Vloeien
donderdag 10 december 2015 om 13:20
Hoi allemaal ,
12 dagen terug ben ik voor de 2e keer bevallen van een prachtige zoon dmv een keizersnee.
Ik heb de eerste dagen behoorlijk gevloeid en ook stolsels verloren. Daarna was het over.
Nu sinds vandaag gutst ( bijna ) het er weer uit. Moet elk uur wel een nieuw verbandje indoen en ook is het wat slijmerig bloed. ( sorry voor dit smakelijke verhaal )
Ik kan me niet meer herinneren hoe dit bij de eerste was...
Ik voel me verder wel goed. Geen koorts oid.
Anders had ik de vk gelijk gebeld.
Hoe is jullie ervaring hiermee ?
12 dagen terug ben ik voor de 2e keer bevallen van een prachtige zoon dmv een keizersnee.
Ik heb de eerste dagen behoorlijk gevloeid en ook stolsels verloren. Daarna was het over.
Nu sinds vandaag gutst ( bijna ) het er weer uit. Moet elk uur wel een nieuw verbandje indoen en ook is het wat slijmerig bloed. ( sorry voor dit smakelijke verhaal )
Ik kan me niet meer herinneren hoe dit bij de eerste was...
Ik voel me verder wel goed. Geen koorts oid.
Anders had ik de vk gelijk gebeld.
Hoe is jullie ervaring hiermee ?
donderdag 10 december 2015 om 13:24
Als je het niet vertrouwt: gewoon even bellen met de verloskundige voor telefonisch advies. Voel je je verder wel goed? Niet koortsig, licht in het hoofd, buikpijn?
Ik had het ook. Twee weken stevig gevloeid, toen een week helemaal niet meer, toen ineens weer wel. Verloskundige zei toen dat het tot een week of zes allemaal heel normaal was, maar vond het absoluut niet gek of overdreven dat ik hiervoor belde.
Ik had het ook. Twee weken stevig gevloeid, toen een week helemaal niet meer, toen ineens weer wel. Verloskundige zei toen dat het tot een week of zes allemaal heel normaal was, maar vond het absoluut niet gek of overdreven dat ik hiervoor belde.
donderdag 10 december 2015 om 13:31
donderdag 10 december 2015 om 13:33
Ik had dat ook, na een week stopte het bloeden en na weer een week begon het weer flink te bloeden met stolsels. Na bellen met de verloskunde moest ik naar het ziekenhuis voor een echo om te kijken of er geen stukje placenta meer achter was gebleven.
Oh, ik bedenk me nu dat ik ook koorts had dus waarschijnlijk kreeg ik daarom een echo...
Maar goed, in het ziekenhuis zeiden ze toen dat dat heel normaal is, vooral omdat je op een gegeven moment weer wat mobieler wordt en de wond weer gaat bloeden en doordat je staat komt het eruit. Maar als je je zorgen maakt, gewoon bellen!
Oh, ik bedenk me nu dat ik ook koorts had dus waarschijnlijk kreeg ik daarom een echo...
Maar goed, in het ziekenhuis zeiden ze toen dat dat heel normaal is, vooral omdat je op een gegeven moment weer wat mobieler wordt en de wond weer gaat bloeden en doordat je staat komt het eruit. Maar als je je zorgen maakt, gewoon bellen!