Napraattopic deel 46
dinsdag 8 december 2015 om 09:39
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 14 december 2015 om 19:49
maandag 14 december 2015 om 19:52
Juist het kussen van de correcte achtersten; een lastige zaak.
Niemand weet zeker of het wel helemaal de correcte bipsen zijn hè?
En zo brengt dit topic spanning in ieders bestaan.
Gelukkig maar.
Niemand weet zeker of het wel helemaal de correcte bipsen zijn hè?
En zo brengt dit topic spanning in ieders bestaan.
Gelukkig maar.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
maandag 14 december 2015 om 19:53
quote:Enn schreef op 14 december 2015 @ 19:52:
Niemand weet of het helemaal de correcte bipsen zijn hè?
En zo brengt dit topic spanning in ieders bestaan.Ja, is een kwestie van uitproberen. Uiteindelijk tref je meestal wel een juiste bips.
Niemand weet of het helemaal de correcte bipsen zijn hè?
En zo brengt dit topic spanning in ieders bestaan.Ja, is een kwestie van uitproberen. Uiteindelijk tref je meestal wel een juiste bips.
maandag 14 december 2015 om 19:57
Zou het? De bips van vandaag kan het scrotum van morgen zijn.
Netelige kwesties kunnen dat worden.....
Maar afijn, ik wacht weer af of ik wellicht alweer genoeg gekust heb.
Of dat ik mijn tanden flos met de haren van een veronderstelde bips die toch een scrotum bleek te zijn.
Zo net na het eten is dat wij mij betreft dan best weer een aanrader maar we gaan het zien.
Of dat ik mijn tanden flos met de haren van een veronderstelde bips die toch een scrotum bleek te zijn.
Zo net na het eten is dat wij mij betreft dan best weer een aanrader maar we gaan het zien.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
maandag 14 december 2015 om 20:12
maandag 14 december 2015 om 20:18
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 14 december 2015 @ 20:16:
Moi, wat leuk voor hem! Nu ben jij zijn moedertje en hij de grote vent. Ik heb hem er even fijntjes aan herinnert dat hij, toen hij 6 was, beloofd heeft dat ik voortaan achterop zou mogen als hij groter zou zijn. Ik kreeg er rollende ogen op terug.
Moi, wat leuk voor hem! Nu ben jij zijn moedertje en hij de grote vent. Ik heb hem er even fijntjes aan herinnert dat hij, toen hij 6 was, beloofd heeft dat ik voortaan achterop zou mogen als hij groter zou zijn. Ik kreeg er rollende ogen op terug.
maandag 14 december 2015 om 20:19
maandag 14 december 2015 om 20:23
quote:Enn schreef op 14 december 2015 @ 19:57:
Zo net na het eten is dat wij mij betreft dan best weer een aanrader maar we gaan het zien. Pumps, is it you?
Zo net na het eten is dat wij mij betreft dan best weer een aanrader maar we gaan het zien. Pumps, is it you?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
maandag 14 december 2015 om 20:23
quote:Fenrir-Greyback schreef op 14 december 2015 @ 17:33:
[...]
Ik heb me ooit misdragen op een ben ik zwanger-topic, en toen werd mij te verstaan gegeven dat ik me op dergelijke topics maar beter niet meer kon laten zien als het me toch niet boeide . Ik denk trouwens wel dat dat vergrijp nu verjaard is hoor, maar het is nog steeds wel leuk om erom te grinniken.Was dat door dat gedoe met die ledenstops?
[...]
Ik heb me ooit misdragen op een ben ik zwanger-topic, en toen werd mij te verstaan gegeven dat ik me op dergelijke topics maar beter niet meer kon laten zien als het me toch niet boeide . Ik denk trouwens wel dat dat vergrijp nu verjaard is hoor, maar het is nog steeds wel leuk om erom te grinniken.Was dat door dat gedoe met die ledenstops?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
maandag 14 december 2015 om 20:25
quote:GrimbleGrumble schreef op 14 december 2015 @ 17:55:
[...]
Dat begrijp ik wel. Een topictitel als "Wel of (gedeeltelijk) niet vaccineren?" mijdt ik ook maar, want dat je die vraag überhaupt al stelt is natuurlijk van de pot gerukt. Maar goed, ze praten er nu al meer dan 300 posts over.Had jij een zwanger topic???
[...]
Dat begrijp ik wel. Een topictitel als "Wel of (gedeeltelijk) niet vaccineren?" mijdt ik ook maar, want dat je die vraag überhaupt al stelt is natuurlijk van de pot gerukt. Maar goed, ze praten er nu al meer dan 300 posts over.Had jij een zwanger topic???
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
maandag 14 december 2015 om 20:32
maandag 14 december 2015 om 20:32
Gretverdrie. Sinds vanmorgen aan mijn eerste zittende kopje thee! Maar: de balletjes voor de kerstmarkt zijn klaar, het eten voor morgen staat in de koelkast en mijn cadeautjes zijn opgehaald.. Nu nog een versje maken, mijn huiswerk doorlezen en een vers notuleerblok in mijn tas stoppen voor een heftige vergadering morgen. Jeej, de laatste week voor de kerstvakantie is echt mijn favoriet! Nog vier dagen, nog vier dagen ...
Niemand is volledig nutteloos, je kunt altijd nog als slecht voorbeeld dienen.
maandag 14 december 2015 om 20:47
quote:Grzeczny schreef op 14 december 2015 @ 20:32:
Jeej, de laatste week voor de kerstvakantie is echt mijn favoriet! Nog vier dagen, nog vier dagen ...
Vergeet die voor de zomervakantie niet
Handig, beginnende pubers.
Al 20 minuten bezig om onder de douche te komen.
Staat Ghost mee te kijken.
"Ze gaan zo vrijen hoor."
En hij was boven.
Jeej, de laatste week voor de kerstvakantie is echt mijn favoriet! Nog vier dagen, nog vier dagen ...
Vergeet die voor de zomervakantie niet
Handig, beginnende pubers.
Al 20 minuten bezig om onder de douche te komen.
Staat Ghost mee te kijken.
"Ze gaan zo vrijen hoor."
En hij was boven.