A brand new Perfect Day

08-06-2007 23:40 5001 berichten
Alle reacties Link kopieren

Omdat we het vorige topic alweer volgekletst hebben.
anoniem_29240 wijzigde dit bericht op 31-08-2007 23:35
Reden: plaatje terug geplaatst
% gewijzigd
Hoi!

Hoop dat Twins lekker zit te genieten!

Tja hoe meer ik over de opmerking van de mentor nadenk hoe bozer ik er om word. Kijk, ik wil niet voor zoon beslissen dat hij naar een andere school moet, hij moet zelf de keuze maken (of de keuze moet door school gemaakt worden dat behoort ook nog goed tot de mogelijkheden) maar pfffffff zoiets zeg je toch niet?? En Dee, idd gevalletje van rode lap op een stier...

Zoon heeft nu meer aandacht voor zijn vriendin en heeft nu een ritme van hier met haar eten, dan vervolgens de hele avond met haar doorbrengen en (dat wel :P) keurig om 12 uur 's nachts binnenstuiteren.

Maar hij moet er vlot over nadenken want straks zijn alle scholen dicht en kan hij geen kant meer op.

Ja concerten, we gaan niet zo vaak maar ik heb tijdje geleden zo genoten van het concert van Belle Perez.

Volgend jaar gaan we naar Daniel Lohues. Hij komt uit de omgeving waar ik ook vandaan kom en zingt in het dialect dus mooi genieten denk ik. :D

Oh ja en we gaan dit jaar naar Dolf Jansen maar da's weer heel wat anders.;)
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.

Het was supergaaf!!

We hebben echt genoten, en blijkbaar allebei een traantje weggepinkt, hoorde ik later van Tman:-)

Ik moest niet niet huilen omdat ik de muziek zo mooi vond (vond ik zeker wel)

Maar meer het idee dat ik hem nou eindelijk eens in het echt zag en hoorde, snif.

We hadden best aardige plaatsen, maar ik had al tegen R gezegd dat ik bij de toegift naar voren zou gaan, wist hij dat maar vast:-)

Toen het zover was werd ik tegengehouden door een bewakingsmevrouw, gelukkig werd ze afgeleid door iemand die er langs de andere kant langs wilde, en stond ik mooi vooraan

Daar kon ik alles pas echt goed zien, en heb ik me verder lekker uitgeleefd, heerlijk!!

Wanneer wordt het een beetje rustiger bij jou Freak, dit is echt gekkenwerk zeg.

Maakt toch niet uit naar welk concert je gaat Jasmine, als je maar geniet.

Dee zegt al helemaal wat ik ook zou zeggen, als ik dat ook zo goed zou kunnen;-)

Ik vind dat Jaszoon gezond bezig is hoor, op die leeftijd hebben ze idd andere dingen die belangrijk voor ze zijn, kan ik me ook nog goed herinneren;)

Belachelijk dat ze op school daar zo van gaan flippen!!
.
Twins wat heerlijk dat jullie zo'n geweldige avond gehad hebben en zo genoten hebben, super!!
Zeker super Jas, ik zit nu met de koptelefoon op naar Lou Reed te luisteren. even nagenieten:D
.
:D

(had natuurlijk niet moeten zeggen dat zoon steeds op tijd is he... )
Was hij echt op tijd dan Jas?:? Dat vind ik dan helemaal goed!

Was nog vergeten om op het leuke verhaal van Dreamer te reageren, zoiets is echt een verrassing:P Leuk bedacht van de juf!
.
Ja 't is een tijdje goed gegaan, echt op tijd of zelfs veel te vroeg. :o

Maar goed, hij haalt het nu weer in.  

Dreamer mooi dat er nu eindelijk eens weinig regen was tijdens de schoolreis! Anders was het zo sneu.

Mooi trouwens dat Zoyla genomineerd is als forummer van de maand, ik had haar ook genomineerd, ze krijgt zoveel te verstouwen en doet het zo goed.
Slaap lekker allemaal!
Volgens mij een geval van spraakverwarring Jas, ik dacht dat je het had over op tijd op school komen, maar je bedoelde thuis:-)

Mijn kids hebben een tijd last gehad met opstaan en dus op tijd op school komen, en daar gingen op school moeilijk over doen, raar he;)

Liep net even naar de keuken en ik zag opeens dat de lucht hier prachtig is, en dan te bedenken dat we net in de stortregen de hondjes moesten uitlaten. Het is vandaag alweer de langste dag/nacht, dan zou je toch eigenlijk lekker in de tuin moeten zitten!

Belle Perez is heerlijke muziek Jas, leuk dat je haar in het echt gezien hebt, alweer een poosje terug herinner ik me, maar zal best swingend geweest zijn.

Zeker tof dat Zoyla genomineerd is, wat mij betreft had ze sowieso als eerste forummer van de maand mogen worden. Zij was de eerste die me bijzonder opviel toen ik begon met lezen op het forum:P

Ik ben nl eerst begonnen met alle archieven te lezen (waren er toen nog niet zoveel;-) er ging een wereld voor me open, zo leuk!!

En zo ben ik dus verslaafd geworden, maar dat kan de beste overkomen;)

Zo nu ga ik me op de afwas storten, en op tijd naar bed, morgen 80e jaren swingavond dus dan moet ik wel een beetje fit zijn.

Ik hoop dat mijn enkel dan eindelijk ook een beetje fit is

Hoe gaat het met jou Jas, lukt het allemaal nog die drukte thuis en met school en lichamelijk niet zo lekker?*;
.
Hoi meiden, ik kom weer even een hallo naar binnen werpen.

Ben moe, maar nog niet moe genoeg om te slapen. Heb vannacht meer niet dan wel geslapen. Had wat pijn, maar voor mijn gevoel niet genoeg om wakker van te liggen, maar blijkbaar wel genoeg om niet lekker te liggen en tja dat slaapt ook niet.

Lieve collega op het werk vond het om 4 uur wel welletjes en stuurde me naar huisO+
Leuk Twins, zo'n 80 er jaren swingavond, ben erg benieuwd hoe je het gehad hebt!

Ja wat waren de luchten mooi, vanavond hier ook weer! was heel grappig, aan de ene kant zagen we donkere wolken naderen en aan de andere kant een prachtige zonsondergang.

Mik, ik hoop dat je komende nacht beter slaapt!

Ben ook moe en wat betreft de reuma ook niet helemaal fit dus ik ga ook zo naar bed.

Slaap lekker!
Goeienacht!

Tjee Mik, das vervelend! Wel heel lief van je collega. Hoop dat je nu lekker ligt te slapen. En voor Jasmine hetzelfde. Sterkte dames.

...............

Goedbeschouwd is dansen eigenlijk wel een hele rare bezigheid eigenlijk :P

Maar wel leuk   (Ik was ook met Twin mee naar de jaren 80 party, leuk leuk leuk hoor, vele gouwe ouwen gehoord natuurlijk, ene leuker dan de ander, maar genoten :D)

Trusten allemaal !

Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Oh, en de lucht was hier helemaal niet mooi, waren net te laat vertrokken, en T en ik dus tot op de naat natgeregend... de andere 3 mietjes die meewaren hadden een taxi genomen, tssss.

Net op de terugweg ook weer ganz nass, maar zit nu gelukkig weer hoog en droog!
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Ik hoop ook dat jullie lekker liggen te slapen Jas en Mik!

Zelf zit ik nog een beetje op te drogen, en teckel is ook behoorlijk nat, schoonzoon kwam gelijk met ons thuis en is hem nog uit gaan laten.

Het was wel een avond/nacht met alle gelegenheid om volop te swingen, wel een beetje balen dat enkel en laarsen die ik aangedaan had voor de stevigheid, niet helemaal mee wilde werken.

Maar ik heb wel gedanst hoor;)
.
Ik vind dansen nou helemaal geen rare bezigheid Dee:o jij toch ook niet?

Het is igg niet te merken hoor;-)
.
Ja, ik doe net of ik het leuk vind, dat dansen....

Iedereen druk weekend?

Ik heb sinds gisteren een laptop, wat een verademing zeg! Ik vond een laptop eerst helemaal niks, omdat ik het toetsenbord niet lekker vond typen, maar inmiddels ben ik er door laptop bij ouders aardig aan gewend. En als je 'n daadwerkelijk op schoot hebt gaat het echt een stuk lekkerder. Echt geweldig zeg, nu kan ik ook thuis muziek downloaden, foto's kijken en nog veeeeeel meer maar daar moet ik me nog in gaan verdiepen. Ik ben als een kind zo blij

Ook leuk, ivm dat andere computer dus weggaat diende een en ander opgeruimt te worden en kwam ik weer allemaal video's tegen waarvan ik echt het bestaan niet meer wist; van verwegisttan reizen, van 2x wintersport en van 2x Oud en Nieuwfeesten. Echt lachen, heb er al een paar afgespeeld omdat je dat eens in de zoveel tijd moet doen (was denk ik al 10 jaar geleden dus nu :$, maar ze doen het allemaal nog prima gelukkig!!). Ik wisr het gewoon echt niet meer, omdat ik alleen maar kopieen van die tapes gekregen heb en dus niks zelf gefilmd heb.

Waarvan ik het bestaan nog wel wist; oa single 8 filmpjes van vroeger die op video gezet zijn (erg grappig!) en de video van P en M, Twin, Ik heb 'm as we speak aanstaan, en het is zo grappig. P wordt steeds gemolesteerd door de beagle G, en door L, die altijd haar kont in de strijd gooide. Band is gelukkig ook nog van goede kwaliteit, ook al 8 jaar of zo niet afgespeeld denk ik.

Hoop dat iedereen een leuk weekend (gehad) heeft, ik ga weer ff muziek downloaden
Ligt dat nou aan mij, of is het forum echt naatje?

Nou ja ik heb eindelijk weer een reageerscherm, dus reageren dan maar:P

Kan me helemaal voorstellen dat je blij bent met de laptop Dee, laptop is geweldig en die van jou ziet er prachtig uit!!

Zo te lezen heb je de weg al gevonden, zelfs al aan het downloaden, heb ik vanavond ook gedaan, maar dan weer boven op de pc, ook leuk;-)

Gelukkig doen je video's het nog, het is idd bijzonder om zulke dingen terug te zien!!

En fijn idee dat de band met hondjes het bij jou nog goed doet.

Stom he dat dansen, ik doe het liever ook niet, maar ja je wil soms andere een plezier doen;)

Ik ben trouwens weer helemaal hersteld, dus leeftijd zegt niks als je iets doet waar je veel geniet.
.

Kan me helemaal voorstellen dat je blij bent met de laptop Dee, laptop is geweldig en die van jou ziet er prachtig uit!!

Zo te lezen heb je de weg al gevonden, zelfs al aan het downloaden, heb ik vanavond ook gedaan, maar dan weer boven op de pc, ook leuk;-)

Gelukkig doen je video's het nog, het is idd bijzonder om zulke dingen terug te zien!!

En fijn idee dat de band met hondjes het bij jou nog goed doet.

Stom he dat dansen, ik doe het liever ook niet, maar ja je wil soms andere een plezier doen;)

Ik ben trouwens weer helemaal hersteld, dus leeftijd zegt niks als je iets doet waar je veel geniet.
.
Pffff bericht eindelijk gepost, zelfs 2x;)
.
quote:

Kan me helemaal voorstellen dat je blij bent met de laptop Dee, laptop is geweldig en die van jou ziet er prachtig uit!! Thanks, ben er echt super blij mee.

Zo te lezen heb je de weg al gevonden, zelfs al aan het downloaden, heb ik vanavond ook gedaan, maar dan weer boven op de pc, ook leuk;-)  ;)Gezellig...

En fijn idee dat de band met hondjes het bij jou nog goed doet. JaaaaO+

Hoe ging 'ie ook alweer; "Mind over matter. Age doesn't matter, if you don't mind" ;)
Ha, nu zitten we ineens Oud en Nieuw 1995 (ofzo) te kijken, geweldig. En die beelden zijn nog scherp, echt goed. Snap die verhalen niet, dat je dit soort banden regelmatig moet afspelen, omdat anders de kwaliteit achteruit zou gaan. Het is nog prima allemaal. Ook leuk om weer mensen te zien die we inmiddels allang niet meer zien. Hoe zou het nu met hen gaan
Leuk Dee, die oude filmpjes! Mijn broers en mijn vader hebben laatst heel veel oude foto's en filmpjes overgezet, echt smullen! :D 

Ook de foto's van mijn ouders in de jaren 50 hebben ze ingescand, echt leuk. Gelukkig kom ik uit een familie die altijd al veel fotografeerde, dus ook uit de jaren 50 en 60 hebben we véél!

Zo, Zoonlief heeft zijn laatste proefwerken achter de rug. Nu is het wachten op: is ie over naar Havo3/bespreekgeval/naar VMBO2

Brrr, vind het niet leuk, dat wachten!

Dochterlief gaat morgen op kamp. Het fietsgedeelte (een kilometertje of 50) hebben ze gelukkig geschrapt, door de weersverwachting (storm). Ze gaan 4 dagen weg.

O ja, en we hebben een bod uitgebracht op dat superliefleukschattige pandje!! Ben benieuwd......De taxatie viel bijna 25 duizend euro lager uit dan de vraagprijs. We hebben dus ook aardig onder de vraagprijs geboden.
:(, Majoor Bosshardt is overleden...dat vond ik nou een prachtvrouw...
Ja, die Majoor, ik schrok er ook van, zo'n leuk mens. Ze was al 94, dat wist ik helemaal niet.

Ja, superleuk die oude filmpjes. En gaaf dat je zoveel foto's hebt van je familie uit de oude doos. M'n moeder is van 1947 en er zijn welgeteld 2 foto's uit haar kindertijd, echt jammer. Van m'n vader wel wat meer.

Ooooh, spannend van huis zeg, ik zal voor je duimen!

En ook spannend van zoon, wat denkt hij zelf?
Dankjewel voor het duimen, ik duim me ook al suf  :D

Zoon heeft geen idee, het kan alle kanten op. Hij staat voor Frans en Duits gewoon naatje, maar hoe naatje, dat weten we dus niet (er was proefwerkweek en de cijfers zijn nog niet terug). Hij kan dan over met compensatiepunten, maar die cijfers hebben we dus ook niet....

Trouwens, ik heb een nieuw mobieltje!  Ik zie 'm daar ->

af en toe voorbij komen, bij de Zester reclame. Een Samsung ladyphone. Mijn eerste echte eigen mobieltje , ben er helemaal blij mee (maar ik heb 'm niet de hele dag aan, ik doe er net zo mee als met het afdankertje dat ik eerst had: wel altijd mee, maar dan uit in mijn tas....). Maarre, echt een leuk telefoontje!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven