Wat geef jij je vriend/man kado?
donderdag 12 december 2013 om 15:57
Ik ben al weken op zoek naar geschikte kadoos voor mijn vriend, zowel voor kerst als voor zijn verjaardag een maand later. Ik ken alle lijstjes die in alle tijdschriften en op internet staan: cd/dvd, luchtje, mooie sjaal/handschoenen, leren hoes voor zijn tablet/smartphone/laptop, weekendje weg, horloge etc. Maar dat zijn geen dingen waar ik hem blij mee maak. Ja, met het weekendje weg wel, maar daar heb ik nu geen geld voor helaas. Ik zie zat leuke dingen, maar het is allemaal veel te duur. Het mag op zich wel wat kosten, maar dan moet het wel echt perfect zijn, en niet 'wel leuk'. Dus, om een beetje inspiratie op te doen: wat geven jullie je man/ vriend kado met kerst of zijn verjaardag?
donderdag 12 december 2013 om 17:53
De afgelopen jaren heeft mijn vriend o.a. de volgende dingen gekregen:
Gitaar
Cajon
Dvd kast
Blu ray speler
Laptoptas
Xbox spelletje
Sokken
Onderbroeken
Hengel
De meeste dingen niet eens voor zijn verjaardag/kerst/sinterklaas, maar gewoon zomaar. Met zijn verjaardag krijgt hij meestal niks en sint/kerst kopen wij geen cadeaus voor elkaar. Ik krijg ook meestal niks voor mijn verjaardag van hem. Ik weet nooit iets en als ik een keer wel iets weet dan koop ik dat meteen (of krijg het van hem), dan wil ik niet wachten tot mijn verjaardag.
Gitaar
Cajon
Dvd kast
Blu ray speler
Laptoptas
Xbox spelletje
Sokken
Onderbroeken
Hengel
De meeste dingen niet eens voor zijn verjaardag/kerst/sinterklaas, maar gewoon zomaar. Met zijn verjaardag krijgt hij meestal niks en sint/kerst kopen wij geen cadeaus voor elkaar. Ik krijg ook meestal niks voor mijn verjaardag van hem. Ik weet nooit iets en als ik een keer wel iets weet dan koop ik dat meteen (of krijg het van hem), dan wil ik niet wachten tot mijn verjaardag.
donderdag 12 december 2013 om 19:03
Mijn vriend heb ik een paar jaar geleden een trio met een vrouw erbij gegeven , in een mooie hotelsuite. Sindsdien wil hij ieder jaar hetzelfde cadeau dus dat is makkelijk. Maar dat is natuurlijk niet iets wat iedereen (vooral vrouwen) wil geven..
Wij zijn nog al van de dure cadeau's voor elkaar.
Andersom krijg ik bijvoorbeeld van hem een vakantie of smartphone.
Wij gaan ook ieder jaar voor ons jubileum naar een leuk hotel. Hotel Akersloot heeft zwembadsuites, met een privezwembad op je hotelkamer dus. Wellicht is dat een leuk verjaardagscadeau (wel prijzig maar je hebt er zelf ook wat aan ) Die zitten alleen vaak maanden van tevoren vol dus dat is misschien meer iets voor volgend jaar.
Wij zijn nog al van de dure cadeau's voor elkaar.
Andersom krijg ik bijvoorbeeld van hem een vakantie of smartphone.
Wij gaan ook ieder jaar voor ons jubileum naar een leuk hotel. Hotel Akersloot heeft zwembadsuites, met een privezwembad op je hotelkamer dus. Wellicht is dat een leuk verjaardagscadeau (wel prijzig maar je hebt er zelf ook wat aan ) Die zitten alleen vaak maanden van tevoren vol dus dat is misschien meer iets voor volgend jaar.
I like my money where I can see it - hanging in my closet.

donderdag 12 december 2013 om 19:20
Concertkaartjes of een ander uitje, tijdschriften, spelletjes voor de PlayStation, of nuttige dingen zoals een nieuw t-shirt, iets lekkers te eten of drinken, en stom genoeg ook wel eens cadeaukaarten van bijv. Amazon, PlayStation, iTunes, zoiets. Ik vind het voor vriend ook altijd moeilijk, want hij is niet zo materialistisch. Hij wil games het liefste digitaal, boeken het liefste op z'n Kindle, en hij houdt er echt niet van om veel spullen te hebben.
donderdag 12 december 2013 om 19:58
Ik heb mijn man een horloge gegeven, een heel mooie vintage exemplaar. (jij noemde het al als iets wat je dus niet wilt geven, haha) En laatst zomaar een mooie portemonnee omdat hij al heel lang liep te zeuren dat hij een nieuwe wilde maar niks kon vinden.
Een paar jaar terug gaf ik hem voor zijn verjaardag een massage in een wellness centrum cadeau. Had niet gezegd wat we gingen doen. Toen we binnen liepen keek hij we even raar, haha. Ik had geregeld dat we allebei gemasseerd werden. Was heel leuk!
Een paar jaar terug gaf ik hem voor zijn verjaardag een massage in een wellness centrum cadeau. Had niet gezegd wat we gingen doen. Toen we binnen liepen keek hij we even raar, haha. Ik had geregeld dat we allebei gemasseerd werden. Was heel leuk!
donderdag 12 december 2013 om 21:14
Sportkleding (tenzij dat een onwelkome hint zou zijn dat ie moet afvallen natuurlijk).
Horlogebox (waar je dus meerdere horloges netjes in kan opbergen)
Wijnthermometer + wijn
Fietskaart of iets anders voor de fiets
Pokerset
Massagestoel (evt. voor in de auto)
Schort (zelf ontwerpen misschien?)
Verrijdbare gereedschapskist
Leuke pantoffels
Of iets spannends natuurlijk...
Of van die persoonlijke kado's (even googlen en je komt er genoeg tegen).
Horlogebox (waar je dus meerdere horloges netjes in kan opbergen)
Wijnthermometer + wijn
Fietskaart of iets anders voor de fiets
Pokerset
Massagestoel (evt. voor in de auto)
Schort (zelf ontwerpen misschien?)
Verrijdbare gereedschapskist
Leuke pantoffels
Of iets spannends natuurlijk...
Of van die persoonlijke kado's (even googlen en je komt er genoeg tegen).
donderdag 12 december 2013 om 21:51
quote:michelle9 schreef op 12 december 2013 @ 19:03:
Mijn vriend heb ik een paar jaar geleden een trio met een vrouw erbij gegeven , in een mooie hotelsuite. Sindsdien wil hij ieder jaar hetzelfde cadeau dus dat is makkelijk. Maar dat is natuurlijk niet iets wat iedereen (vooral vrouwen) wil geven..Nee, vrouwen zijn zo kortzichtig
Mijn vriend heb ik een paar jaar geleden een trio met een vrouw erbij gegeven , in een mooie hotelsuite. Sindsdien wil hij ieder jaar hetzelfde cadeau dus dat is makkelijk. Maar dat is natuurlijk niet iets wat iedereen (vooral vrouwen) wil geven..Nee, vrouwen zijn zo kortzichtig
Stressed is just desserts spelled backwards
donderdag 12 december 2013 om 21:52
Mijn man heeft echt weinig hobby's of andere dingen waar hij blij van wordt, echt lastig.
Ik koop dus vaak kleding, geurtje, doucheschuim wat wat duurder is, een hotel boeken, dagje sauna. Dat soort dingen.
Voor mij is het echt makkelijker om leuke kado's te kopen
Ik koop dus vaak kleding, geurtje, doucheschuim wat wat duurder is, een hotel boeken, dagje sauna. Dat soort dingen.
Voor mij is het echt makkelijker om leuke kado's te kopen
Stressed is just desserts spelled backwards
vrijdag 13 december 2013 om 12:56
Waar liggen zijn interesses? Heeft hij hobby's/dingen die hij graag doet?
Misschien zijn er benodigdheden daarvoor die hij wel kan gebruiken (misschien een luxe of persoonlijke uitvoering ergens van).
Een boek of DVD (over iets dat hem interesseert)?
Een gereedschap?
Een apparaat/ stuk electronica?
Een gadget?
Een meubelstuk?
Iets voor in de tuin/op het balkon?
Neem hem anders zelf mee naar de stad en vraag wat hij leuk zou vinden?
Misschien zijn er benodigdheden daarvoor die hij wel kan gebruiken (misschien een luxe of persoonlijke uitvoering ergens van).
Een boek of DVD (over iets dat hem interesseert)?
Een gereedschap?
Een apparaat/ stuk electronica?
Een gadget?
Een meubelstuk?
Iets voor in de tuin/op het balkon?
Neem hem anders zelf mee naar de stad en vraag wat hij leuk zou vinden?

vrijdag 13 december 2013 om 13:05
Wat vriend de afgelopen jaren heeft gekregen:
- Horloge
- Armband, zelfde merk als horloge
- Parfum
- Soundbar voor de tv ( met behulp van mijn ouders en schoonouders).
- DVD's van zijn favoriete band
- CD's van zijn favoriete band
- Kaartjes voor concert Guus Meewis
- Kaartjes cabaretvoorstelling
- Gereedschap voor de tuin
- Gereedschapbox
- Klopboormachine
We hebben afgesproken dat we geen buitensporig dure cadeaus meer geven vanaf dit jaar. De cadeaus worden wel met het jaar praktischer-;) Laatste keer zijn we met z'n tweeen uit eten geweest, na een dagje naar de kerstmarkt te zijn geweest. Niet al te duur, maar beiden hebben we een erg leuke dag gehad.
- Horloge
- Parfum
- Gereedschapbox
- Klopboormachine
We hebben afgesproken dat we geen buitensporig dure cadeaus meer geven vanaf dit jaar. De cadeaus worden wel met het jaar praktischer-;) Laatste keer zijn we met z'n tweeen uit eten geweest, na een dagje naar de kerstmarkt te zijn geweest. Niet al te duur, maar beiden hebben we een erg leuke dag gehad.
vrijdag 13 december 2013 om 13:09
'De mijne' krijgt Nike air Max, heeft nog nooit Nikes gehad en loopt altijd op nette schoenen, hij wilde nu iets anders voor de festivals die we afgaan in de zomer (daar draagt hij nu altijd afgetrapte pumas).
En ik heb een horloge gekocht.
Bovenstaande voor kerst.
Voor zijn verjaardag krijgt hij een weekend Rome cadeau en afgelopen verjaardag heb ik hem een beats by d'r dre (koptelefoon) gegeven en een weekendtas.
En ik heb een horloge gekocht.
Bovenstaande voor kerst.
Voor zijn verjaardag krijgt hij een weekend Rome cadeau en afgelopen verjaardag heb ik hem een beats by d'r dre (koptelefoon) gegeven en een weekendtas.
vrijdag 14 maart 2014 om 08:18
quote:Chantilly21 schreef op 13 december 2013 @ 13:05:
- Horloge
- Parfum
- Gereedschapbox
- Klopboormachine
We hebben afgesproken dat we geen buitensporig dure cadeaus meer geven vanaf dit jaar. De cadeaus worden wel met het jaar praktischer-;) Laatste keer zijn we met z'n tweeen uit eten geweest, na een dagje naar de kerstmarkt te zijn geweest. Niet al te duur, maar beiden hebben we een erg leuke dag gehad.Als ik echt kijk naar wat meer betaalbare mannencadeaus van laten we zeggen tot 30 euro, wat is dan aan te raden? Blijft lastig. Veel tips omtrent cadeau voor mannen zijn toch vaak aan de (erg) dure kant. Ik zoek juist ook een cadeau voor hem welke ik eens tussendoor kan geven en niet de hoofdprijs voor betaal. Ik heb een gezocht in google op cadeau voor hem voor elke budget en kom dan veel zooi tegen (daar bedoel ik commercie site mee die direct willen verkopen / webshops). Ik wil eigenlijk gewoon een lijst met tip voor elke budget en gericht voor een 27 jarige man. Nog aanvullende ideeën iemand?
- Horloge
- Parfum
- Gereedschapbox
- Klopboormachine
We hebben afgesproken dat we geen buitensporig dure cadeaus meer geven vanaf dit jaar. De cadeaus worden wel met het jaar praktischer-;) Laatste keer zijn we met z'n tweeen uit eten geweest, na een dagje naar de kerstmarkt te zijn geweest. Niet al te duur, maar beiden hebben we een erg leuke dag gehad.Als ik echt kijk naar wat meer betaalbare mannencadeaus van laten we zeggen tot 30 euro, wat is dan aan te raden? Blijft lastig. Veel tips omtrent cadeau voor mannen zijn toch vaak aan de (erg) dure kant. Ik zoek juist ook een cadeau voor hem welke ik eens tussendoor kan geven en niet de hoofdprijs voor betaal. Ik heb een gezocht in google op cadeau voor hem voor elke budget en kom dan veel zooi tegen (daar bedoel ik commercie site mee die direct willen verkopen / webshops). Ik wil eigenlijk gewoon een lijst met tip voor elke budget en gericht voor een 27 jarige man. Nog aanvullende ideeën iemand?
vrijdag 14 maart 2014 om 08:24
Allemaal toys for boys, van alle leeftijden. http://www.okaphone.com/groep.asp?id=90
In Groningen zit de 'echte' winkel, maar ze hebben ook een webshop.
In Groningen zit de 'echte' winkel, maar ze hebben ook een webshop.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
vrijdag 14 maart 2014 om 10:25
quote:Snoesje666 schreef op 14 maart 2014 @ 08:24:
Allemaal toys for boys, van alle leeftijden. http://www.okaphone.com/groep.asp?id=90
In Groningen zit de 'echte' winkel, maar ze hebben ook een webshop.Goede tip! Dank!
In Groningen zit de 'echte' winkel, maar ze hebben ook een webshop.Goede tip! Dank!
vrijdag 14 maart 2014 om 10:33
Behalve een grote bos rozen, geven we elkaar nooit een cadeau voor de verjaardag. Als we iets nodig hebben of willen hebben, dan kopen we dat gewoon op dat moment. Door het jaar heen kom ik soms iets tegen waarvan ik weet dat ik hem er een plezier mee doe en dan neem ik dat voor hem mee (dat kunnen ook heel kleine dingetjes zijn). Maar meestal heeft hij ten tijde van zijn verjaardag geen speciale wensen en dan vind ik het onzin heel geforceerd met iets aan te komen dat hij eigenlijk niet nodig heeft.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!