Napraattopic deel 46
dinsdag 8 december 2015 om 09:39
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 11 december 2015 om 18:57
quote:rosemetijs schreef op 11 december 2015 @ 13:28:
[...]
Nee echt is een scene uit de serie probleemwijken van SBS6 van jaren geleden.. Verschrikkelijke man. Ik kon het filmpje niet helemaal afkijken. Wat een geduld moet die vrouw hebben...... of zijn ze om beurten zo vervelend?
ps.Wacht.... je schrijft....probleem "wijken" Je bedoeld dat er hele wijken zijn met zo'n mopper-meneren? Arme burgemeester....of is die ook zo?
[...]
Nee echt is een scene uit de serie probleemwijken van SBS6 van jaren geleden.. Verschrikkelijke man. Ik kon het filmpje niet helemaal afkijken. Wat een geduld moet die vrouw hebben...... of zijn ze om beurten zo vervelend?
ps.Wacht.... je schrijft....probleem "wijken" Je bedoeld dat er hele wijken zijn met zo'n mopper-meneren? Arme burgemeester....of is die ook zo?
missie_m wijzigde dit bericht op 11-12-2015 19:02
Reden: ps toegevoegd
Reden: ps toegevoegd
% gewijzigd
LOEP ME MAAR aub.
vrijdag 11 december 2015 om 20:06
vrijdag 11 december 2015 om 20:15
vrijdag 11 december 2015 om 21:38
vrijdag 11 december 2015 om 22:01
quote:Moiren_ schreef op 11 december 2015 @ 21:54:
Welke is het Nous? Dan wil ik die niet.
Altijd zo bijzonder, filmpjes die bij navraag nog 6 minuten duren, blijken na 12 minuten nog niet afgelopen te zijn
Heel trage computer?
Ik heb een wijntje voor je op tafel gezet.
Altijd zo bijzonder, filmpjes die bij navraag nog 6 minuten duren, blijken na 12 minuten nog niet afgelopen te zijn
Heel trage computer?
Ik heb een wijntje voor je op tafel gezet.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
vrijdag 11 december 2015 om 22:02
quote:Moiren_ schreef op 11 december 2015 @ 21:54:
Altijd zo bijzonder, filmpjes die bij navraag nog 6 minuten duren, blijken na 12 minuten nog niet afgelopen te zijn Abies fraseri. Fraserspar dus. Ding valt nu al uit
Altijd zo bijzonder, filmpjes die bij navraag nog 6 minuten duren, blijken na 12 minuten nog niet afgelopen te zijn Abies fraseri. Fraserspar dus. Ding valt nu al uit
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 11 december 2015 om 22:03
vrijdag 11 december 2015 om 22:07
quote:Nouschi schreef op 11 december 2015 @ 22:06:
De jongen van de AH had beloofd dat de Nordmannen weer kwamen, niet dus. Zit ik met een spar http://r27.imgfast.net/us ... 0/27/smiles/519034357.gifIk heb echt geen zin in een kerstboom. Maar het moet. Zo zucht.
De jongen van de AH had beloofd dat de Nordmannen weer kwamen, niet dus. Zit ik met een spar http://r27.imgfast.net/us ... 0/27/smiles/519034357.gifIk heb echt geen zin in een kerstboom. Maar het moet. Zo zucht.