Werk & Studie alle pijlers

baan vanuit huis

08-12-2015 10:46 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zou graag willen werken vanuit huis. Ik heb iets gevonden waarbij je van huis uit klanten belt. Ik zoek zoiets alleen dan zonder telefonisch klantencontact. Meer in de hoek van schrijven, websites, administratie.

(Nee geen webcam )

Heeft iemand tips?
Kun je schrijven, websites, administratie?
Ik zou maar niet gaan 'schrijven'
Ik zoek ook van alles maar wat ga je schrijven?

Wat bedoel je met websites? Bouwen, onderhouden, serverruimte bieden, wat?

En administratie is ook nogal breed en ben je administratief onderlegd?
Heb je je een opleiding boekhouden gedaan? Zo niet, dan zou ik ook niet iets met administratie gaan doen.
Wat is je achtergrond qua opleiding?
quote:Orangetree schreef op 08 december 2015 @ 10:56:

Heb je je een opleiding boekhouden gedaan? Zo niet, dan zou ik ook niet iets met administratie gaan doen.Je hoeft tegenwoordig geen opleiding boekhouden gedaan te hebben om goed met een administratie om te kunnen gaan.
Het enige dat belangrijk is is dus eigenlijk dat je het vanuit huis kunt doen. Als je geen specifieke opleiding of ervaring hebt moet je het idee van 'schrijven, website, administratie' misschien maar laten varen, want dan kom je daar niet voor in aanmerking.

Er bestaat wel thuiswerk dat je zou kunnen doen hoor; inpakwerk of zo, maar volgens mij kun je daarmee niet echt in je levensonderhoud voorzien.
quote:theinvasion schreef op 08 december 2015 @ 10:59:

[...]

Je hoeft tegenwoordig geen opleiding boekhouden gedaan te hebben om goed met een administratie om te kunnen gaan.Maar ik kijk -als Zzp'er- wel naar iemands kwalificaties. Iemand zonder boekhoudkundige achtergrond of opleiding in die richting zou ik niet snel mijn administratie laten doen.
anoniem_238769 wijzigde dit bericht op 08-12-2015 11:03
Reden: Kleine aanvulling
% gewijzigd

[...]

Je hoeft tegenwoordig geen opleiding boekhouden gedaan te hebben om goed met een administratie om te kunnen gaan.Ik ben zzp-er maar zou mijn administratie echt nooit door een ongecertificeerde boekhouder laten doen.Veel te veel risico.
Ik heb meer dan 10 jaar administratieve functies vervult waaronder ook boeken van banken ed.

Ik weet niet hoe je met websites allemaal inkomen kunt halen. Daarom ook tips gevraagd.
Kijk op upwork.com en elance.com
anoniem_96546 wijzigde dit bericht op 08-12-2015 11:25
Reden: meet info
% gewijzigd
quote:mila81 schreef op 08 december 2015 @ 11:11:

Ik heb meer dan 10 jaar administratieve functies vervult waaronder ook boeken van banken ed.

Ik weet niet hoe je met websites allemaal inkomen kunt halen. Daarom ook tips gevraagd.

Tip 1: vertel wat meer over jezelf. Waarom wil je dit en op basis van wat denk jij dat je in aanmerking komt voor het werk dat jij zoekt.

Op basis van wat je tot nu toe hier vertelt is het lastig tips te geven.
Als je gaat solliciteren op de manier waarop je in dit topic post, kon het nog wel eens lang duren voordat je werk hebt.

[...]

Je hoeft tegenwoordig geen opleiding boekhouden gedaan te hebben om goed met een administratie om te kunnen gaan.Dat heb je nooit gehoeven maar ik zou niemand zonder opleiding of jarenlange ervaring aan mijn administratie laten zitten.
Iets met website klinkt net als, mijn hobby zijn hobbies.
Ik vraag niet om sneren maar om tips. Of ik wel/niet snel werk vind dat maakt jou toch niet uit. Is ook totaal niet interessant voor jou.

dus ik zoek tips over werk vanuit huis op de punten die ik genoemd heb of tips over andere mogelijkheden om vanuit huis te werken.
quote:mila81 schreef op 08 december 2015 @ 11:25:

Ik vraag niet om sneren maar om tips. Of ik wel/niet snel werk vind dat maakt jou toch niet uit. Is ook totaal niet interessant voor jou.

dus ik zoek tips over werk vanuit huis op de punten die ik genoemd heb of tips over andere mogelijkheden om vanuit huis te werken.

Klopt, is ook niet interessant voor mij. Wel voor jou.

Ik heb je een tip gegeven. En wat jij opvat als een sneer is niet door mij bedoeld als een sneer.

Veel succes.
Thuiswerk, webshop, callcenter, online marketing ?
Je hebt in mei precies hetzelfde topic geopend waarin je ook veel tips kreeg. Een half jaar later ben je dus nog niks opgeschoten. Dat wat jij wil is er gewoon niet .
quote:Orangetree schreef op 08 december 2015 @ 11:31:

Je hebt in mei precies hetzelfde topic geopend waarin je ook veel tips kreeg. Een half jaar later ben je dus nog niks opgeschoten. Dat wat jij wil is er gewoon niet . Scherp!
Zoek je een baan in loondienst of werk als zelfstandige? Je klinkt niet als iemand die ondernemer wilt zijn.

Je ziet steeds vaker dat de (financiële) administratie en de telefoon uitbesteed wordt door kantoren. Het is goedkoper om diensten op afstand af te nemen dan een secretaresse aan te nemen. En vanuit huis inloggen op de agenda en administratie is tegenwoordig ook geen probleem.

Voor website bouwen en onderhouden of adverteren met Google en Facebook heb je echt veel ervaring nodig om deze diensten betaald aan te bieden.

Maar denk ook eens aan een strijk of wasservice
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Afgaande op je openingstopic wil ik je afraden om te proberen te gaan schrijven.
Niet geschoten is altijd mis
In mei zat ik nog in mijn zwangerschapverlof. En een kindje heeft nu eenmaal veel zorg nodig. Zeker als er ziekenhuis bij komt kijken.

ik zou liever in loondienst zijn. Zelfstandige ben ik over geen type voor.

Heb je enig idee hamerhaai waar ik het type werk zou kunnen vinden wat je omschrijft. Ik zie altijd vooral vacatures voor op kantoor. En dat wil ik juist niet.
Ik zoek een baan die ik vanaf de bank kan doen, het liefst met netflix aan. Als iemand wat weet hoor ik het graag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven