Korte berichten op nu.nl

10-12-2015 23:00 13 berichten
Het valt me de laatste tijd op dat nu.nl berichten plaatst met een titel een koptekst (heet dat zo, zo een kleine beschrijving van de inhoud) en dan verder niets. Hele nietszeggende berichten worden het eigenlijk. http://www.nu.nl/binnenla ... l-in-woning-roermond.html Dit bedoel ik dus. Zijn ze aan het bezuinigen? Moet ik een abonnement hebben ofzo? Luie stagiair?
Alle reacties Link kopieren
Ik zie gewoon een artikel zo als altijd.
Bericht is niet zo kort toch?

Zie op andere sites wel eens dat ze een kort berichtje hebben als het net nieuwe is, dat dan later wordt uitgebreid.

Is dat hier misschien ook het geval?
Kwestie van als eerste "het nieuws" willen hebben. Zie het ook heel vaak bij de Telegraaf, inclusief joekels van schrijf- en spelfouten maar hey, dan ben je wel als eerste om te melden dat Sylvie een nieuwe lievde heefd gefonden.
Ik zie gewoon een artikel bij het voorbeeld dat je geeft?
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Kan het zijn dat je via je telefoon kijkt en dan op wifi zit en de verbinding niet helemaal goed is?

Dat heb ik soms en kan dan ook niet verder scrollen en berichten laden dan niet helemaal.

Mij is nl op nu.nl niets raars opgevallen.
Nu.nl is bedoelt om zo snel mogelijk info te geven vN het laatste nieuws en dat doen ze toch? Zoek je diepgang? Dan heb je meer aan een (digitaal ABO) op een krant denk ik...
oooo blijkbaar ligt het aan mijn ad blocker. Die blokkeerde niet alleen die balk bovenin maar ook het artikel. Ik had ineens een heldermoment Maar toch gek dat het dan niet op elke pagina was? Maar aangezien de teksten wel vaker van bedroevende kwaliteit zijn was ik er vanuit gegaan dat het aan hen lag.
Ze zetten vaak heel snel de kop en een klein stukje online. Daarna wordt het hele artikel er pas bij gezet. Je ziet bij het bericht uit de OP ook dat er bovenaan staat dat er een update is geweest van het artikel.
Inderdaad om als eerste te zijn.

De inhoud voegen ze later toe na een update.
quote:mwcactus schreef op 10 december 2015 @ 23:11:

oooo blijkbaar ligt het aan mijn ad blocker. Die blokkeerde niet alleen die balk bovenin maar ook het artikel. Ik had ineens een heldermoment Maar toch gek dat het dan niet op elke pagina was? Maar aangezien de teksten wel vaker van bedroevende kwaliteit zijn was ik er vanuit gegaan dat het aan hen lag.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik krijg tegenwoordig als eerste dit bericht op nu.nl

Beste bezoeker,

Wij zien dat u een adblocker gebruikt die ervoor zorgt dat u geen advertenties ziet op NU.nl. Dit vinden wij jammer, want NU.nl is mede dankzij deze advertenties gratis toegankelijk. Wilt u een uitzondering maken voor NU.nl, of meer lezen over hoe wij met advertenties omgaan? Klik dan hier.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik heb dat ook vaak op mijn telefoon dat inkom eerste instantie alleen het kopstuk geladen wordt waardoor het lijkt alsof dat het hele bericht is. Gewoon even wat langer wachten of een keer refreshen, dan laadt het hele artikel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven