Napraattopic deel 46
dinsdag 8 december 2015 om 09:39
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 8 december 2015 om 18:08
quote:GrimbleGrumble schreef op 08 december 2015 @ 18:01:
[...]
Wij hebben zo'n lekkere divan thuis, daar is het heerlijk op loungen - en soms inderdaad dutten.
En nee, dat is niet goed. Moet wel zeggen dat de service daar gewoon goed is. Ze helpen waar ze kunnen en zijn altijd vriendelijk, ook als ik dat na de zoveelste cancelling of ongunstige wijziging niet echt meer ben. En vandaag kreeg ik gedaan wat in luchtvaartland bijna nooit lukt: een omboeking via een andere maatschappij. Ze begrepen ook wel dat het echt een beetje bizar begint te worden.Dus ineens naar huis en geen overnachting?
[...]
Wij hebben zo'n lekkere divan thuis, daar is het heerlijk op loungen - en soms inderdaad dutten.
En nee, dat is niet goed. Moet wel zeggen dat de service daar gewoon goed is. Ze helpen waar ze kunnen en zijn altijd vriendelijk, ook als ik dat na de zoveelste cancelling of ongunstige wijziging niet echt meer ben. En vandaag kreeg ik gedaan wat in luchtvaartland bijna nooit lukt: een omboeking via een andere maatschappij. Ze begrepen ook wel dat het echt een beetje bizar begint te worden.Dus ineens naar huis en geen overnachting?
dinsdag 8 december 2015 om 18:11
quote:Aemateur schreef op 08 december 2015 @ 17:34:
Wie kan mij helpen? Ik zoek een nieuwe serie om te kijken! Ik ben dol op BBC series als Peaky Blinders, Shetland, Sherlock. Maar ook the Mentalist, Castle en Rizzoli en Isles. Wie heeft er tips voor mij? Zet alvast The Night Manager voor 2016 op je lijst.
Wie kan mij helpen? Ik zoek een nieuwe serie om te kijken! Ik ben dol op BBC series als Peaky Blinders, Shetland, Sherlock. Maar ook the Mentalist, Castle en Rizzoli en Isles. Wie heeft er tips voor mij? Zet alvast The Night Manager voor 2016 op je lijst.
dinsdag 8 december 2015 om 18:14
dinsdag 8 december 2015 om 18:16
quote:Aemateur schreef op 08 december 2015 @ 18:14:
[...]
Tom Hiddleston omg wacht even, nog even lezen waar het over gaat
klinkt wel stoer, maar ik weet niet of ik het ga kunnen onthouden haha! Dankjewel!
Ja Tom Hiddleston is ook het enige dat ik onthouden had na het zien van de trailer
En Hugh Laurie uiteraard.
[...]
Tom Hiddleston omg wacht even, nog even lezen waar het over gaat
Ja Tom Hiddleston is ook het enige dat ik onthouden had na het zien van de trailer
En Hugh Laurie uiteraard.
dinsdag 8 december 2015 om 18:24
dinsdag 8 december 2015 om 18:31