Napraattopic deel 46

08-12-2015 09:39 3078 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Micchan schreef op 08 december 2015 @ 18:07:

Wat heerlijk, al die kerstava's en glitters. Haai
quote:GrimbleGrumble schreef op 08 december 2015 @ 18:01:

[...]

Wij hebben zo'n lekkere divan thuis, daar is het heerlijk op loungen - en soms inderdaad dutten.

En nee, dat is niet goed. Moet wel zeggen dat de service daar gewoon goed is. Ze helpen waar ze kunnen en zijn altijd vriendelijk, ook als ik dat na de zoveelste cancelling of ongunstige wijziging niet echt meer ben. En vandaag kreeg ik gedaan wat in luchtvaartland bijna nooit lukt: een omboeking via een andere maatschappij. Ze begrepen ook wel dat het echt een beetje bizar begint te worden.Dus ineens naar huis en geen overnachting?
quote:GrimbleGrumble schreef op 08 december 2015 @ 18:05:

[...]

Ja. Wat is er?Net ff gebeld met iemand waar ik heel veel van hou en die hartstikke dood gaat. Is het niet dit jaar dan wel volgend jaar.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Aemateur schreef op 08 december 2015 @ 17:34:

Wie kan mij helpen? Ik zoek een nieuwe serie om te kijken! Ik ben dol op BBC series als Peaky Blinders, Shetland, Sherlock. Maar ook the Mentalist, Castle en Rizzoli en Isles. Wie heeft er tips voor mij?

River!!!!

Briljante serie.
quote:Aemateur schreef op 08 december 2015 @ 17:34:

Wie kan mij helpen? Ik zoek een nieuwe serie om te kijken! Ik ben dol op BBC series als Peaky Blinders, Shetland, Sherlock. Maar ook the Mentalist, Castle en Rizzoli en Isles. Wie heeft er tips voor mij? Zet alvast The Night Manager voor 2016 op je lijst.
quote:GrimbleGrumble schreef op 08 december 2015 @ 18:03:

[...]

Nog een keer op een neer voor werk, daarna de kerstvakantie en dan in februari nog een conferentie. En daarna vooralsnog: niets. Wat een heerlijk vooruitzicht. .
I like being a mess. It's who I am.
quote:hatsetats schreef op 08 december 2015 @ 18:09:

[...]

Net ff gebeld met iemand waar ik heel veel van hou en die hartstikke dood gaat. Is het niet dit jaar dan wel volgend jaar.Gaat het zo snel? Kut :(
quote:Star schreef op 08 december 2015 @ 18:12:

[...]

Gaat het zo snel? Kut :(Ik ben d'r bang voor
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Fiets wat sneu voor zoon. Is hij al wat bedaard?

[...]

Net ff gebeld met iemand waar ik heel veel van hou en die hartstikke dood gaat. Is het niet dit jaar dan wel volgend jaar.Oh man! Ja, fukking kut. Sterkte!
IMHO
quote:Star schreef op 08 december 2015 @ 18:11:

[...]

Zet alvast The Night Manager voor 2016 op je lijst.Tom Hiddleston omg wacht even, nog even lezen waar het over gaat :P klinkt wel stoer, maar ik weet niet of ik het ga kunnen onthouden haha! Dankjewel!

[...]

Net ff gebeld met iemand waar ik heel veel van hou en die hartstikke dood gaat. Is het niet dit jaar dan wel volgend jaar.

Dat is erg.

Veel sterkte Hats.
Huts!
quote:Aemateur schreef op 08 december 2015 @ 18:14:

[...]

Tom Hiddleston omg wacht even, nog even lezen waar het over gaat :P klinkt wel stoer, maar ik weet niet of ik het ga kunnen onthouden haha! Dankjewel!

Ja Tom Hiddleston is ook het enige dat ik onthouden had na het zien van de trailer

En Hugh Laurie uiteraard.
quote:hatsetats schreef op 08 december 2015 @ 18:13:

[...]

Ik ben d'r bang voorJong toch? En al zoveel verloren aan die kloteziekte in jouw familie.
quote:Goede-Fee schreef op 08 december 2015 @ 18:08:

[...]

Haai Hoooi.
Wat verdrietig hats.
quote:Aemateur schreef op 08 december 2015 @ 17:48:

[...]

Nee, maar het ziet er wel interessant uit! Dus ik ga zo de eerste aflevering opzoeken, dankjewel!Die is fantastisch.
Hatsetats toch sterkte!
quote:Sid-returns schreef op 08 december 2015 @ 18:11:

[...]

River!!!!

Briljante serie.Ook.
Hats

Wij zijn bezig met Peaky Blinders.
Hatsetats toch sterkte!!

[...]

Net ff gebeld met iemand waar ik heel veel van hou en die hartstikke dood gaat. Is het niet dit jaar dan wel volgend jaar.

He wat een ontzettend k*t nieuws.

sterkte.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
quote:Aemateur schreef op 08 december 2015 @ 17:48:

[...]

Nee, maar het ziet er wel interessant uit! Dus ik ga zo de eerste aflevering opzoeken, dankjewel!Het is wel vaak nogal bloederig. En erg spannend!
quote:GrimbleGrumble schreef op 08 december 2015 @ 18:03:

[...]

Nog een keer op een neer voor werk, daarna de kerstvakantie en dan in februari nog een conferentie. En daarna vooralsnog: niets. Klinkt goed. Maar dan ook werkeloos?
Je bent zelf een theepot
Aemateur, Happy Valley al gezien? Erg goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven