Mode & Beauty alle pijlers

Kleding

10-12-2015 11:41 29 berichten
Hoi allemaal,

Morgen is een trouwerij van een vriendin van mij. Mijn vriend en ik gaan daar uiteraard naar toe.

Nu is het zo dat ik graag een groen/zwart jurkje aan wil doen. En nu heeft mijn vriend besloten om een groene broek aan te trekken. Als ik ergens niet tegen kan is het wel iets wat op unisex lijkt.

Hij zegt het zijn twee totaal verschillende kleuren groen, maar ik vind groen is groen.

Ik heb wel heel lief gezegd dat ik het niet erg leuk vind dat hij dat doet, maar dan trekt hij zijn schouders op zegt niks.

Stel ik me aan?
Ja.
Ja, je stelt je aan, trek allebei iets aan waar je je fijn in voelt. Je vriend trekt toch geen groene jurk aan? En jij geen groene broek? Of een ANWB jas in dezelfde kleur? Dan is het dus geen unisex.

Zie het positief: jullie hebben als stel de moeite genomen goed bij elkaar te passen op de foto's :-)
Alle reacties Link kopieren
Je stelt je aan. Laat gaan, ga van het feest genieten.
het is vaak juist de bedoeling/ wordt heel leuk gevonden dat een stel iets van dezelfde kleur heeft. Bijvoorbeeld een gele jurk en dan in de stropdas een geel streepje.

Dat het een totaal andere groen is, lijkt mij juist storender. Ik zou eenzelfde groen zoeken.
Who cares? Waarschijnlijk alleen jij, dus laat het los. En geniet van dat feest!
Try before you quit
Ja, behoorlijk
Ja je stelt je aan. Maar buiten dat, een groene broek? Serieus?

Oke dan!
quote:ponny schreef op 10 december 2015 @ 11:43:

Ja, je stelt je aan, trek allebei iets aan waar je je fijn in voelt. Je vriend trekt toch geen groene jurk aan? En jij geen groene broek? Of een ANWB jas in dezelfde kleur? Dan is het dus geen unisex.

Zie het positief: jullie hebben als stel de moeite genomen goed bij elkaar te passen op de foto's :-)Hmm,.. True, dat zie er dan wel leuk uit.. Thanks!
quote:japin schreef op 10 december 2015 @ 11:45:

het is vaak juist de bedoeling/ wordt heel leuk gevonden dat een stel iets van dezelfde kleur heeft. Bijvoorbeeld een gele jurk en dan in de stropdas een geel streepje.

Dat het een totaal andere groen is, lijkt mij juist storender. Ik zou eenzelfde groen zoeken.Eenzelfde groen zoeken? En het jurkje wat ik speciaal voor deze trouwerij heb gekocht maar weer bij het vuilnis gooien? Denk het niet..
quote:lolily schreef op 10 december 2015 @ 11:49:

Ja je stelt je aan. Maar buiten dat, een groene broek? Serieus?

Oke dan! Ja, een hele mooi van Scotch & Soda..

http://www.outlet-avenue. ... aclkid=151210115220503246
quote:Gika schreef op 10 december 2015 @ 11:51:

[...]

Eenzelfde groen zoeken? En het jurkje wat ik speciaal voor deze trouwerij heb gekocht maar weer bij het vuilnis gooien? Denk het niet..Of een andere broek, langteen
quote:shala91 schreef op 10 december 2015 @ 11:54:

[...]

Of een andere broek, langteenGaat m'n vriend leuk vinden als ik tegen hem zeg dat hij nog even een andere broek moet kopen... Guess not.. haha..
hahaha, je hoeft natuurlijk niet precies te doen wat hier geopperd wordt he. Veel plezier op de bruiloft! Hopelijk zit er geen groen in de taart verwerkt! het zou toch wat zijn
quote:japin schreef op 10 december 2015 @ 12:04: Hopelijk zit er geen groen in de taart verwerkt! het zou toch wat zijnOf nog erger: de bruid trouwt in een groene bruidsjurk...
Heb je een foto van je jurk?

Ik vind de broek van je vriend niet echt heel groen....
quote:japin schreef op 10 december 2015 @ 12:04:

Hopelijk zit er geen groen in de taart verwerkt! het zou toch wat zijnquote:badmuts111 schreef op 10 december 2015 @ 12:13:

[...]

Of nog erger: de bruid trouwt in een groene bruidsjurk...
Try before you quit
Ik vind zo'n groene chino niet geschikt voor een bruiloft. Veel te casual. Laat je vriend gewoon een net pak aandoen.
quote:Gika schreef op 10 december 2015 @ 11:57:

[...]

Gaat m'n vriend leuk vinden als ik tegen hem zeg dat hij nog even een andere broek moet kopen... Guess not.. haha..Ok, hij wil geen andere broek, jij wil geen andere jurk. Je kan dus niet veel anders dan je hierbij neerleggen. Wat voor oplossing verwacht je dat wij aandragen?
Ik vind die broek eerder een natuurtint. Vind het niet erg feestelijk, maar dat kan aan de foto liggen.
Ja, je stelt je aan.
Een groene broek naar een bruiloft?
Saaie broek wel. Daar let niemand op, dus no worries.
Vrijetijdskleding naar een bruiloft?
verba volant, scripta manent.
quote:Gika schreef op 10 december 2015 @ 11:52:

[...]

Ja, een hele mooi van Scotch & Soda..

http://www.outlet-avenue. ... aclkid=151210115220503246Vind het niet echt groen en ook geen geschikte outfit voor een bruiloft, te casual.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven