uitgerekend augustus 2016

27-11-2015 22:44 2055 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames die tussen 1 -14 augustus zijn uitgerekend,

Hier kan je gezellig kletsen over je zwangerschap en alles wat daarbij komt kijken.

Gefeliciteerd met je zwangerschap.

Naam Leeftijd Kind Uitgerekende datum ControlesMama250729-282e, 1e 3 jaar 7 augustus 22 febr. geslachtsbepaling/ 25 febr. vk / 22 maart 20 weken echo Ana_Isabel- 5e 9 augustus Cantate26-301e 3 augustus 13 februari geslachtsbepaling Yoshi8827-291e 4 augustus 16 februari verloskundige Twijfel30-351e 7 augustus ZonZon30-292e, 3,5 jaar 9 augustus 13 januari termijn echo / 29 januari nekplooi meting Gebruiker199322-251e 12 augustus 29 januari echo Kim8728-293e, 4 en 2 jaar 3 augustus Evelineh83 32-36 2e, 20 mnd 11 augustus 19 januari termijn echo+intake Tinus1992 23-26 1e 10 augustus 28 januari termijn echo Noord83 3e, 4 en 2 jaar 12 augustus Therealarya 26-35 1e 7 augustus 4 februari verloskundige miliza 27-28 3e, 5 en 3 9 augustus Fog 29-33 1e 10 augustus 3 febr. nekplooimeting/ 1 maart gynaecoloog Kim0793 23 2e, 15 maanden 9 augustus Deb_82 2e 4 augustus ukkie87 28-34 1e 12 augustus 5 januari echo

TABEL VOL

cyn teagirl
Live, Love, Laugh
Hey Ukkie! Ik was verrast dat dit topic weer naar boven kwam. Hoe is het met jou?

Hier inmiddels 27 weken zwanger en het gaat goed. Ik ben snel moe en kan niet meer 3 uur lang staan maar daarnaast zijn er een heleboel zwangerschapskwaaltjes die ik niet heb. En omdat ik zo moe ben slaap ik als een roos.

Vandaag toevallig weer een rondje ziekenhuis met echoscopist + gynaecoloog. Ik ben benieuwd of onze knul het nog steeds zo goed doet. Ik heb ook de suikertest gehad (doen ze bij dikke vrouwen uit voorzorg) en die was goed. Suikertest zelf was vies (niet door je neus ademen tijdens en na het drankje!).

Ik ben heel nieuwsgierig hoe het met iedereen is
Hey Fog, en de rest

Lijkt me inderdaad leuk om te horen hoe het met iedereen gaat die niet bij ons op fb zitten! Er zijn alweer een paar maanden over heen gegaan volgens mij. Fog, ik zie jou nog wel eens hier en daar voor bij komen, bijvoorbeeld op het 'wat niemand je verteld over zwanger zijn' topic

Met mij gaat het allemaal prima. Nu op 28 weken en drie dagen en voel me over het algemeen nog wel prima! We verwachten een meisje en zijn al volop bezig alles in orde te maken. Kamertje is inmiddels bijna klaar

Ik hoor ook graag van de rest!
Met mij alles prima. Werk nog lekker door, inmiddels verhuisd en gesetteld en de baby groeit door. Vanwege de stollingsziekte moet ik maandag weer een echo maken; checken of ze nog goed loopt, zo ja; mooi! Zo nee, plan maken. Extra echo's? Hoe traag groeit ze? Etc etc. Ben er redelijk relax onder, probeer me er maar niet al te druk om te maken. Heb er toch geen invloed op..

Hoe was jouw rondje Z-H gister Fog?

En dan de vrijdag (als alles goed is) op vakantie. Heerlijk 2 weken Frankrijk!!

Ana Isabel, ben heel benieuwd hoe het met jou gaat. Lees je nog mee??
Leuk om van jullie te horen!

@therealarya Ja dat 'wat niemand je verteld over zwanger zijn' is echt heerlijk Fijn dat het goed gaat. Hebben jullie een thema voor het kamertje?

@Ukkie Wat goed dat je je niet druk maakt. Lijkt mij ook zonde van je energie. Veel plezier op vakantie. Geniet er van!

@Ziekenhuis was weer prima. Bloeddruk, ijzer, suiker, gewicht en alles wat ze in de gaten houden was allemaal goed. De kleine is een mooie grote knul met veel leven. Benen/hoofd/buik lopen precies gelijk. De knuffelige gynaecoloog zei bij het afscheid: "Nou lekker verder broeden hè!"

Wat ik wel jammer vindt maar ook logisch ivm mijn medische indicatie is dat ik vanaf nu elke 2 weken naar het ziekenhuis moet.. Het is wel fijn en logisch dat ze alles zo goed in de gaten houden maar de afgelopen 27+6 weken heb ik wel bewezen dat het gewoon goed gaat. Maar het is niet anders.
Hallo dames! Is iedereen inmiddels bevallen? Sommigen van jullie ben ik nog tegengekomen op een "laatste weken topic" Maar ben ook super benieuwd naar de andere dames.

Hier ben ik uiteindelijk 13 augustus bevallen van een prachtige dochter. En hoe is het jullie vergaan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven