Hij is 14 jr jonger; en heeeeerlijk!

23-07-2008 21:15 4998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tenminste dat vermoed ik, hahaha!!!

Er is nog niets oneerbaars gebeurd, maar deze jongeman maakt nu al ruim een jaar op alle mogelijke manieren duidelijk dat hij mij wel ziet zitten.

Gezien zijn leeftijd en levensfase (student, op het punt voor stage naar het buitenland), en de mijne (happy single, carrierevrouw) is het duidelijk dat we elkaar alleen seksueel interessant vinden.

Zoals ik al zei, er zit 14 jr leeftijdsverschil tussen ons; ik 37, hij 23.

Mijn vriendin vindt "het niet kunnen", ik heb een jaar lang de boot afgehouden, maar denk nu inmiddels "what the heck!"...

Uit nieuwsgierigheid; wat vinden jullie???

(er staat trouwens binnenkort een date gepland...)
Thanx Jolantje...

Weet je, ik zei het al eerder; de reacties van H. (echt, krijg die hele nick m'n strot niet meer uit!) hebben we in a strange way goed gedaan. Als dit de vorm van kritiek is die ik van de buitenwereld mag verwachten, nou, dan maak ik me daar dus niet druk meer over.

Ongenuanceerd, ongefundeerd en zooo makkelijk.

Nee, ik ga schandalig genieten van mijn Jonge God. We hebben veel gemaild de laatste dagen en veel uitgesproken naar elkaar. Onze gevoelens van verlangen zijn hetzelfde. Onze beleving van wat we delen is hetzelfde en onze intentie met elkaar is hetzelfde. Een mooiere basis voor een speciale vriendschap is er volgens mij niet. En hoe lang die vriendschap duurt? Ik hoop heel lang, jaren en jaren. Maar de afspraak was en blijft; plezier zolang het duurt en het duurt zolang het plezier is.

Ik realiseer me net dat Jongeman en ik elkaar al veel hebben moeten missen sinds ons eerste samenzijn; 2 dgn na onze eerste ging ik twee weken op vakantie. De dag dat ik terug kwam ging hij weg. Daarna moest ik veel werken en drie weken geleden vertrok hij naar de andere kant van de wereld voor vier veel te lange maanden.

We hebben dus niet zoveel tijd samen doorgebracht als we zouden willen en ik denkt dat deze laatste week daarom zo aanvoelt als "Mega Zware Laatste Loodjes".

Maar Jongeman en ik slepen elkaar er via de mail doorheen. En af en toe pik ik in stilte een traantje weg, tranen van gemend genoegen. Aan de ene kant het gemis, aan de andere kant de dankbaarheid.

Want ik ben wel degelijk dankbaar dat ik dit meemaak, zeg. Dat ik zo'n kanjer (echt, letterlijk & figuurlijk) heb mogen ontmoeten, dat ik als een Samantha van de Lage Landen de mogelijkheid heb naar hem toe te vliegen, en vette suite te boeken en samen met hem al onze fantasieen te vervullen.

En nogmaals, dankzij dit forum voel ik me een stuk beter! Thanks guys en girls, en keep it up!
That's the spirit, Nologoes!!!
Ja, Stew.... recht uit m'n hart...

Na alle turbulentie in ons topic...
Oh sweet girl Nologoes.....

Ik leef zo met je mee. Heb zo'n zin dat jij gaat.....

Heb je Wi-Fi in je suite?

DTEEZ!
(Djoels, heb er speciaal op geselecteerd! Of ik tijd heb om te internetten... da's een tweede..)
Nologoes, lekker genieten, meid!!!
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
@Djoels; wellicht een live-stream?
quote:Costello schreef op 09 oktober 2008 @ 10:32:

@Djoels; wellicht een live-stream?

Ja!!!

Dat lijkt me leuk!

DTEEZ!
...
anoniem_63accf22d5cf0 wijzigde dit bericht op 09-10-2008 13:33
Reden: Af, Frits, af!
% gewijzigd
Djoels,, Costello: Y'all are just SICK!!! Whahahaha!
Nologoes, ik voel me dan ook niet zo lekker ;) Vond die live-stream ook wel een leuk idee. Hahaha.

Maar girl, zorg ervoor dat je met volle teugen gaat genieten!
quote:FritsvanEgters schreef op 09 oktober 2008 @ 13:24:

...Frits waar wilde je van afblijven?
DTEEZ!
Lekker Nologoes. Hoeveel nachtjes is het nog voor je naar hem toegaat? Heb je je koffer al klaar?
Grappig; wilde dit al tikken voordat ik je vraag zag staan, Marianne...

6dgn, 5 uur, 41 min, 17 sec...

Koffer ga ik na het weekend inpakken, anders ben ik veel te vroeg klaar en kan ik alleen nog maar zitten wachten. En dan maak ik iedereen om me heen gek (nog gekker dan nu, haha!)
quote:Djoels schreef op 09 oktober 2008 @ 17:45:

[...]

Frits waar wilde je van afblijven? Van dit topic. Moet ik niet doen. Is jullie hoekje.
Ja maar Frits, heb je dan geen constructieve bijdrage? Er moet toch ergens in dat goddelijke lijf (op basis van je avatar) van je een celletje met positiviteit/humor/empathie/interesse/of in hemelsnaam gewoon menselijkheid zitten?!

Je bent welkom, hoor.....
Ik vind Frits leuk, dus hij zit mij ook niet in de weg!

6dgn dus, is dus 5 nachten, is dus dinsdag a.s. vertrekken of niet Nologoes?
DTEEZ!
Nee, ik heb zo'n klokje geinstalleerd (schaam, schaam) dat aftelt tot aan de dag van vertrek: donderdag. Dus echt nog 6 dagen...

Denk je alvast mee over stoeipakjes, laarzen en aanverwante zaken? Tripod neem ik toch maar niet mee, maar ik heb wel een klein tafelmodelletje voor de zekerheid klaargelegd.

Verder denk ik na over de juiste kleding. Die moet Sophisticated Casual Chic uitstralen in een klimaat dat verdacht veel op het onze lijkt (hoewel het er nu iets warmer schijnt te zijn...)
quote:nologoes schreef op 09 oktober 2008 @ 20:41:

Ja maar Frits, heb je dan geen constructieve bijdrage? Er moet toch ergens in dat goddelijke lijf (op basis van je avatar) van je een celletje met positiviteit/humor/empathie/interesse/of in hemelsnaam gewoon menselijkheid zitten?!

Je bent welkom, hoor.....Waar haal je de neerbuigendheid vandaan, met je pathetische teksten en je aanstellerige Engelse zinnetjes.
Ja, inderdaad. Maar waar haal je het hart vandaan om zulke dingen te schrijven, mens? En of ik humor, empathie etc heb? Lees mijn andere postings, als je het echt wilt weten.

Neuk ze en de mazzel!
*wow*
Ach, laat ik het er maar op houden dat het uit onbenulligheid voortkomt. Hoe dan ook, mijn mening dat ik hier niet moet posten is juist gebleken.

Dank je wel, Djoels, ik vind jou ook een leuke forummer.
Hellooooooooooo mede JG bezitsters

Excuseer mij voor mijn afwezigheid hier op dit forum.

@ Costello, ik dacht dat jij toch wel genoeg fantasie had...

Beetje aan Nologoes vragen om een live stream *alhoewel ikzelf natuurlijk wel benieuwd ben naar de JG achter Nologoes*

@Djoels, gedraag je, je bent net van je JG af nu jezelf alweer aan het opgeilen bij de gedachten aan live streams?

@ Nologoes, nog 6 dagen. ik geloof dat ik net zo hard aan het aftellen ben! Ik gun je het zo dat die tijd sneller dan snel voorbij gaat, maar soms duurt wachten zo verschrikkelijk lang!

Dat je je koffer al in hebt gepakt, verbaast me niets!

Voor wat betreft de spellen...

Climaxxx is er 1 van. Partnerlink is ook niet onaardig.

De eerste is met kaartjes, erg leuk!

De kaarten die ik bedoelde zijn om te sturen over de mail

De link Deze zullen in goede aarde vallen!

Over de ouders van je JG moet je je niet teveel zorgen maken hoor. De ouders van mijn JG hadden er in het begin wel moeilijk mee, maar tegenwoordig gaat dat stukken beter! Geef ze de ruimte als je denkt dat het moeilijk te accepteren is voor ze.

Als ze zien dat je JG echt voor jou kiest, en het lange tijd goed gaat, zullen ze je uiteindelijk (moeten) accepteren.

*zucht* ben nog steeds helemaal in love met mijn JG.

Lekker he !!!

xxx

Dee

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven