Napraattopic deel 46

08-12-2015 09:39 3078 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:dadelduifje schreef op 14 december 2015 @ 17:24:

[...]

LOEP ME MAAR aub.
quote:GrimbleGrumble schreef op 14 december 2015 @ 17:55:

[...]

Dat begrijp ik wel. Een topictitel als "Wel of (gedeeltelijk) niet vaccineren?" mijdt ik ook maar, want dat je die vraag überhaupt al stelt is natuurlijk van de pot gerukt. Maar goed, ze praten er nu al meer dan 300 posts over.Is echt een lollig topic hoor.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Ttass28 schreef op 14 december 2015 @ 19:17:

Heerlijk vooruitzicht vakantie geboekt met vriendlief even eruit. Even uit nederland.

😇😇😇😇😇Ik zou je graag veel plezier willen wensen, maar ik ben bang dat je dat verkeerd opvat.
quote:missie_m schreef op 14 december 2015 @ 19:24:

[...]

Werd je misselijk op zwangerschapstopic's, kreeg je zin in uitjes, haring en dropjes?
quote:GrimbleGrumble schreef op 14 december 2015 @ 17:43:

[...]

Terwijl je je in mijn zwanger-topic juist uiterst keurig gedroeg.

Maarre, zelfs als het niet verjaard is: dat was jij toch niet?Elke zwangerschap kan anders zijn.
LOEP ME MAAR aub.
quote:Poltergeist2016 schreef op 14 december 2015 @ 17:43:

vanavond [img]http://static.guim.co.uk/sys-images/Wor ... k--008.jpg[/img]Heb die film al tig keren gezien en blijf um mooi vinden, vooral de rol die Whoopie speelt. Maar huisgenoten willen um "niet nog eens" zien.
LOEP ME MAAR aub.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 14 december 2015 @ 19:25:

[...]

Ik zou je graag veel plezier willen wensen, maar ik ben bang dat je dat verkeerd opvat.
quote:Ttass28 schreef op 14 december 2015 @ 18:27:

[...]

LOEP ME MAAR aub.
Als je ergens werkt, dan weet je toch wel hoe je dat moet schrijven? En met wie je werkt? Of is dat te ingewikkeld? Over het algemeen?
quote:missie_m schreef op 14 december 2015 @ 19:30:

[...]

Lekker Ttass, waar ga je heen?
quote:yette schreef op 14 december 2015 @ 19:32:

Lekker Ttass, waar ga je heen?Die vraag wou ik net stellen.
LOEP ME MAAR aub.
quote:yette schreef op 14 december 2015 @ 19:32:

Lekker Ttass, waar ga je heen?Zwitserland (klosters)
quote:ollekebollekeknolleke schreef op 14 december 2015 @ 12:19:

Lees dat hij net een trio heeft gehad.... Biecht maar op.. wie was het hier?Excuus, ik kon mijn lusten niet bedwingen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Ttass28 schreef op 14 december 2015 @ 19:34:

[...]

Zwitserland (klosters)Oh, zie nu je topic ook!
quote:AllyMcBeal schreef op 14 december 2015 @ 16:58:

[...]

Gut dat zal voor sommige mensen lastig worden, niet reageren op oude meuk Excuus, ik kon mijn lusten niet bedwingen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Eleonora-1 schreef op 14 december 2015 @ 18:42:

[...]

Welnee, ze heeft gewoon zelfkennis.
Zo Enn, lekker aan het bijlezen?
Zo, ik reageer niet op oude meuk.

Hoe moet dat eigenlijk als je niet voortdurend aanwezig bent in dit topic? En wat is dan oude meuk? Posts van gisteren? Van vanmorgen? Van vanmiddag?

Gelukkig is het Napraat hier, open voor iedereen en hier maakt het allemaal niet uit.... Toch?
Als je hier wil posten moet je 24 uur per dag aanwezig zijn. Met naast je een zandloper en als die leeg is (wel even omdraaien als je een post ziet waar je op wil reageren) mag je niet meer reageren.
quote:Enn schreef op 14 december 2015 @ 19:42:

Zo, ik reageer niet op oude meuk.

Hoe moet dat eigenlijk als je niet voortdurend aanwezig bent in dit topic? En wat is dan oude meuk? Posts van gisteren? Van vanmorgen? Van vanmiddag?

Gelukkig is het Napraat hier, open voor iedereen en hier maakt het allemaal niet uit.... Toch?Welnee maakt niet uit gewoon lekker je lusten laten gaan hoor.
I like being a mess. It's who I am.
Aha! En wie heeft die ongeschreven regels eigenlijk bepaald? Is dat nieuw?

Je houden aan de ongeschreven regels van Napraat? Duidelijk voor ... euh.... wie allemaal eigenlijk?
quote:Enn schreef op 14 december 2015 @ 19:46:

Je houden aan de ongeschreven regels van Napraat? Duidelijk voor ... euh.... wie allemaal eigenlijk?Ik zou het je wel willen vertellen maar het is alweer een paar uur geleden
quote:Enn schreef op 14 december 2015 @ 19:46:

Je houden aan de ongeschreven regels van Napraat? Duidelijk voor ... euh.... wie allemaal eigenlijk?Tja, dat is duidelijk voor iedereen die hier voldoende is. En niet alleen deze ongeschreven regel, ook alle anderen. Best zwaar, je daar allemaal aan houden. Ze willen ook een soort toegangsexamen instellen. Ben je wel aardig genoeg, maar niet te aardig. Zuig je voldoende maar niet teveel en heel belangrijk, bij wie? Weet je welke bipsen je moet kussen en van welke je verre dient te blijven? etc. etc.
Zeker je time-timertje niet gezet hè? Dat je dat nou toch niet wist zeg.... .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven