Napraattopic deel 46

08-12-2015 09:39 3078 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Gefeliciteerd Chief!
Fijn voor je Chief. Ik weet hoe frustrerend het kan zijn om een bepaalde "status" te verkrijgen.

Geef mij maar water. Is goed voor je.
quote:Moiren_ schreef op 11 december 2015 @ 23:21:

[...]

Ik verdien hem idd zonder dat infantiele gedoe te moeten doorlopen

Houd vol.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Dank u! ik drink zelf eigenlijk gewoon thee. Het lange verhaal wat erachter zit, laat ik maar achterwege. Ik babbel te lang maar ik denk ook wel eens dat mensen een kortere aandachtspanne hebben...

Waar hadden we het ook alweer over?
quote:Chiefseattle schreef op 11 december 2015 @ 23:50:

Ik heb iets te vieren, sinds gisteren ben ik weer een Nederlandse burger. Laaang verhaal maar ik heb drie jaar moeten zeuren om ingeschreven te kunnen worden in onze gemeente en dat is eindelijk gelukt. Dus iemand een bierjte? Of wat anders natuurlijk. Cheers.Proficiat!
Life is short. Eat dessert first.
quote:feow schreef op 11 december 2015 @ 23:58:

[...]

Houd vol.

Ik heb geen keus

Ik moet alleen even mijn mindset zien om te zetten. En de eerste opdracht (soort van assessment) overviel me nogal. Vooral de woordkeuze en toon
Gut, nou moet ik ook weer stemmen en ik zou echt niet weten op welke partij meer hoor. Had ik nog niet bij stilgestaan. Krijgen we dat gezeur en gedub weer.

Maar het is wel erg fijn geen spookburger meer te zijn. Ik was onvrijwillig spookburger maar dat vermeldt de Televaag niet he, dat mensen ook onvrijwillig spookburger kunnen zijn. Maar da's nu voorbij, hoezee!
Woon je in Nederland? Hoe is het mogelijk om nergens ingeschreven te staan. Lijkt me ingewikkeld. Hoe wordt een id kaart of paspoort afgegeven dan?
quote:Chiefseattle schreef op 11 december 2015 @ 23:50:

Ik heb iets te vieren, sinds gisteren ben ik weer een Nederlandse burger. Laaang verhaal maar ik heb drie jaar moeten zeuren om ingeschreven te kunnen worden in onze gemeente en dat is eindelijk gelukt. Dus iemand een bierjte? Of wat anders natuurlijk. Cheers.

Gefeliciteerd!

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ben jii dat?
Wie ik? Nee, joh.

Dit was een foto die als eerste op google verscheen toen ik " kopje thee proost' typte.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Want ik drink een kopje thee nu.
Dankjewel, Enn. Ze lijkt wel een klein beetje op je avatar maar dan met de out-of-bed look.
O past wel bij je ... Zo onbevangen
quote:dadelduifje schreef op 12 december 2015 @ 00:37:

Woon je in Nederland? Hoe is het mogelijk om nergens ingeschreven te staan. Lijkt me ingewikkeld. Hoe wordt een id kaart of paspoort afgegeven dan?Het is vrijdagavond, wil je echt de lange versie horen? Wacht, telegram-stijl: anti-kraakwoning, eigenaar en verhuurder van pand willen geen huurcontract geven want dan moeten ze belasting betalen, gemeente accepteert gebruikersovereenkomst niet, blabla, bellen, mailen, zeuren, toen bleek dat er een bag-procedure bestaat, blablabla, belbel, mail mail, begin februari op gestart, in de zomer kwam een ambtenaar langs, oeps, alleen mijn vriend ingeschreven, bel bel, zeur zeur, mailmail en nu sta ik ook ingeschreven. En nee, ik had geen id-kaart meer, die was nl in de tussentijd verlopen. True story! Ik zeg alleen niet welke gemeente maar ze staan erg slecht bekend met dit soort dingen. O, eigenlijk met alles.
Grapje

Geen zin in bureaucratie ...: ✌🏻
Sjee .... je had mij te pakken!
Idols was de eerste talentenjacht.

Ik voel me heel erg oud, als ik zoiets lees.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Hahahaha Dana!

Ik ook.

Wij weten dat er al eerder getalentgejaagd werd he?

Met oom Henny bijvoorbeeld.
Psies!

Enneh: ha Leo, je bent weer terug!

Alles goed gegaan met jou en dochter de afgelopen week? (mag uiteraard ook per pb indien wenselijker)
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Zo ben weer bij.

Chief, ik lees je altijd wel maar ken je gevoel

Fijn dat je het leuk hebt gehad Leo!

En ik begrijp dat ik volgens missie een watje ben omdat ik mensen onder de negeer heb. Maar die 2 posten volgens mij nooit hier.
Talentenjachten op tv, sinds de jaren zestig.
Wauw Thee, jij leest echt bij voor je post? Diep respect.

Dat ga ik zelf niet doen, maar ik ga wel even loepen, nu ik dit zo lees.
The Name Game

Laatste

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven