Werk & Studie alle pijlers

Wisselen van baan?

09-12-2015 14:16 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
...
Cde baan aannemen in Eindhoven en van daar uit verder kijken.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Juist de afwisseling maakt mijn werk zo leuk.Volgens mij heb je in beide banen afwisseling: in Leiden elke keer een nieuwe klas, in Eindhoven elke keer een nieuw vak.
Ik vind het nogal een afstand, ik zou kiezen voor de baan dichterbij huis
If you can dream it, you can do it.
Ik werk om te kunnen leven, ik leef niet om te werken.

Zou dus kiezen voor de baan veeeel dichter bij huis. Een tijdje aankijken of het misschien toch wel bevalt en indien het niet bevalt, op mn dooie gemak verder kijken naar wat anders.
Je ziet het niet zitten al na 1 dag?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik zou kiezen voor de baan dichterbij huis. Ik werk ook in het speciaal onderwijs, en heb op 1,5 uur enkele reis gewerkt. Dit kostte mij zoveel tijd en energie dat ik bijna geen privé-leven meer over had. Nu werk ik op 20 minuten enkele reis, en wat een heerlijkheid dat ik gewoon energie over heb als ik thuis kom.
"After all this time?" "Always."
...
Zijn bereidt??

Met dt??

Ik zeg niet snel wat over taalfouten maar als docent kan deze écht niet!

Ik vind dat je er een potje van maakt. Je gaat solliciteren, constateert daar een minpunt en gaat op je huidige baan vragen of je ontslag teruggedraaid kan worden om vervolgens door te gaan met twijfelen en alsnog weg te gaan?

Niet zo professioneel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven