Iemand enig idee?

11-12-2015 12:10 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames ik heb een vraagje ik ben in augustus gestopt met de pil mijn cyclus was 25-39-29. Ik ben 17 nov voor het laatst og geweest. Dit begon elke maand met een paar dagen van tevoren met bruine afscheiding. Nu heb ik afgelopen maandag op dag 21 van cyclus menstruatie krampen gehad met heel licht roze afscheiding enkel alleen op wc papier, en had die dag ook ongelofelijk gevoelige tepels, de afscheiding is gebleven to woensdag ochtend en is sindsdien helemaal weg. Nu heb ik alleen nog last van een zeurderig pijn in onderbuik het voelt niet zo aan als die menstruatie krampen

Iemand enig idee wat dit kan betekenen? Zou dit misschien een ovulatie bloeding geweest kunnen zijn? Of een innesteling misschien? Ik heb dit nog nooit eerder gehad.
Op dag 21 een ovulatie bloeding lijkt me sterk, zou innestelling kunnen zijn, als dat zo was zou je morgen ochtend positief testen.

Success!
Correct me if I am wrong! (Nederlands is niet mijn moedertaal)
Ja alleen een testje biedt nu uitkomst! :-) Succes!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Volgende week testen. Op dag 30 na je laatste menstruatie En hopen dat je zere borsten terugkomen en het zeurderige gevoel niet jammerlijk uitmondt in een menstruatie. Spannend!
Dank jullie wel voor de reacties ik wacht denk ik inderdaad nog maar even of ik volgende week ongesteld word en doe anders op dag 30 even een testje ik ben bang dat het anders misschien te vroeg gaat zijn vanwege mijn onregelmatige cyclus

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven