Mode & Beauty alle pijlers

Mode op TV!

05-12-2015 18:11 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi! Ik ben helemaal wég van mode. Als het met mode te maken heeft, vind ik het leuk, mijn hele leven staat zelfs in het teken van mode. Ik heb er zelfs mijn studie van gemaakt, zo erg! Toen ik mijn vriendin in Parijs bezocht, zal ik dat ze een Easybox iptv had, waarop ze diverse modekanalen had, waaronder Fashion TV. Ik ben bijzonder ontevreden over mijn provider op dit moment, dus ik wil graag overstappen op iets wat beter bij mijn interesses aansluit. Weten jullie misschien waar deze boxen te koop zijn in Nederland? Ik hoop altijd het liefst iets fysiek in een winkel, maar omdat ik in een klein dorp woon hebben wij niet zo'n groot aanbod..
mijn hele leven staat ook in het teken van mode.
In mijn abonnement zit Fashion TV. Misschien dat je meer kanalen kan zien met een satellietschotel.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ik wil ook graag een iptv box! Hoe bevalt ie?
quote:Lilytay schreef op 24 februari 2016 @ 15:28:

Ik wil ook graag een iptv box! Hoe bevalt ie?Ik heb er eentje via hun eigen website kunnen kopen en hij bevalt echt goed! Veel fijner zo dan met die storingen van Ziggo steeds, kan ten minste tv kijken. Ik heb de mijne hier gekocht: https://easybox.tv/

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven