Zelf doe ik meestal ook alles in de ziplock, want het verschilt nogal eens wat men als vloeistof ziet. Maar ga er maar vanuit dat mascara daar onder valt.

Vlieg je vanaf Schiphol? Daar werken ze tegenwoordig niet meer met metaaldetectors, maar met een bodyscan, dus je heup hoeft niet per se te betekenen dat je gefouilleerd wordt. Als je maar niets in je zakken hebt en stil staat (zo charmant, met je armen boven je hoofd), dan gaat ook dat vast helemaal goed.
IMHO
quote:elfje12 schreef op 04 december 2015 @ 09:52:

Leo, je mag best deodorant, haarlak, enz meenemen in grote flessen/bussen, maar die mogen niet in je handbagage wel in je koffer. Nagelschaartje mag ook niet in de handbagage, wel in je koffer. Op internet staat precies wat er wel/niet mee mag.

Ja maar schat, ik neem alleen maar handbagage mee. Vandaar.

Ik heb natuurlijk op internet gekeken, just checking weet je wel :-)
quote:Gatti schreef op 04 december 2015 @ 09:54:

Spannend Leo, tuurlijk ga je winnen, zoveel prijzen en nominaties.Duimen he....?
quote:GrimbleGrumble schreef op 04 december 2015 @ 10:00:

Ik kom een beetje als spuit 11 hier, maar ja Leo, dat is goed zo. Zelf doe ik meestal ook alles in de ziplock, want het verschilt nogal eens wat men als vloeistof ziet. Maar ga er maar vanuit dat mascara daar onder valt.

Vlieg je vanaf Schiphol? Daar werken ze tegenwoordig niet meer met metaaldetectors, maar met een bodyscan, dus je heup hoeft niet per se te betekenen dat je gefouilleerd wordt. Als je maar niets in je zakken hebt en stil staat (zo charmant, met je armen boven je hoofd), dan gaat ook dat vast helemaal goed.

Ja.

Schiphol.

Half vijf zondag ga ik vliegen.

Huuuuuu!
quote:Eleonora-1 schreef op 04 december 2015 @ 10:03:

[...]

Ja maar schat, ik neem alleen maar handbagage mee. Vandaar.

Ik heb natuurlijk op internet gekeken, just checking weet je wel :-)Oh, dat wist ik niet.
Spannend Leo, veel plezier!
Succes alvast, Leo!

Goedemorgen.
Life is short. Eat dessert first.
Goedemorgen Roosje.
Morgen, Elf!
Life is short. Eat dessert first.
Wat een hopeloze site is de TeleTicketService toch, pff.
quote:Eleonora-1 schreef op 04 december 2015 @ 10:05:

[...]

Ja.

Schiphol.

Half vijf zondag ga ik vliegen.

Huuuuuu!

Haha, dan zien we elkaar misschien nog wel, want ik kom waarschijnlijk zo'n beetje mijn gate uit als jij net door de douane komt.

Komt goed. En ik kan het weten, want ik vlieg iedere week. En het komt iedere keer weer goed.
IMHO
Even iets heel anders: Als ik dat aanzoek van mijn dromen-topic lees, ben ik toch zo blij dat mijn vriendin vooral heel hard zou gaan lachen als ik haar 'een aanzoek' zou doen. En daarna natuurlijk keihard 'nee' zou zeggen.
IMHO
quote:GrimbleGrumble schreef op 04 december 2015 @ 11:28:

Even iets heel anders: Als ik dat aanzoek van mijn dromen-topic lees, ben ik toch zo blij dat mijn vriendin vooral heel hard zou gaan lachen als ik haar 'een aanzoek' zou doen. En daarna natuurlijk keihard 'nee' zou zeggen.Man had zijn aanzoek helemaal gepland. Ik had niets in de gaten toen we tijdens een weekendje weg 's nachts op het strand terecht kwamen. En ja hoor, uit het niets ging hij op 1 knie, flonkerde de ring en kwam DE vraag... tegelijkertijd zag ik uit mijn ooghoek een hele grote rat achter ons.... Dus ik heb gegild en ben weggerend 't Is toch nog helemaal goed gekomen , intussen alweer 18 jaar getrouwd.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

Even iets heel anders: Als ik dat aanzoek van mijn dromen-topic lees, ben ik toch zo blij dat mijn vriendin vooral heel hard zou gaan lachen als ik haar 'een aanzoek' zou doen. En daarna natuurlijk keihard 'nee' zou zeggen.Nou, wat een problemen rond een aanzoek hè. En dat met een jarenlange relatie en een kind samen.

Even iets heel anders: Als ik dat aanzoek van mijn dromen-topic lees, ben ik toch zo blij dat mijn vriendin vooral heel hard zou gaan lachen als ik haar 'een aanzoek' zou doen. En daarna natuurlijk keihard 'nee' zou zeggen.Ik was juist heel blij dat mijn man me op een romantische manier heeft gevraagd.
quote:Oudblond schreef op 04 december 2015 @ 11:40:

[...]

Man had zijn aanzoek helemaal gepland. Ik had niets in de gaten toen we tijdens een weekendje weg 's nachts op het strand terecht kwamen. En ja hoor, uit het niets ging hij op 1 knie, flonkerde de ring en kwam DE vraag... tegelijkertijd zag ik uit mijn ooghoek een hele grote rat achter ons.... Dus ik heb gegild en ben weggerend 't Is toch nog helemaal goed gekomen , intussen alweer 18 jaar getrouwd.

[...]

Man had zijn aanzoek helemaal gepland. Ik had niets in de gaten toen we tijdens een weekendje weg 's nachts op het strand terecht kwamen. En ja hoor, uit het niets ging hij op 1 knie, flonkerde de ring en kwam DE vraag... tegelijkertijd zag ik uit mijn ooghoek een hele grote rat achter ons.... Dus ik heb gegild en ben weggerend 't Is toch nog helemaal goed gekomen , intussen alweer 18 jaar getrouwd.

Ik had dat graag willen zien

[...]

Mijn vriendin zou er geen rat voor nodig hebben gehad om gillend weg te rennen - het idee van trouwen staat haar heel erg niet aan. Ik ben er vooral pragmatisch in: een feestje was best leuk geweest, maar ze wil het niet dus dat is het dan.

Ik heb van mijn promotie dan maar een groot feest gemaakt.

Inmiddels al weer 20 jaar bij elkaar.
IMHO

Even iets heel anders: Als ik dat aanzoek van mijn dromen-topic lees, ben ik toch zo blij dat mijn vriendin vooral heel hard zou gaan lachen als ik haar 'een aanzoek' zou doen. En daarna natuurlijk keihard 'nee' zou zeggen.

Ik vind dat zoiets bizars. Dan besluit je te willen trouwen, woon je al samen, heb je een kind en dan ga je een toneelstukje opvoeren zonder publiek, dat hij je vraagt en jij dan heel gemaakt verrast ja snikt, alsof je dat nóóit had zien aankomen.

Ik snap het niet.

Wij stonden in een bushokje, en we besloten te trouwen en prikten ter plekke een datum en belden onze ouders. Als ik nu nog niet getrouwd was zou ik het ook niet meer doen.

[...]

Dus je liet hem in ongemakkelijke positie, op 1 knie, achter bij een hele grote rat?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:Sid-returns schreef op 04 december 2015 @ 12:08:

[...]

Ik vind dat zoiets bizars. Dan besluit je te willen trouwen, woon je al samen, heb je een kind en dan ga je een toneelstukje opvoeren zonder publiek, dat hij je vraagt en jij dan heel gemaakt verrast ja snikt, alsof je dat nóóit had zien aankomen.

Ik snap het niet.

Wij stonden in een bushokje, en we besloten te trouwen en prikten ter plekke een datum en belden onze ouders. Als ik nu nog niet getrouwd was zou ik het ook niet meer doen.Mijn man zei altijd dat hij ooit wel wilde trouwen. Toen hij me daadwerkelijk ten huwelijk vroeg was ik oprecht verrast. Ik had het op dat moment niet zien aankomen. Ik houd van romantiek.
quote:elfje12 schreef op 04 december 2015 @ 11:42:

[...]

Ik was juist heel blij dat mijn man me op een romantische manier heeft gevraagd.Nou ja, dan passen jij en je man goed bij elkaar. En mijn vriendin en ik ook.
IMHO
quote:feow schreef op 04 december 2015 @ 12:09:

[...]

Dus je liet hem in ongemakkelijke positie, op 1 knie, achter bij een hele grote rat?Yep. Man had die rat niet gezien, dus die dacht dat ik net als Grimbles vriendin niet wilde trouwen. Toen ik ver genoeg van die rat weg was (dat beest bleef daar ook nog eens staan!), heb ik RATRATRAT gegild en pas toen begreep hij wat er aan de hand was. Vrienden gaven ons voor ons huwelijk een grote kist vol strandzand (met muntjes) en een plastic fluo rat
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven