Napraattopic deel 46

08-12-2015 09:39 3078 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 08 december 2015 @ 16:43:

Wat jammer voor je zoon Fietsie, vriendschappen zijn zo belangrijk, zeker op die leeftijd.Ja, dat is zo, dit is gewoon pech. Dat je juist met die ene een klik hebt die dan gaat verhuizen. Met die andere jongens heeft hij het ook leuk, maar die kennen elkaar veel langer en wonen vlak bij elkaar. Wij wonen kwartiertje van school, die jongens ook, de andere kant op!
quote:fietsie schreef op 08 december 2015 @ 16:47:

[...]

Ja, dat is zo, dit is gewoon pech. Dat je juist met die ene een klik hebt die dan gaat verhuizen. Met die andere jongens heeft hij het ook leuk, maar die kennen elkaar veel langer en wonen vlak bij elkaar. Wij wonen kwartiertje van school, die jongens ook, de andere kant op!Hopelijk blijft de dynamiek met het groepje gewoon goed. En wie weet leert hij anderen in de klas ook beter kennen en vind hij meer aansluiting met anderen leerlingen.
Wat sneu voor je zoon fietsie! Maar misschien komt het goed met zijn drieën kan het ook gezellig zijn. Wat naar dat hij ook nog bij zijn pester in de klas zit. Laat die hem nu wel met rust?
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:Kia-Ora schreef op 08 december 2015 @ 16:50:

Wat sneu voor je zoon fietsie! Maar misschien komt het goed met zijn drieën kan het ook gezellig zijn. Wat naar dat hij ook nog bij zijn pester in de klas zit. Laat die hem nu wel met rust?Pester laat hem nu wel met rust, was wel eerst een vierkant rooster voor nodig. School kent een zogehete warme overdracht, waarbij ook goeie en minder goeie matchen besproken worden wat leerlingen in één klas aangaat. Pester matchte met niemand goed, helaas.
quote:fietsie schreef op 08 december 2015 @ 16:26:

[...]

En het kwam ook nogal onverwacht. Omdat deze jongen het ook moeilijk vond heeft hij het vrijdag pas verteld, maar toen was zoon er niet ivm ons feestje. Zoon hoorde het pas vandaag, want gisteren was vriend kennis maken op de nieuwe school. En morgen is vriend er voor het laatst.

Ooh dat is helemaal wel erg.

Gaat hij ver weg verhuizen of zouden ze nog af en toe kunnen afspreken?
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
quote:Ttass28 schreef op 08 december 2015 @ 16:38:

Vraag beweegt mijn ava?Je moet hem als .gif opslaan (de bewegende versie dan)
Sommige komieken zijn zo aan hun werk gekomen he, als ze gepest werden, maakten ze grappen zodat iedereen om die grappen ging lachen en de pesters afdropen. Vind ik altijd wel een goeie wraak, om van je leed je beroep te maken, eigenlijk. Maar verder is pesten gewoon &$&*#@%&.
Wat verdrietig, Fietsie!

Maar een vriendengroep van drie, kan ook prima hoor!
quote:fietsie schreef op 08 december 2015 @ 16:59:

[...]

Pester laat hem nu wel met rust, was wel eerst een vierkant rooster voor nodig. School kent een zogehete warme overdracht, waarbij ook goeie en minder goeie matchen besproken worden wat leerlingen in één klas aangaat. Pester matchte met niemand goed, helaas.Gelukkig laat hij je zoon nu met rust maar kan me voorstellen dat het toch geen fijn gevoel ís om hem weer zo dichtbij te hebben...
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:Sid-returns schreef op 08 december 2015 @ 16:47:

Nee Tas, beweegt niet.

Ik ben ook kerstig.Leuk hoor sid!
quote:MadameQetesh schreef op 08 december 2015 @ 16:59:

[...]

Ooh dat is helemaal wel erg.

Gaat hij ver weg verhuizen of zouden ze nog af en toe kunnen afspreken?Heel ver, buitenland, niet nader te noemen. Vliegafstand.
Wie kan mij helpen? Ik zoek een nieuwe serie om te kijken! Ik ben dol op BBC series als Peaky Blinders, Shetland, Sherlock. Maar ook the Mentalist, Castle en Rizzoli en Isles. Wie heeft er tips voor mij?
quote:Aemateur schreef op 08 december 2015 @ 17:34:

Wie kan mij helpen? Ik zoek een nieuwe serie om te kijken! Ik ben dol op BBC series als Peaky Blinders, Shetland, Sherlock. Maar ook the Mentalist, Castle en Rizzoli en Isles. Wie heeft er tips voor mij? Heb je Luther al gekeken?
quote:hatsetats schreef op 08 december 2015 @ 15:53:

Sowieso, ongeïnteresseerd met voedsel omgaan vind ik naar.Eens.
Je bent zelf een theepot
quote:GrimbleGrumble schreef op 08 december 2015 @ 15:53:

De medwerkers van de klantenservice van de luchtvaartmaatschappij kennen inmiddels mijn naam, zo vaak spreek ik ze ovet gecancelde en ongunstig verzette vluchten. Kost me uren van mijn tijd en vannacht zit ik weer een nacht in transit Blijf het reizen nog lang doen?
Je bent zelf een theepot
quote:snorharen schreef op 08 december 2015 @ 17:36:

[...]

Heb je Luther al gekeken?Nee, maar het ziet er wel interessant uit! Dus ik ga zo de eerste aflevering opzoeken, dankjewel!
quote:Sid-returns schreef op 08 december 2015 @ 16:13:

Ik heb zojuist een 2 uur durend dutje op de bank gedaan

Op een gewone doordeweekse dag. Wauw.

Grimble, dat is nooit goed, dat je zo vaak moet bellen dat ze je kennen.

Wij hebben zo'n lekkere divan thuis, daar is het heerlijk op loungen - en soms inderdaad dutten.

En nee, dat is niet goed. Moet wel zeggen dat de service daar gewoon goed is. Ze helpen waar ze kunnen en zijn altijd vriendelijk, ook als ik dat na de zoveelste cancelling of ongunstige wijziging niet echt meer ben. En vandaag kreeg ik gedaan wat in luchtvaartland bijna nooit lukt: een omboeking via een andere maatschappij. Ze begrepen ook wel dat het echt een beetje bizar begint te worden.
IMHO
quote:hatsetats schreef op 08 december 2015 @ 15:53:

Sowieso, ongeïnteresseerd met voedsel omgaan vind ik naar.

Heb ik nog niet gehad met de AH, ik krijg eigenlijk altijd spul dat verser is dan wat er in de super ligt die dag. En dat je de avocado's dan niet die dag al kan eten en die uit de super wel, ach, anticiperen dan maar.

Enige puntje was dat ze nog wel eens te laat zijn. Maar dan krijg ik keurig een sms en als het erg laat is een restitutie.
quote:SuzanneSuus schreef op 08 december 2015 @ 17:48:

[...]

Blijf het reizen nog lang doen?Nog een keer op een neer voor werk, daarna de kerstvakantie en dan in februari nog een conferentie. En daarna vooralsnog: niets.
IMHO
Het leven is soms fukking kut.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:fietsie schreef op 08 december 2015 @ 17:28:

[...]

Heel ver, buitenland, niet nader te noemen. Vliegafstand.Da's klote. En rot dat hij het zo laat hoorde.
quote:hatsetats schreef op 08 december 2015 @ 18:04:

Het leven is soms fukking kut.

Ja. Wat is er?
IMHO
Yette, gekmakend dat wachten en je meisje dan zo zien. Ik duim mee voor een gunstige uitslag
quote:elfje12 schreef op 08 december 2015 @ 14:42:

[...]

Hoe is het met je? Goed, en met jou?
Wat heerlijk, al die kerstava's en glitters.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven