uitgerekend augustus 2016

27-11-2015 22:44 2055 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames die tussen 1 -14 augustus zijn uitgerekend,

Hier kan je gezellig kletsen over je zwangerschap en alles wat daarbij komt kijken.

Gefeliciteerd met je zwangerschap.

Naam Leeftijd Kind Uitgerekende datum ControlesMama250729-282e, 1e 3 jaar 7 augustus 22 febr. geslachtsbepaling/ 25 febr. vk / 22 maart 20 weken echo Ana_Isabel- 5e 9 augustus Cantate26-301e 3 augustus 13 februari geslachtsbepaling Yoshi8827-291e 4 augustus 16 februari verloskundige Twijfel30-351e 7 augustus ZonZon30-292e, 3,5 jaar 9 augustus 13 januari termijn echo / 29 januari nekplooi meting Gebruiker199322-251e 12 augustus 29 januari echo Kim8728-293e, 4 en 2 jaar 3 augustus Evelineh83 32-36 2e, 20 mnd 11 augustus 19 januari termijn echo+intake Tinus1992 23-26 1e 10 augustus 28 januari termijn echo Noord83 3e, 4 en 2 jaar 12 augustus Therealarya 26-35 1e 7 augustus 4 februari verloskundige miliza 27-28 3e, 5 en 3 9 augustus Fog 29-33 1e 10 augustus 3 febr. nekplooimeting/ 1 maart gynaecoloog Kim0793 23 2e, 15 maanden 9 augustus Deb_82 2e 4 augustus ukkie87 28-34 1e 12 augustus 5 januari echo

TABEL VOL

cyn teagirl
Live, Love, Laugh
quote:zonzonzon schreef op 12 december 2015 @ 19:36:

Nou, ik voel me nog steeds niet beter. Ik hou niks binnen. Ik probeer wel te drinken, maar dat lukt dus niet echt. Pff baal er echt van. We hadden juist een gezellig rustig weekendje met zijn drietjes op de planning. Das niet gezellig nee. Zit er al wel wat verbetering in?
Lekker hoor 300 gram spruiten...... Iewww
Ik denk dat er inderdaad ook niet meer echt heeeeeel veel bij moeten. Je wilt inderdaad we beetje band met elkaar opbouwen!

En ik moet nu soms al beetje kijken wie is wie haha..

En wat fog ook zegt als er steeds nieuwe bij komen is het helemaal lastig!
herinner je gisteren droom van morgen maar leef vandaag
@Tinus1992 ik las je stukje over dan trilt er weer en weet dat er berichtje is.. Hoe bedoel je ? zit ook nog niet zolang op deze groep. ik kom nu via Internet erop.. is er ook andere mogelijkheden of ? of moet ik dan iets instellen ?
Kim0793

Ja ik doe dit gewoon de hele tijd via m'n telefoon haha..

En heb ingesteld bij m'n account dat ik een bericht krijg als er iets word gezegd in deze groep. Dus dan krijg ik een email.

Ik heb ze overigens wel in men reclame map gezet hahah want wij ouwehoeren aan een stuk door. Dus heel m'n mailbox zat binnen no time vol!
Oh haha wist niet dat dat kon Tinus. Ik check ook vaak even of er weer wat geschreven is. Elke keer weer een klein cadeautje om wat bij te kunnen lezen 😀.

Mijn vriend is ook zo'n groente-fetisjist Fog. Die propt me t liefst helemaal vol.

Ik begin me nu echt zwanger te voelen. Morgen komt mvm en maandag echo. Heb echt een goed gevoel nu. (Kan natuurlijk bedrieglijk zijn). Oh en ik heb ineens t idee een tweeling te krijgen.... 😳 geen idee waar dat vandaan komt
Zonzonzon wat vervelend voor je!! Goed voor jezelf zorgen hoor.
Jaa dat kan zeker evelien😄

Haha tweeling tja hebben wij hier ook al over nagedacht.

Mijn vader is er een van een tweeling.

Mijn schoonvader en mijn schoonbroer.

Zit dus wel in de famillie.

Als dat zou zijn.. Pff hahah
bij een tweeling zouden wij een grooooot probleem hebben. Ons huis kan eigenlijk maar 1 kindje aan (veel mensen zouden dat al niet doen in een studio) en dan moeten we nog verhuizen voordat het kan lopen. Ook wonen we hartje binnenstad. En als ondernemer heb ik vrijwel geen zakelijke back-up. Dat betekend dat ik mijn zaak grondig moet herzien en dat gaat een hoop kosten met zich meebrengen.

@Tinus jij maakt er best wel veel kans op..
@zon: ugh, wat vervelend, hopelijk snel minder anders toch maar belletje naar vk? Hoe wel ik niet echt voor medicijnen ben tijdens zwangerschap, lijkt me dit ook geen optie. Veel sterkte !

@groente: mijn man houdt zich nog redelijk in, moet wel 2 stuks fruit per dag op :p maar gelukkig maakt hij er dan wel vers geperste sinasappelsap of smoothie/milkshake voor.

@tweelingen: lijkt me wel zwaar, zeker bij eerste keer of als je huis er nog niet voor gemaakt is! Niet echt tweelingen in onze families, dus zal wel kleine kans hebben. Andere kant hebben tweelingen toch ook wel iets, zo'n speciale band.
Oh thanks Tinus1992.. zal er ook eens in verdiepen.

In september een curretage gehad. bleek ook zwanger van een tweeling te zijn. 1 vruchtje was leeg en 1 kloppend hartje. een week later was dat hartje ook gestopt. De 'angst' bij mn vriend zit er nu wel meer in. die zou t wel ff heftig vinden,
Ik wil graag in de tabel, als dat kan en mag

Facebook idd voor later en alleen in een geheime groep.
fog de dames staan onderin de tabel als herdenking! En zijn zijn hier altijd welkom! Zij worden niet vervangen.... mij maakt het niet uit, ik heb het liever ook niet al te druk want het is niet bij te houden anders.

Als jullie zeggen zo is het klaar dan is het klaar, ik vind het goed!
Live, Love, Laugh
Ik duik er lekker in! Verjaardag gehad en ben kapot! Tjee wat zet mijn buik Savonds op, lijkt wel of ik ontplof... ook heb ik al de hele dag een raar weeïg gevoel in me buik, misselijk en weinig kunnen eten... ... de symptomen komen hoor... voel me echt zwanger. Vandaag 6 weken.. spannend volgend weekend gaan we het vertellen aan de schoonfamilie, ben benieuwd naar hun reactie...
Live, Love, Laugh
quote:RRachidi schreef op 12 december 2015 @ 15:29:

lailamo ik las even je berichtje en ik dacht ik reageer even. Ik kom ook uit België en je gaat eerst naar de huisarts moeten voor een bloedtest als je deze hebt gedaan en de uitslag hiervan krijgt mag je zelf op internet een gynaecoloog gaan uitzoeken.

Iedereen in belgie gaat automatisch naar de gynaecoloog.... en deze heeft de bloedtest van je huisarts nodig. Zou toch maar even bellen.

Kijk ook even je mutualiteit erop na er liggen veel voordelen voor je in het verschiet.

Groetjes.

Hoi Rrachidi, bedankt voor je reactie. Ik heb echt geen idee hoe het hier in België werkt😚.

Ik zal dus toch eerst naar de huisarts moeten. Ik ben verzekerd bij de CM, zegt dat je wat? Schijnbaar moet je hier ook je mutualiteit omzetten, als je wilt bevallen in het ziekenhuis, klopt dit?
quote:Fog schreef op 12 december 2015 @ 15:33:

Toen ik reageerde op lailamo woonde ze nog niet in België Jawel hoor, al twee jaar bijna. Haha!
@300 gram spruitjes; lekker !! Die wil ik de volgende keer wel hebben . Jammer genoeg vind mijn man ze verschrikkelijk dus wij eten nooit spruitjes maar stiekem ben ik er verzot op.

@ fb, dat zie ik nu ook nog niet zitten. Eerst afwachten hoe alles verloopt.

@tabel welkom ukkie , mama ik vind het fijner om de tabel niet nog veel groter te maken. Er wordt nu al veel geschreven en straks zijn we het overzicht kwijt.

@3.30 uur 's nachts.. Tja jullie zien het, ik ben wakker bah! En ondertussen wel hartstikke moe maar niet kunnen slapen

Gisteren precies hetzelfde en omdat hier al een kleine rondloopt kan ik niet zomaar even op bed gaan liggen overdag. Ik hoop dat ik zo snel in slaap val..
Oja en zomerkindjes hartstikke leuk ik hoop alleen dat juli (en begin augustus) niet zo heet zullen zijn. Ik kan al niet goed tegen warmte (doe mij maar de winter ) en nu zijn we straks ook nog hoogzwanger
Beterschap zon!

En wat Facebook betreft ben ik het met jullie eens, een geheime groep, nu nog (lang) niet en het liefst met degenen die hier een tijdje actief meeschrijven!

Vakantie is heel chill maar ik ben wel elke ochtend steeds wat misselijker dan de vorige ochtend en dat is een naar vooruitzicht want we hebben nog ruim 1,5e week te gaan! Ook had ik gister erg veel last van m'n darmen en hoop dat het eenmalig van het eten hier was en dat ik niet echt ziek word!

Mijn vriend let helemaal niet op mijn groente en fruit inname. Ik ben gister nog boos op 'm geworden omdat hij voor zichzelf een heerlijke lunch ging bereiden met vanalles wat ik niet mag maar hij niet mee wilde denken wat ik dan wel zou kunnen eten... pff mannen :p

Deb, ik hoop dat je toch nog in slaap valt! Hier is het inmiddels al lang ochtend.
quote:Fog schreef op 12 december 2015 @ 19:32:

Ik kan nu wel wat medeleven gebruiken trouwens. Meneer Fog neemt mijn groente-inname heel serieus en zorgt er voor dat ik dagelijks aan mijn 300 gram kom.

Dat waren dus zojuist bij het avondeten 300 gram aan spruitjes..

Fog, Hahaha geweldig 😂 Is het je gelukt? Wat voor auto heb je omschreven eigenlijk? Ik wist niet eens dat zulke auto's bestonden

Ik ben er nu voor om lekker hier te blijven schrijven.

Zonzon, hoe gaat het nu met je? Voel je je alweer wat lekkerder?

Mama, hoe gaat het nu met jou? Weer zo misselijk? Een bevestiging is altijd fijn maar continu misselijk is vreselijk. Heb je nog een leuk uitje gehad?

Voor de meiden die door de onzekerheid nogmaals hebben getest, geeft het je ook een zekerder gevoel? Of voel je je nog steeds onzeker? Ik wil eigenlijk ook nog een test doen.

Vandaag een heerlijk rustig dagje, daar zijn we hier wel aan toe.

Hebben jullie nog plannen?
quote:deb_82 schreef op 13 december 2015 @ 03:37:

Oja en zomerkindjes hartstikke leuk ik hoop alleen dat juli (en begin augustus) niet zo heet zullen zijn. Ik kan al niet goed tegen warmte (doe mij maar de winter ) en nu zijn we straks ook nog hoogzwanger Dat heb ik ook deb. Bij mijn jongste had ik ook gigantisch last van de warmte.. Mijn enkel waren verdwenen, mijn kuiten liepen door naar mijn kolossale voeten, Birkenstock waren zelf te klein.
quote:mama2507 schreef op 13 december 2015 @ 00:43:

Ik duik er lekker in! Verjaardag gehad en ben kapot! Tjee wat zet mijn buik Savonds op, lijkt wel of ik ontplof... ook heb ik al de hele dag een raar weeïg gevoel in me buik, misselijk en weinig kunnen eten... ... de symptomen komen hoor... voel me echt zwanger. Vandaag 6 weken.. spannend volgend weekend gaan we het vertellen aan de schoonfamilie, ben benieuwd naar hun reactie...

Sterkte met de kwaaltjes, het kan je hele dag beïnvloeden. Hoelaat was je thuis?

Lig je ook het liefst vroeg op bed?
@vandaag ga ik naar een veiling om inkopen te doen. Ben benieuwd hoe dat gaat lopen. Normaal ben ik best aanwezig/agressief zodat de vele mannen op de vloer hun biedingen achterwege laten. Moet wel want mannen bieden sneller als ze zien dat ze worden opgeboden door een vrouw.

Maar ik ben echt een stuk milder geworden. Ik kon nog wel eens naar mijn man snauwen als hij voor de zoveelste keer rommel maakt maar nu ruim ik het zelf op zonder er bij na te denken.

@Yoshi Oeh wat lief smoothies! ik ontbijt standaard met een smoothie. Al 3 jaar en dat bevalt me prima

@Kim wat pittig zeg. Ik hoop dat je deze keer een fijne zwangerschap hebt. Met 1 of 2 hartjes

@Mama Spannend vertellen aan de Schoonfamilie! Wat verwacht je als reactie? Beterschap

@tabel ik vind het wel klaar zo. Wat vinden jullie?

@Deb Ik vind spruitjes ook heerlijk! Maar 300 gram.. Ik was vannacht net een scheetkussen

Doet jouw kleine nog dutjes? Ik slaap ook weinig dus ik leef met je mee.

@Cantate Wilde hij zelfs niet meedenken? Stomme mannen ook. Maar ik weet niet wat beter is een vent die er niet op let of de mijne die ongenuanceerd verwacht dat ik 300 gram spruitjes naar binnen werk.

@Miliza zelfs je Birks te klein? Oh jeejtje! We rijden nu een Skoda Octavia met wat extra opties.
Lieve dames, dit gaat heel stom klinken, maar ik trek mij terug uit het topic. Ik merk dat ik niet op de zaken vooruit durf te lopen naar aanleiding van de (snelle) miskramen die hebben plaatsgevonden. Ik lees wel mee, maar ik post amper en dat heeft ook geen zin.. ik wens jullie allen een hele fijne, voorspoedige zwangerschap met als resultaat blije, gezonde babys! Het gaat jullie goed
Ana, ik snap het. Dit moet voor jou veel oproepen. Laat je af en toe nog een van je horen?

Fog, wat voor werk doe je dan? Of had je dat al verteld?

Ik heb net een boterham en kop thee op. Ik hoop dat dit nu eindelijk wel binnenblijft. Anders ga ik idd de vk bellen. Ben namelijk wel bang voor uitdroging anders. Ik weet alleen niet hoe ik dat zou moeten herkennen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven